AXClub stranddag Zeeland
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Master
tank_driver wrote:nou duff en ik zijn er om 0800 om al vast parkeer plek te kre?ren en dan gaan we lekker zitten, zwemmen en van de zon genieten lijkt mij en dan hoop ik dat er heeeeeel veel axjes komen
we zetten de axjes 20 parkeerplaatsen van elkaar af, dan doen we tussen de axjes wat afzetlint heb ik al hleemaal zitten klaarstomen *(er staat ook een caravan van het rode kruis, dus als iemand nog gewond raakt
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- Beginnend AX liefhebber
ik weet nog niet hoallat ik er ben want ik ben nog het een en andere aan het regelen maar ik ben er zeker weten
ax 4-ever
http://img446.imageshack.us/img446/1200 ... sig8bj.gif
edit:/joost onderschrift plaatje is TE groot!
http://img446.imageshack.us/img446/1200 ... sig8bj.gif
edit:/joost onderschrift plaatje is TE groot!
q01z wrote:eekthecat wrote:wij proberen er zo vroeg mogelijk te zijn maar het is voor ons 1 3/4 uur rijden.
aan welke kant lidt de parking eigenlijk de noordzeekant of de kant van het meer.
aan het meer
komt u van de kant zeelandbrug/oosterscheldestormvloedkering dan gaat u richting vrouwenpolder (routeplanner ) en dan rijd u gegeven moment de veerse dam op(Het ziet er niet uit als een dam) aan de rechter kant ziet u een soort duinen, en aan de linker kant parkeerplaatsen en jaja, WATER, nou dan zit u goed en rijd u door, dan rijd u onder 2 loopbruggen door die van de parkeerplaats zo naar die duinen/strand lopen, vervolgens treft u een kruispunt aan, met recht voor u/aan de rechter kant een parkeerplaats met een frietzaak + restaurant,
maar dan moet u dus LINKS AF, bij dit kruispunt, dan gaat u met een lelijk smerig rotbochtje naar links, vervolgens weer naar rechts, en dan zit u op het uiterste parkeerplaatsje in het hoekje(hier staan op een stukje strand ook wat witte strandhuisjes.
hopelijk vinden jullie het allemaal het is wel overzichtelijk iig, en probeer anders in vrouwenpolder te geraken, en als je het dan niet meer weet kun je bellen naar
0900 - DuFF
nee grapje, pb me ff als je denkt dat je toch al verdwaalt in zeeland, dan pb ik jou mijn 06nummer terug.
als het goed is heb ik morgen een hele keigave tomtom One
succes allen en tot zondag.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Master
-
- AX Master
DuFF wrote:Rock's wrote:tank_driver wrote:denk dat het wel toegestaan is
Ander neem ik wel een luiertje en een zonnekapje mee,.....knappe agent die mij wijs maakt dat het een hond is.....
ahahaahahha, neem dat vlooienhotel maar mee joh gezellig, als ie maar niet bijt.
Jouw bijt ie wel denk ik Als dat maar in je AX past Aad, ik heb nog nooit zown grote hond gezien zeg!
q01z wrote:muis_84 wrote:Jouw bijt ie wel denk ik Als dat maar in je AX past Aad, ik heb nog nooit zown grote hond gezien zeg!
gelukkig heeft Aad een mazda..
overigens: ik zal er gewwon zijn, geen tennis voor mij
Dat is waar ook. Maar goed heb j die hond wel eens gezien, damnz, diaar heb je een paardentailer voor nodig!
-
- AX Master