camping- kartmeeting 8/9 september!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

DuFF wrote::( werk.

zou alleen kunnen karten,

maar ben liever bij die reuze gezellige BBQ.


Als DuFF nou t zorgt dat ie wel kan BBQen en kamperen..
dan ben k er wel bij.. KOM OP DUFFIEE!! 8)

hehe
A to the X

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

Wat iedereen nou te miepen heeft over dat werk. Je kan toch twee vakantiedaagjes opnemen. In de meeste gevallen zelf maar 1!! Bij mij geen probleem. Houdt zelfs in dat de baas aan de bak moet, want ons barkaboutertje is ook op vakantie!!
ImageImage

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Heb na dat weekend 3 weken vrij, dus eigenlijk mag ik niet ontbreken. 8)
Maarreh, 'k heb geen tent?! :(

Overigens zou het dan voor mij worden: BBQ-Camp-Auto-(tent)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

MNM(tm) wrote:Heb na dat weekend 3 weken vrij, dus eigenlijk mag ik niet ontbreken. 8)
Maarreh, 'k heb geen tent?! :(

Overigens zou het dan voor mij worden: BBQ-Camp-Auto-(tent)


tent kan vast wel voor je geregeld worden ;)
niet karten?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

grietje wrote:niet karten?

MNM houdt liever z'n rug heel vrees ik. MNM: Jas met rockwoolvulling biedt misschien soelaas? :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

kevin.broke wrote:
grietje wrote:niet karten?

MNM houdt liever z'n rug heel vrees ik. MNM: Jas met rockwoolvulling biedt misschien soelaas? :lol:


overdrijven is ook een vak. Ik had helemaal geen last van mn rug na half uur karten hoor. En ik heb een slechte rug!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

vermoedelijk kan ik een dienst omdraaien, en zodoende bij BBQ aanwezig zijn, incl overnachten, dit laat ik vroegtijdig weten.


zodoende zullen DuFF en Sarah aanwezig zijn... bij de BBQ en kramperen

to be continued. :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

DuFF wrote:vermoedelijk kan ik een dienst omdraaien, en zodoende bij BBQ aanwezig zijn, incl overnachten, dit laat ik vroegtijdig weten.


zodoende zullen DuFF en Sarah aanwezig zijn... bij de BBQ en kramperen

to be continued. :wink:


Ik zet je er gewoon bij goed!
Als het niet kan streep ik gewoon weer door ;)
En duffff, waarom niet gezellie mee karten?
Kom op mensjes, anders moeten ik en rogier als enige 2 langzamde rijders tegen al die idioten :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

je kan met karten wel eens wat blauwe plekjes ofzo oplopen hoor, das voor mij ongeveer standaard. En tsja, af en toe kan je je flink bezeren, ze hebben in de bar gelukkig lekkere Hertog Jan biertjes om de pijn te verzachten. LET OP TROUWENS: JE KAN BIJ DE BAR ALLEEN BETALEN MET EEN SOORT LE FABRIQUE CHIPKNIP, DIE KAN JE GRATIS HALEN BIJ DE RECEPTIE

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Browny wrote:je kan met karten wel eens wat blauwe plekjes ofzo oplopen hoor, das voor mij ongeveer standaard. En tsja, af en toe kan je je flink bezeren, ze hebben in de bar gelukkig lekkere Hertog Jan biertjes om de pijn te verzachten. LET OP TROUWENS: JE KAN BIJ DE BAR ALLEEN BETALEN MET EEN SOORT LE FABRIQUE CHIPKNIP, DIE KAN JE GRATIS HALEN BIJ DE RECEPTIE


Daar sluit ik me bij aan, iedereen krijgen dat na karten.. Das niet vreemd, na paar dagen gaat t weer over. Echt moeite waard.. :) :wink: Volgens mij hebben ze daar in Fabrique een enige geveerde karts, zal dus wel beetje minder stuiteren :idea:
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

MNM(tm) wrote:Heb na dat weekend 3 weken vrij, dus eigenlijk mag ik niet ontbreken. 8)
Maarreh, 'k heb geen tent?! :(

Overigens zou het dan voor mij worden: BBQ-Camp-Auto-(tent)


Volgens mij hebben wij nog wel ergens een tent....
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

grietje wrote:
kevin.broke wrote:
grietje wrote:niet karten?

MNM houdt liever z'n rug heel vrees ik. MNM: Jas met rockwoolvulling biedt misschien soelaas? :lol:


overdrijven is ook een vak. Ik had helemaal geen last van mn rug na half uur karten hoor. En ik heb een slechte rug!


[foute opmerking modus]
Euh... misschien dat jij ook wat meer vet op je lijf hebt? 8)
[/foute opmerking modus]

Enieweej, Kevin heeft gelijk. En behalve m'n rug wil ik ook graag m'n knie?n en heupen nog heel houden.
Trouwens, ik heb ALTIJD ruzie met 3-punts slipkoppelingen! :evil:
(Grijpen veel te traag aan of happen als een idioot!)

@CitroCin: dat zou echt geweldig zijn! (Zijn jullie w??r mijn redders! ;))
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

MNM(tm) wrote:

[foute opmerking modus]
Euh... misschien dat jij ook wat meer vet op je lijf hebt? 8)
[/foute opmerking modus]



hahahaha nou, nee hoor ;) Ik weet hoe jij eruit ziet maar nee, vet heb ik niet :P

Nah ik weet niet hoor, rijden jullie dan allemaal zo belachelijk hard? marc was ook gebroken maja, die had de bandenstapel van dichtbij gezien :P
mannen kunnen natuurlijk niet gewoon rustig rondjes rijden maar moeten perse gaan botsen en uiterste opzoeken en banden stapels bekijken :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

foei! beetje zeggen dat romy dik is!
valt best mee hoor, de weegschaal gaf het nog aan ;)

*ontvangt klap*

mnmafiuadsfmmnasdfnasd (met gebroken kaak)
vertaling:
nee van het vet zal het niet gekomen zijn! eerder van het paardrijden, bepaalde spieren zijn dan al wat meer getrained, ik heb flink sterke onderarmen maar ik had toch echt kramp van het sturen.. romy niet..
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

peetjuun wrote:Volgens mij hebben ze daar in Fabrique een enige geveerde karts, zal dus wel beetje minder stuiteren :idea:


tot nu toe zijn de karts waarin ik heb gereden allemaal niet geveerd :wink: je komt er dus gebroken uit na een x aantal sessies

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

q01z wrote:foei! beetje zeggen dat romy dik is!
valt best mee hoor, de weegschaal gaf het nog aan ;)

*ontvangt klap*

mnmafiuadsfmmnasdfnasd (met gebroken kaak)
vertaling:
nee van het vet zal het niet gekomen zijn! eerder van het paardrijden, bepaalde spieren zijn dan al wat meer getrained, ik heb flink sterke onderarmen maar ik had toch echt kramp van het sturen.. romy niet..


*geeft klap*

ik blijf jullie mietjes vinden! mannen van tegenwoordig kunnen ook helemaaal niets meer hebben
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

grietje wrote:ik blijf jullie mietjes vinden! mannen van tegenwoordig kunnen ook helemaaal niets meer hebben

Ik zeg nix... Image
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

daarom ga ik alleen naar de BBQ, om dat vet wat op te bouwen, zodat ik volgend jaar wel kan karten :lol:

nee grapje, de BBQ lijkt me veel gezelliger, met camperen, ik heb kunnen ruilen met een collega en zaterdag ben ik present @ BBQ + overnachten, tentje moet ik ff naar zoeken maar heb ik nog wel ergens 8)

nu nog horen of Sarah kan :) :roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

ghost
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: TueMay15, 2007 12:44:27 AM
Location: utrecht

jammer

Post by ghost »

ik kan hellaas niet sh*t

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

Sorry volk. Ik doe niet mee met karten. 'k moet zondag werken!! :(
ImageImage

Post Reply