15 Juli; (thema) Zeeland meeting!! (UPDATE! openingspost)

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

hahahahahahaha Koen toch! :lol:

overigens hadden meerdere mensen hetzelfde modder probleem.. en waren sommige auto's gepoetst :oops:

achja!

super geslaagde meeting naar mijn mening, had me het niet beter kunnen indenken.. op die rare Focus na dan ;)
Image

Stuntmannetje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 452
Joined: TueMay16, 2006 11:04:54 PM
Location: Poortvliet
Contact:

Post by Stuntmannetje »

Het was op het 1ne frustrerende :oops: moment verders wel erg gezellig weer, zoals altijd. :lol:
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Fotos!!
dag van te voren afzetten en bekijken

*droomfoto*
Image

weer sochtends
Image

aaawh
Image

nog een keer aawh
Image

axxjesss
Image

op het strand
Image

stoelenwissel :D (super thanx speederd, en bas en en en iedereen)
Image

Rechte lijn vuil
Image
Image

gezellig dus!!
Image

rest v/d fotos staan hier:
http://www.init-0.com/Fotos/2007/klein/ ... /index.htm
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

wie heeft die auto met die rode naafdoppen en dus ook die spatlappen achter?

wilt die persoon aub even reageren, of iemand die het weet :)

verder hele mooie foto's, en ik ga 1 foto even omtoveren tot ondertitelingje van me berichtjes :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

DuFF wrote:wie heeft die auto met die rode naafdoppen en dus ook die spatlappen achter?

wilt die persoon aub even reageren, of iemand die het weet :)


Ik heb zo'n vermoeden dat dat de mijne is.
Binnenkant van de spatlappen zijn vandaag een paar kilo aangekomen, en ik heb vorige week de velgen bijgespoten (zoals je kunt zien :lol: )
GT velgkapjes liggen alleen nog thuis in de hal.

Maar hoezo?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Fotooooooooooo's: :)

Sommige foto's zijn wat 'verpixeld', klik erop voor de nette afdruk.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Rio97 wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat dat de mijne is.

Maar hoezo?


ik heb een rare vraag, maar ik denk dat jij er mischien eerder tijd voor hebt dan Bas_S, en anders.... wil ik ze van allebei natuurlijk, maakt niet uit :)

ik vraag het je wel even per PB :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Aspeve wrote:Beetje bizar was het wel ja. Doet ie normaal nooit, die ruit:D
Maar goed, heb ik weer wat te vertellen op mijn werk morgen.


Ik heb het nog's na gezocht in de vakliteratuur, in mijn werk (woningbouw) komen we ook erg veel van dit soort spontane glasbreuken tegen.
In principe zou gehard glas gewoon bestand moeten zijn tegen het aanbrengen van een verduisteringsfolie. Ik denk dat jouw folie niet de oorzaak is voor het springen maar dat het verduisteren een andere oorzaak heeft versterkt waardoor de ruit dacht: ach barst ook maar.
Spontaan barsten van gehard glas kan door twee hoofdzaken ontstaan die in beide gevallen worden versterkt door overmatige opwarming van de ruit, en donkere kleuren absorberen meer warmte....
Kan zijn dat er een randbeschadiging aan de ruit is, dat de bevestiging van de spoiler net ietsjes te strak is aangedraait.
Kan ook een productiefout zijn, dat er nikkelsulfiede ingesloten is tijdens het verharden van het glas. Dit komt regelmatig voor en om dit te testen is vrij duur.... Zou best wel's kunnen zijn dat het altijd al in je glas heeft gezeten maar dat het door de verduistering net effies te heet werd waardoor de ruit krak deed....

Maar het blijft te bizar voor woorden. Ik stond lekker te ouwehoeren bij mijn AX met Paul Citrosan en Marco MNM(tm) en toen ging jouw ruit opeens vervormen. Het leek de film Christine wel!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Stuntmannetje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 452
Joined: TueMay16, 2006 11:04:54 PM
Location: Poortvliet
Contact:

Post by Stuntmannetje »

Ik heb nog even een kort filmpje gepost bij multimedia van de meeting.
Zet eventueel je geluid aan dan kan je genieten van de AX van sander die weg rijdt. :lol:
Image

Lovely Linda
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: SunSep17, 2006 5:55:02 PM
Location: Delft
Contact:

Post by Lovely Linda »

MNM(tm) wrote:@ Linda: h??l merkwaardig dat 't de ontstekingsmodule (of bobine?) blijkt te zijn, omdat ik ook heel je brandstofpomp niet hoorde bij contact aanzetten (iets wat mijn AX duidelijk w?l doet!).


Brandstofpomp hoor ik nu dus weer wel bij het contact aanzetten. Die Pino van de ANWB zei dat dat wat kapot was er voor zorgt dat je het brandstofpompje hoort bij contact aanzetten.

@Rio97: Ben zo blij met mij complete setje lampen. Ze schijnen nu allebei even fel en heel belangrijk, dezelfde kant op :hello1:
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

Jaja,

Ben gister de hele middag bezig geweest, naar de sloop, demontage, ombouwen slot, ruitenwissermotor, cleanen etc. met als resultaat een nieuwe witte klep, precies in mijn witte kleur. Eind goed, al goed en nee er komt geen folie meer op :evil:

Foto volgt zodra ik weer thuis ben van mijn werk.

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Lovely Linda wrote:Brandstofpomp hoor ik nu dus weer wel bij het contact aanzetten. Die Pino van de ANWB zei dat dat wat kapot was er voor zorgt dat je het brandstofpompje hoort bij contact aanzetten.

Hmmm, heeft 'ie dan een zwart blokje links (dus aan bijrijderszijde, achter de koplamp, onder de computer) vervangen?

@Aspeve: Zo dan! Dat heb je ook snel geregeld! Wat een mazzel dat er op de sloop een zelfde kleur wit AX stond. :D
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

MNM(tm) wrote:@Aspeve: Zo dan! Dat heb je ook snel geregeld! Wat een mazzel dat er op de sloop een zelfde kleur wit AX stond. :D


Ja, was idd mazzel. Ik moest het toch vervangen dus dan maar gelijk, anders blijft het allemaal weer liggen en wordt het op de lange baan geschoven. Zit wel een klein beetje werk aan de klep maar dat is te overzien.
Nogmaals mijn dank en je klep komt asap weer jouw kant op.

Lovely Linda
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: SunSep17, 2006 5:55:02 PM
Location: Delft
Contact:

Post by Lovely Linda »

MNM(tm) wrote:
Lovely Linda wrote:Brandstofpomp hoor ik nu dus weer wel bij het contact aanzetten. Die Pino van de ANWB zei dat dat wat kapot was er voor zorgt dat je het brandstofpompje hoort bij contact aanzetten.

Hmmm, heeft 'ie dan een zwart blokje links (dus aan bijrijderszijde, achter de koplamp, onder de computer) vervangen?


Nee een plaatje in het midden van de motor, onder de onsteking enzo.
voorop het motorblock zit een klein plat dingetje ter hoogte/vlak bij van de verdelerkap. het platte ding is de ontstekingsmodule
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

zo een laat update, maar ik kreeg vandaag een "souvenir" van de meeting :

Image

Al geluk is het bij jullie altijd goedkoop. En nog, de gezelligheid was meer waard dan die 31?.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

hahaha, prachtig Sebastien :D

31 euro boete is een gift, vergeleken met mijn 340 euro :roll: :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

Image[/img]

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

aaawwhh super lieve moooie foto van pritje!!!

:D:D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply