Maandag 8 mei 2006 - Rosmalen ? Het evenement Full Speed dat afgelopen weekeinde is gehouden bij het Autotron in Rosmalen heeft vermoedelijk enkele belangstellenden ge?nspireerd om te snel te rijden. Drie bezoekers werden achterhaald door de onopvallende videoregistratie-auto waarmee de politie sinds enkele weken in deze regio hardrijders betrapt. Tot de automobilisten behoorde een 39-jarige mant uit Haarlem. Zijn rijbewijs werd ingevorderd omdat hij met een snelheid van 153 kilometer per uur over de A59 reed. Dat is 53 kilometer per uur te snel.
Een 38-jarige automobilist uit Poppel moest zijn rijbewijs inleveren omdat hij met een snelheid van 168 kilometer per uur reed. Hij kreeg ook een boete voor bumper kleven.
Een 45-jarige automobilist uit Oosterbeek is zijn rijbewijs voorlopig kwijt omdat hij 152 kilometer per uur reed.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.