K*****************weer!!!!!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
K*****************weer!!!!!
Waarom schijnt de hele dag de zon en is het %&(##$%#$ weer als ik weer moet gaan sleutelen!??!?!

misschien moet je eens naar nieuwegein komen, elke keer als ik daar in die straat van jou ben dan regent het 

Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
om een topic uit 2006 weer wakker te maken,
Wat een rotweek wat betreft het weer
bumpers en skirts liggen mooi gespoten te wachten voor montage,
wat ik gedeeltelijk voor de deur wou doen,
en hierbij meteen de roest achter de achterbumper wou aanpakken met het nodige schuur poets en staalborstel-werk,
en vervolgens lekker in de novorox te zetten ...
maar ik heb dus maar 1 laag gedaan, en nu regent het....
en volgens het weerbericht kan ik pas woensdag (harde wind maar wel droog) en donderdag buiten klussen... het is natuurlijk helemaal niet noodzakelijk, maar wat zou het een voldaan gevoel geven als het erop zat voor de meeting

Wat een rotweek wat betreft het weer

bumpers en skirts liggen mooi gespoten te wachten voor montage,
wat ik gedeeltelijk voor de deur wou doen,
en hierbij meteen de roest achter de achterbumper wou aanpakken met het nodige schuur poets en staalborstel-werk,
en vervolgens lekker in de novorox te zetten ...
maar ik heb dus maar 1 laag gedaan, en nu regent het....
en volgens het weerbericht kan ik pas woensdag (harde wind maar wel droog) en donderdag buiten klussen... het is natuurlijk helemaal niet noodzakelijk, maar wat zou het een voldaan gevoel geven als het erop zat voor de meeting

Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Master
Het zonnetje schijnt
Het is hier een beetje bewolkt maar de zon schijnt wel!
Maar straks gaat het regen !
Gr Mr Dean

Maar straks gaat het regen !
Gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
...maar zooooooooo ontzettend lekker om 's nachts op bed bij in slaap te vallen.DuFF wrote:om een topic uit 2006 weer wakker te maken,
Wat een rotweek wat betreft het weer![]()
![]()

'k Vind dat echt geweldig: harde wind, stortbui erbij... heeeeeeerlijk!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

quoted for same opinionMNM(tm) wrote:...maar zooooooooo ontzettend lekker om 's nachts op bed bij in slaap te vallen.DuFF wrote:om een topic uit 2006 weer wakker te maken,
Wat een rotweek wat betreft het weer![]()
![]()
'k Vind dat echt geweldig: harde wind, stortbui erbij... heeeeeeerlijk!

geen last van het weer hoor..
gewoon alles goed vasthouden, deur open, in de auto gaan zitten, deur dicht en stilte..
overigens vandaag ondanks de storm toch echt klanten die vonden dat wij vandaag buitenklussen moesten doen..
zo belde er een klant dat er een spandoek los was vd gevel (op 7m hoogte) en of we dat er even af kwamen halen.. me baas dus 'nee gezien de weersomstandigheden kunnen we dat niet demonteren' zegt de klant 'ja maar het waait heel hard, dus ik ga echt niet de ladder op om dat spandoek eraf te halen, dat moeten jullie maar doen das levensgevaarlijk als ik dat doe!'
duss...
gewoon alles goed vasthouden, deur open, in de auto gaan zitten, deur dicht en stilte..

overigens vandaag ondanks de storm toch echt klanten die vonden dat wij vandaag buitenklussen moesten doen..
zo belde er een klant dat er een spandoek los was vd gevel (op 7m hoogte) en of we dat er even af kwamen halen.. me baas dus 'nee gezien de weersomstandigheden kunnen we dat niet demonteren' zegt de klant 'ja maar het waait heel hard, dus ik ga echt niet de ladder op om dat spandoek eraf te halen, dat moeten jullie maar doen das levensgevaarlijk als ik dat doe!'
duss...

ik ga voor me werk niet op een laddertje staan hoor, das zonde dan beschadigen mn veiligheidsschoenen straks!
ik zit meestal op kantoor, achter mn Appel dingen te ontwerpen..
maar mn collega's gingen uiteraard ook niet naar buiten, met dit weer worden er niet eens hoogwerkers verhuurt.. en op een laddertje staan op 7m en dan een spandoek monteren is niet echt arbo verantwoord
dit weer heeft dus voor ons vak wel veel voordeel;
stormschade --> repeteerwerk = winst
ik zit meestal op kantoor, achter mn Appel dingen te ontwerpen..
maar mn collega's gingen uiteraard ook niet naar buiten, met dit weer worden er niet eens hoogwerkers verhuurt.. en op een laddertje staan op 7m en dan een spandoek monteren is niet echt arbo verantwoord

dit weer heeft dus voor ons vak wel veel voordeel;
stormschade --> repeteerwerk = winst

-
- AX Master
Heerlijk vandaag
Vandaag heerlijk weer een dagje op kantoor gezeten, met mij zieke kop !
Toch gewoon gaan werken.....
Gr Mr Dean
Toch gewoon gaan werken.....
Gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....