ja jij bent een mooie, dat kan de witte gti zijn, of de musketier.
in dit geval dus de musketier, maar als jan-steven er is, dan is je ex-AX er ook, ....jij hebt te veel ex-AX?n
Haha, zit idd wat in. Alleen mijn eerste 2 Exen zien we eigenlijk niet meer.
Ach wat, wees blij!! Er zijn hier leden die net zoveel AXen hebben gehad, maar waarvan er nog 1 leefd. Die van mij rijden allemaal nog rond! Zegt wel wat denk ik....
ja jij bent een mooie, dat kan de witte gti zijn, of de musketier.
in dit geval dus de musketier, maar als jan-steven er is, dan is je ex-AX er ook, ....jij hebt te veel ex-AX?n
Haha, zit idd wat in. Alleen mijn eerste 2 Exen zien we eigenlijk niet meer.
Ach wat, wees blij!! Er zijn hier leden die net zoveel AXen hebben gehad, maar waarvan er nog 1 leefd. Die van mij rijden allemaal nog rond! Zegt wel wat denk ik....
yep, jij verkoopt ze aan mensen die w?l kunnen rijden
Ik zal eens kijken of het me lukt aanwezig te zijn,ben dan waarschijnlijk de oudst aanwezige AX....zover ik weet (en bekend) de op-4-na oudst nog rijdende AX in Ollanda.
Pascal wrote:Ik zal eens kijken of het me lukt aanwezig te zijn,ben dan waarschijnlijk de oudst aanwezige AX....zover ik weet (en bekend) de op-4-na oudst nog rijdende AX in Ollanda.
Wil je pret niet bederven
Ik heb ook een AX 1.0E uit 87, en die neem ik miss ook wel mee
Wat voor kleur is de jouwe?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Pascal wrote:Ik zal eens kijken of het me lukt aanwezig te zijn,ben dan waarschijnlijk de oudst aanwezige AX....zover ik weet (en bekend) de op-4-na oudst nog rijdende AX in Ollanda.
Wil je pret niet bederven
Ik heb ook een AX 1.0E uit 87, en die neem ik miss ook wel mee
Wat voor kleur is de jouwe?
je kunt naar de hand van de 4 cijfers op je veerpoot links onder de motorkap controleren van welke dag de ax precies is, kun je kijken hoe oud je ax echt is
dat nummer kun je hier invoeren om te controlleren wat de preciese datum is dat je ax van de band rolde. KLIKK
De ID (DSuper) staat in de garage,voor een groot deel gedemonteerd...dakloos,raamloos,plaatwerkloos,interieurloos.
Tijd voor een grondige opknapbeurt/deelrestauratie.
Mijn turquoise AX (wat is daarvan eigenlijk het kleurnummer,ik moet nog wat laswerk verrichten..) is volgens haar ORGA op 16 maart 1987 van de band gerold.