15 Juli; (thema) Zeeland meeting!! (UPDATE! openingspost)
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Master
mooi dan heb jij je achterklep spoilerMNM(tm) wrote:'k Ga m'n uiterste best doen om ook aanwezig te zijn.
En dan deze keer weer volop met 't dieseltje!
want ik ga ook komen met mn vriendin
komt gertje ook want we hebben nog een dino zwemband act op te voeren hehehe
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
jeetje wat een drukte!tank_driver wrote:mooi dan heb jij je achterklep spoilerMNM(tm) wrote:'k Ga m'n uiterste best doen om ook aanwezig te zijn.
En dan deze keer weer volop met 't dieseltje!
want ik ga ook komen met mn vriendin
komt gertje ook want we hebben nog een dino zwemband act op te voeren hehehe
grietje moet dr topic is bijwerken denk ik
nog meer mensjes zin in een leuke tourrit, zeeuws water en gezelligheid?
-
- AX Master
-
- AX Master
-
- AX Master
ik woon niet in eindhoven, maar mischien kom je nog een keer in vlissingen tussen nu en die datum? mag je de spoiler hier droppen, indien MNM daar ook mee akkoord zou gaan, kan ik als tussenpersoon fungeren, want als ik op me werk ben, ben ik maar een zucht en een scheet verwijderd van clubleden Q01z of/en Grietje, en zou ik daar de spoiler kunnen afgeven zodat ie toch op de meeting beland.tank_driver wrote:wie uit omg eindhoven gaat er wel naar deze meeting? dan kan diegene vast wel ff een spoilertje meenemen voor mnm
zie maar, ik vind alles best.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Master
Re: Meeting
vanaf huizen is makkelijk te doen!!Guyver wrote:Sorry Mensen het is mij een beetje te ver maar in nieuwe-gein kom ik zeker:)
Groetjes
Ik rij vanaf Almere.. haha
Kom op mensen, wie gaat nog meer meeeeee? duffffff ik vind dat jij ook moet
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
NETJES !,q01z wrote:er is een update!
de route is nu helemaal bekend, ook met start/eind en alle straatnamen!
zie openingspost!
nu baal ik nog meer
ps. wildplassen op eigen risico !
indien ook mogelijk om te wildkamperen(boete is voor eigen rekening) en dat je dan maandags naar sloperij stouten in oosterland gaat.... )
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX liefhebber
super mooie route, heeft mn vriendje :P weer mooi gedaan!!!PH-PBR wrote:Ziet er goed uit zo die route!!
p.s. M'n broer komt waarschijnlijk ook mee, dus meld ik dat maar ff.....
Ik heb zin in zondag!! Nu nog ff kiezen welke auto
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ja of juist nietarnie wrote:Popop wat een luxegrietje wrote:
Ik heb zin in zondag!! Nu nog ff kiezen welke auto
wil de grijze, want dan kan de hond achterin op de achterbank, maar, geen benzine en geen apk
dus zal de blauwe wel worden :P Maar die is een tering zoooooi en kan spirit nergens makkelijk zitten.
en de rooooooie staat in almere en die gaat niet mee, want, dan heb ik geen benzine om de rest van de week naar paard te rijden.
Probleem: de tank dreigt leeg te raken.grietje wrote:... en de rooooooie staat in almere en die gaat niet mee, want, dan heb ik geen benzine om de rest van de week naar paard te rijden.
Oplossing: rijd naar het dichtstbijzijnde tankstation, indien dit met de auto geen haalbare kaart is neem dan een jerrycan, pak dan een ander vervoermiddel en vul de jerrycan met benzine. Uiteraard giet je de jerrycan leeg in de tank van je auto, mocht dit niet duidelijk zijn.
Probleem: geen geld voor benzine.
Oplossing: verkoop 1 of 2 auto's...
Sommige (semi-luxe) problemen zijn heel simpel op te lossen.
haha ja....
auto verkopen is geen optie:p
auto verkopen is geen optie:p