Je was er niet, jammer scheelt je een velg wat als voordeel geeft dat ik er 1 extra heb want ik ga nooit naar dit soort meetings.
Dus zal je even weer opzoek moet
klopt, sorry Eddie & q01z!
Had nogal een druk weekend, had jullie vrijdagnacht ff willen pb'en naar m'n korte bezoek aan een goeie vriendin en h??l even in een nieuwe discotheek kijken..
...ik eindigde achter de draaitafels en werd om 7u met de laatste paar bezoekers de tent uit geveegd Vervolgens kwam ik thuis en zag ik m'n bed
Ik vond het ook gezellig en het was heeeerlijk weer.
Als ik bij de meeting ben geweest dan gaat het AX-virus altijd zo kriebelen. Zeker wanneer ze tegen je beginnen over de velgen, spoilers en dergelijke die nog ergens liggen en toch wel mooi zouden staan bij je auto....
MNM(tm) wrote:@Lovely Linda: w'rom zit er dan een type 2 kap op jouw AX?
En je hebt gelijk hoor: die voorbumper is echt wel leuk.
Ik heb echt geen idee Die zat er op toen ik hem kocht. Zit ook interieur in van type 2 en ik had ook een andere bumper.
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.
Lovely Linda wrote:Als ik bij de meeting ben geweest dan gaat het AX-virus altijd zo kriebelen. Zeker wanneer ze tegen je beginnen over de velgen, spoilers en dergelijke die nog ergens liggen en toch wel mooi zouden staan bij je auto....
Ik ben ook erg benieuwd hoe die luchtinlaat van Rogier bij jou staat
Laat je hem zwart, of laat je hem wit spuiten voordat je hem laat plaatsen?
Lovely Linda wrote:Als ik bij de meeting ben geweest dan gaat het AX-virus altijd zo kriebelen. Zeker wanneer ze tegen je beginnen over de velgen, spoilers en dergelijke die nog ergens liggen en toch wel mooi zouden staan bij je auto....
ik ben er nog niet helemaal uit waar die het beste zou staan. Aan de zijkant was natuurlijk wel super stoer. Maar het "fohn"- idee kan opzich ook wel natuurlijk
ik ben er nog niet helemaal uit waar die het beste zou staan. Aan de zijkant was natuurlijk wel super stoer. Maar het "fohn"- idee kan opzich ook wel natuurlijk
Wanneer gaan we beginnen? Hier wil ik uiteraard bij zijn
Wanneer gaan we beginnen? Hier wil ik uiteraard bij zijn
Neem ik m'n decoupeerzaag mee en wat kit.
vergeet de d-tape niet!!
helaas heb ik door omstandig heden geen tijd gehad om naar de meeting te komen dit vind ik overigens erg jammer de volgende meeting zal ik er zeker zijn en zorg ik dat er niets tussen komt de meeting dat ik kom is dan in oktober in september zit ik lekker op kreta dus zet me maar alsvast op de lijst van oktober
We vinden het allemaal schandalig dat je niet bent geweest!
Nu mag je noooooooooooit meer komen!
Nee hoor, valt allemaal wel mee.
'tuurlijk jammer dat je er niet bij was, maar als 't niet gaat, gaat 't niet h?.
We zien je de volgende meeting wel verschijnen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
burki32 wrote:helaas heb ik door omstandig heden geen tijd gehad om naar de meeting te komen dit vind ik overigens erg jammer de volgende meeting zal ik er zeker zijn en zorg ik dat er niets tussen komt de meeting dat ik kom is dan in oktober in september zit ik lekker op kreta dus zet me maar alsvast op de lijst van oktober
Donders zonde. Ik was heel benieuwd naar een Volvogele AX!