nog zo groot dat internet, maar niks kunnen vinden

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

nog zo groot dat internet, maar niks kunnen vinden

Post by DuFF »

ik zoek me helemaal de &^$%^#$* en nog kan ik niet vinden waar ik een bepaald iets kan kopen/bestellen wat ik wil hebben..

..om je kapot aan te ergeren...

tijdens nachtdienst nog maar is flink surfen :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Re: nog zo groot dat internet, maar niks kunnen vinden

Post by muis_84 »

DuFF wrote:ik zoek me helemaal de &^$%^#$* en nog kan ik niet vinden waar ik een bepaald iets kan kopen/bestellen wat ik wil hebben..

..om je kapot aan te ergeren...

tijdens nachtdienst nog maar is flink surfen :(


www.christineleduc.nl ?

Nah, wat zoek je misschien kunnen de clubleden helpen?
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Re: nog zo groot dat internet, maar niks kunnen vinden

Post by Rock's »

muis_84 wrote:[

www.christineleduc.nl ?


:lol: :lol: :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

prachtig van dat soort sites en opmerkingen hier op het forum, dat maakt mijn humeur al wat beter :D

ik ben op zoek naar speciale wielen voor mijn longboard, ik kan hier de naam en een foto enzo plaatsen mischien hebben meer mensen niks te doen en dat ze dan kunnen helpen met zoeken op internet,

(tot nu toe alleen via e-bay kunnen vinden maar dat wil ik niet)

ik wil de volgende wielen kunnen kopen, bestellen via internet, maar kan geen enkele site vinden, alleen een site met foto's en info :(

naam van de wielen:
Sims Giant Slalom

info:

A bigger version of the Vector. A well engineered very large inset wheel. The bearing is almost in the middle of the wheel.
You can see these hiding in the background of the early Val Surf ads behind the Sims Comp & Bowlrider.

foto
Image

Image
Spreken is goud, Ductape is zilver.

ZX_2l_16v
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: MonDec29, 2003 12:11:29 PM

Post by ZX_2l_16v »

DuFF wrote:prachtig van dat soort sites en opmerkingen hier op het forum, dat maakt mijn humeur al wat beter :D

ik ben op zoek naar speciale wielen voor mijn longboard, ik kan hier de naam en een foto enzo plaatsen mischien hebben meer mensen niks te doen en dat ze dan kunnen helpen met zoeken op internet,

(tot nu toe alleen via e-bay kunnen vinden maar dat wil ik niet)

ik wil de volgende wielen kunnen kopen, bestellen via internet, maar kan geen enkele site vinden, alleen een site met foto's en info :(


sorry hoor , maar waarmee heb je gezocht , de eerste de beste link heeft ze
ow, wacht ik zie het al , EBay , waarom niet ??

het is een powerseller
Feedback Score: 2001
Positive Feedback: 99.0%
Members who left a positive: 2019
Members who left a negative: 20
All positive feedback received: 3061

en ebay is veiliger dan 1 of andere vage webwinkel

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ZX_2l_16v wrote:
DuFF wrote:prachtig van dat soort sites en opmerkingen hier op het forum, dat maakt mijn humeur al wat beter :D

ik ben op zoek naar speciale wielen voor mijn longboard, ik kan hier de naam en een foto enzo plaatsen mischien hebben meer mensen niks te doen en dat ze dan kunnen helpen met zoeken op internet,

(tot nu toe alleen via e-bay kunnen vinden maar dat wil ik niet)

ik wil de volgende wielen kunnen kopen, bestellen via internet, maar kan geen enkele site vinden, alleen een site met foto's en info :(


sorry hoor , maar waarmee heb je gezocht , de eerste de beste link heeft ze
ow, wacht ik zie het al , EBay , waarom niet ??

het is een powerseller
Feedback Score: 2001
Positive Feedback: 99.0%
Members who left a positive: 2019
Members who left a negative: 20
All positive feedback received: 3061

en ebay is veiliger dan 1 of andere vage webwinkel


ja maar hoe betaal ik :?

ik heb totaaaaaal geen creditcard en ik was 't ook niet van plan te gaan nemen omdat ik alleen maar een paar wielen wil kopen, dat is me een tikkie overdreven, + de verzendkosten uit de us is ook niet opwindend, ik betaal bijna het dubbele en als ik nou iemand wist die dat paypall heeft, had ik 't allang via die persoon willen betalen, maar dat werkt denk ik ook niet
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Paypal kan je eenvoudig aanvragen hoor.. en gebruik is gratis als je kopende partij bent!

ik heb via paypal een Haynes gekocht uit Engeland, je boekt geld over van je betaalrekening naar je paypalrekening, en dan staat er geld op je Paypalrekening om te ebayen :D

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Glenn@nl wrote:Paypal kan je eenvoudig aanvragen hoor.. en gebruik is gratis als je kopende partij bent!

ik heb via paypal een Haynes gekocht uit Engeland, je boekt geld over van je betaalrekening naar je paypalrekening, en dan staat er geld op je Paypalrekening om te ebayen :D


moet je dan ook zo'n "creditcardje" van paypall bestellen? zoiets begreep ik (ik snap er echt geen bal kaas van ) :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

nee nee, je hoef geen kredietcard te hebben van Paypal of iets ander. Gewoon geld van je bankrekening kan je op je Paypal account storten, daarna kan jij met die geld via PayPal je aankoop betalen.

Ik snap het probleem van de verzendkosten niet, wat als jij die wielen buiten ebay vind ? ze zullen toch ook niet gratis verstuurt zijn ? (of zijn er zo shops in NL ?)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ik heb paypal, geld overmaken is apart maar het lukt, ebay zit ik nu ook op, en kheb de wielen gekocht, nu nog hopen dat het ook aankomt :?

anders komt er een frustratie bij ...grrr (maar ik vind het in het geheel veels te onvriendelijk, ik moest veel moeite doen)


*edit om 19.00 uur : overmaking is gelukt, bevestiging van persoon gekregen en hij doet de wielen morgen op de bus, ik heb er wel een goed gevoel over, verzenden zou zo'n 5 tot 10 dagen kunnen duren, maar voor wielen uit de jaren 70 die niet meer gemaakt worden heb ik dat wel over :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply