Ha, ik ben de eerste! De meeting was toppie hoor! Ik heb een paar mooie pics geschoten, dus als er vrijwilligers zijn die ze even op het forum willen planten???
Sorry dat ik met een Suzuki Vitara moest komen. Volgende X dat ik erbij ben hoop ik met de Ax te zijn
Nou ben ook net thuis hoor, Samen met Joris nog idd ff wat Kadeathjes nerveus gemaakt
Meeting was goedddd en de lokale doellozen kwam ook nog even langs(coppers)
Het was daarbij ook nog een zeer vruchtbare meeting!
master-arnie wrote:Ha, ik ben de eerste! De meeting was toppie hoor! Ik heb een paar mooie pics geschoten, dus als er vrijwilligers zijn die ze even op het forum willen planten???
Sorry dat ik met een Suzuki Vitara moest komen. Volgende X dat ik erbij ben hoop ik met de AX te zijn
Ik zat net nog te denken, die gast is niet eens geweest... Een beetje jammer. Blijkt dus mee te vallen. Maar heb je alsnog niet gezien volgens mij.
O ja, mooie foto's en een super opkomst! Het was erg gezellig!
t s wel leuk dat twee verenigingen samen kunnen werken
leuke foto's ik verheug me alweer op de volgende meeting
groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
Ik vind het goed van je dat je foto's maakt, an ook van mijn auto om te posten voor meetingfoto's.
Maar wil je zo vriendelijk zijn om de kentekens weg te halen anders alleen van die donkerblauwe saxo sx. Ik ben er niet happig op dat mijn kenteken overal te zien is.
Ik vind het goed van je dat je foto's maakt, an ook van mijn auto om te posten voor meetingfoto's.
Maar wil je zo vriendelijk zijn om de kentekens weg te halen anders alleen van die donkerblauwe saxo sx. Ik ben er niet happig op dat mijn kenteken overal te zien is.
Voor de rest. MOOIE FOTO'S Hoor
Groeten niels
ik edit geen foto's (tering werk)
vanaf volgende week hebben we kenteken platen beschikbaar zodat de foto's nooit kentekens laten zien,