22 oktober 2006 meeting AC Nieuwegein (41? al aanwezig!)
Moderators: Browny, webmasters
Edwin wrote:Klopt, maar die is niet in Nieuwegein
*OEI*
Euh, ben nogal blonT hoor, maar "randstad" is nogal vaag.
Is er al een specifieke locatie bekend?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
Mjah, maar Flakkee valt bij sommige verzekeringsmaatschappijen ook onder "randstad", maar 'k zie het nog niet gebeuren dat dat hier ook bedoeld wordt.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
Recently done:
het was gezellig!
leuk dat jullie er ook allemaal waren.
ik ga met duff mee
verdorie! nog m'n aanstekerding niet terug!
(zit er helaaas niks anders op dan naar alkmaar rijden om em terug te vorderen)
duff de dank is geheel van mijn kant
ik zit weer super. hoe en wanneer de rest?? wil dan toch alles maar overzetten...
duff en mr dean bedankt voor het terugbrengen van achtergelaten spullen.
sander bedankt voor het niet retourneren van m'n aanstekerding
zon, veel mensen, beetje geklust, leuk!! en weer veel mooie (en minder mooie..) dingen gezien op en aan ax-jes!
(mid)dag was voorbij voor ik er erg in had. is het er helemaal bij ingeschoten om twotone en l-linda de oren van het hoofd te kletsen. (ik was heel druk met het ontwijken van duff) volgende keer
leuk dat jullie er ook allemaal waren.
Citrosanfan wrote: Toch zijn er twee weggereden vanaf de AC waar de ruitenwisser niet goed van zat!
ik ga met duff mee
Mark wrote: En me kameel weer terug!
verdorie! nog m'n aanstekerding niet terug!
(zit er helaaas niks anders op dan naar alkmaar rijden om em terug te vorderen)
duff de dank is geheel van mijn kant
ik zit weer super. hoe en wanneer de rest?? wil dan toch alles maar overzetten...
duff en mr dean bedankt voor het terugbrengen van achtergelaten spullen.
sander bedankt voor het niet retourneren van m'n aanstekerding
zon, veel mensen, beetje geklust, leuk!! en weer veel mooie (en minder mooie..) dingen gezien op en aan ax-jes!
(mid)dag was voorbij voor ik er erg in had. is het er helemaal bij ingeschoten om twotone en l-linda de oren van het hoofd te kletsen. (ik was heel druk met het ontwijken van duff) volgende keer
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen
-
- AX liefhebber
Elsje wrote:(mid)dag was voorbij voor ik er erg in had. is het er helemaal bij ingeschoten om twotone en l-linda de oren van het hoofd te kletsen. (ik was heel druk met het ontwijken van duff) volgende keer
Moet je volgende keer maar de oren van mijn hoofd kletsen, maar ik waarschuw vast....ik kan er ook wat van!!
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.
foto's?
Ik vond het zondag ook heel leuk!
Ik wil alleen die foto's nog een keer bekijken, maar kan ze helemaal niet meer vinden op de site... ?? Weet iemand waar ik die pagina kan vinden?
Jullie hebben het allerleukste aan mijn auto trouwens gemist...! Aan mijn plafond hangt een autospeelkleed met auto'tjes (aan klitteband) .. Echt een wijs gezicht! Die rode 5-deurs met verstralers is de mijne.
Groetjes Chantal. [b]
Ik wil alleen die foto's nog een keer bekijken, maar kan ze helemaal niet meer vinden op de site... ?? Weet iemand waar ik die pagina kan vinden?
Jullie hebben het allerleukste aan mijn auto trouwens gemist...! Aan mijn plafond hangt een autospeelkleed met auto'tjes (aan klitteband) .. Echt een wijs gezicht! Die rode 5-deurs met verstralers is de mijne.
Groetjes Chantal. [b]
Ja best jammer, want er stonden hele leuke foto's op. Zelfs een foto van mijn karretje stond erop!
Nee, er is niemand die mijn plafonnetje heeft gezien, heb er zelf niet eens aan gedacht... En volgens mij is ook niemand opgevallen dat ik centrale deurvergrendeling met afstandsbediening heb Ook best hip toch?
Nee, er is niemand die mijn plafonnetje heeft gezien, heb er zelf niet eens aan gedacht... En volgens mij is ook niemand opgevallen dat ik centrale deurvergrendeling met afstandsbediening heb Ook best hip toch?
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=11107
Staat 2 plaatsen verder in lijst van "Agenda en Meetings".
Staat 2 plaatsen verder in lijst van "Agenda en Meetings".