Mark wrote:Ik ben ook zeker van plan om erbij te zijn! Zal is kijken of ik mijn vriendin meekrijg. (Vast wel) Wie weet gaat die AX'jes ook wel leuk vinden.
Mark wrote:Ik ben ook zeker van plan om erbij te zijn! Zal is kijken of ik mijn vriendin meekrijg. (Vast wel) Wie weet gaat die AX'jes ook wel leuk vinden.
En deze keer wel in 1 keer goed rijden?
Ik rij voorop
Mjah... Wat zal ik daar nou is van zeggen he... Gaan jullie maar voorop jah. Heb ik het niet gedaan. Enne niet stiekum toch weer richting arnhem he .
Ik moet eigenlijk komen voor een raammechanisme (h? Browny..).. maar zondag 11 juni is ook het "F?te des Limousines" in Zutphen.
En daar ging ik met het hele gezin heen.
Althans dat hebben we hier in de agenda staan, want was Nieuwegein (door de lange pauze waarschijnlijk) helemaal vergeten.
2Black wrote:............ maar zondag 11 juni is ook het "F?te des Limousines" in Zutphen. ......
Collin, misschien niet slim van mij maar wat moet ik me voorstellen bij "F?te des Limousines" ?
Groetjes, Henk
Henk, dat wil ik je met alle plezier uitleggen!
Het F?te des Limousines is een evenement dat dit jaar voor de 2e keer wordt georganiseerd. Voor en door eigenaren van de Grote Franse Limousines.
Het gaat dan om de Renault 20, 25, 30 bijvoorbeeld, de Peugeot 604 en 605 ?n natuurlijk de Citroën CX en XM (maar mensen met een DS of SM worden natuurlijk ook binnengelaten).
De eerste keer, in 2004, waren er 200 auto's aanwezig en men verwacht er nu denk ik heel wat meer. Het is hartje centrum Zutphen en dat is sowieso wel gezellig.
2Black wrote:............ maar zondag 11 juni is ook het "F?te des Limousines" in Zutphen. ......
Collin, misschien niet slim van mij maar wat moet ik me voorstellen bij "F?te des Limousines" ?
Groetjes, Henk
Henk, dat wil ik je met alle plezier uitleggen!
Het F?te des Limousines is een evenement dat dit jaar voor de 2e keer wordt georganiseerd. Voor en door eigenaren van de Grote Franse Limousines. Het gaat dan om de Renault 20, 25, 30 bijvoorbeeld, de Peugeot 604 en 605 ?n natuurlijk de Citroën CX en XM (maar mensen met een DS of SM worden natuurlijk ook binnengelaten). De eerste keer, in 2004, waren er 200 auto's aanwezig en men verwacht er nu denk ik heel wat meer. Het is hartje centrum Zutphen en dat is sowieso wel gezellig.