Pixels66 wrote:kan er niet wat langer ge"chilld" worden bij het mcdrive terrein? om eventueel spulletjes uit te wisselen en iedereen ruimschoots de tijd te geven om daar te komen? bijvoorbeeld tot half drie ofzo?
Helaas ben ik daarna weer weg, moet savonds werken en kan dus niet mee naar maeslantkering,
zo dan, ben je ff een weekje weg is er morgen alweer een meeting.
Ik moet morgen eerst voetballen, 9 uur vertrekken en dan 10uur in bodegraven voetballen. Om 12.30 a 13.00 wel klaar en dan naar delft toe omdat daar me vrindin moet zijn. En dan kan ik wel mooi naar de mac ff. Vindt het toch nooit zo'n ramp om naar de mac te gaan hoor, haha.
Alleen zal ik niet meerijden waarschijnlijk, en ook niet mee eten.
Ik zie jullie morgen allemaal wel weer. Mzzllss Gertjuh!
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
Vandaag weer druk bezig geweest:
- AX gewassen,
- tien grote blikken unox gekocht (erwt & tomaat), roggebrood en nog wat dingetjes
- en een leuke route gevonden tussen Delft en HoekvHolland
Kom maar op morgen!
Ps, gaarne 3 eu per mee-eter meenemen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
gertjuh wrote:zo dan, ben je ff een weekje weg is er morgen alweer een meeting.
Ik moet morgen eerst voetballen, 9 uur vertrekken en dan 10uur in bodegraven voetballen. Om 12.30 a 13.00 wel klaar en dan naar delft toe omdat daar me vrindin moet zijn. En dan kan ik wel mooi naar de mac ff. Vindt het toch nooit zo'n ramp om naar de mac te gaan hoor, haha.
Dat meisje uit je avatar is je vriendin??
Ik kom trouwens niet.
Wrm kom jij nou weer niet.
Lullo!
Ja das me vriendin idd.
Bij een tvprogramma van Mooi weer de Leeuw!
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
MNM(tm) wrote:Goeree-Overflakkee is GEEN Zeeland!!!
\ volkomen mee eens, dat willen we er als zeeuwen zijnde echt niet bijhebben! oprotten met dat eiland laat het afzinken ofzo (lol)
Als eens aan gedacht dat jij zonder GO niet eens in Zuid-Holland kunt komen?! (zonder daar GIGANTISCH voor te moeten omrijden)
ik vind dat ze alle eilanden moeten afstoten net als friesland.
en ja er reed een tyfus wout en hield ons aan. en ja ik had geen E rijbewijs en kon mijn mondje weer niet houden. die ZEEUWEN hebben echt geen humor
Dat meisje uit je avatar is je vriendin??
Ik kom trouwens niet.
ey gertjuh die werkt toch bij jullie!!! ( krimpsex toch) lol
Wrm kom jij nou weer niet. Lullo!
Ja das me vriendin idd. Bij een tvprogramma van Mooi weer de Leeuw!
Drake wrote:hee waarom sta ik niet op de lijst? natuurlijk ben ik er morgen ook gewoon
Eten word echter lastig.... lust bijde niet .
Zal ik met de Volcane of met Simba (kleine leeuw ) komen?
Je staat op lijst hoor
Eten wordt wat lastig dan, Anne en ik hebben vandaag alleen erwten en tomatensoep gekocht.
Echter, binnen 100 m zit er een pizzeria, snackbar en een shoarmazaak, dus zonder honger hoef je niet naar huis te gaan
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage