fietser op de motorkap .

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 176
Joined: SunApr02, 2006 4:18:00 PM
Location: Oss-city

fietser op de motorkap .

Post by mandy »

net even snel boodschapjes wezen doen . kom ik het parkeervak uit kijk link kijk rechts kijk nog een keer en ik dacht er komt niks aan ik kan rijden. hoor ik een ene keer een flinke klap ligt er een fietser bijna op mijn motokap .
die fietser kwam tussen de geparkeerde auto's vandaan gescheurt . dus ik had hem niet gezien . gelijk uitgestapt en gevraagt of hij niks had . hij keek gelijk naar mijn auto of hij schade veroorzaakt had . vond ik best wel netjes van hem . hij had gelukkig niks , en mijn auto-tje ook niet . heb wel even met trillende beentjes in mijn auto gezeten . maar gelukkig is het goed afgelopen .
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 371
Joined: ThuJun12, 2003 6:16:05 PM
Location: Montfort (Limburg)

Post by Tim @X »

Pfoew das idd heel erg geluk hebben, ik had laatst bijna een aanrijding met een voetganger, toen het heel erg hard regende. En ik kan me idd voorstellen dat je met trillende benen in je auto hebt gereden
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face

Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear

Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain

Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Zo'n dingen zijn inderdaad nooit leuk. gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

:o Niet eens een deuk in de motorkap? Netjes dan hoor.

Schiet weer niet op zulke dingen nee. Geluk dat je geen meegespoten bumpers hebt. Dan heb je al snel schade.

Gelukkig goed afgelopen. (Al zit je in de auto meestal wel goed tegen een fietser)
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 176
Joined: SunApr02, 2006 4:18:00 PM
Location: Oss-city

Post by mandy »

Mark wrote::o Niet eens een deuk in de motorkap? Netjes dan hoor.

Schiet weer niet op zulke dingen nee. Geluk dat je geen meegespoten bumpers hebt. Dan heb je al snel schade.

Gelukkig goed afgelopen. (Al zit je in de auto meestal wel goed tegen een fietser)


er zit alleen een heel ligt krasje . zag ik vanochtend . door de schrik zie je het meestal niet gelijk . maar met een beetje poets is hij er zo uit . dus geen probleem . mijn nagel blijft er niet inhangen . ook in het zij scherm zit een heel klein ietsie pietsie deukje . het is maar blik . ben allang blij dat hij niks had .

ik kan die fietsers af en toe wel vermoorden ze kijken nergens naar . en wie is fout ? juist de automobilist . daar kan ik mij altijd zo kwaad om maken . :evil: maar ik denk ik niet alleen
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

Insgelijks. De meeste fietsers kijken echt niet uit en rijden gewoon door een rood stoplicht en wie is er altijd schuldig? juist ja, de automobilist.

Maar gelukkig hebben we ook nog goede fietsers....
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

fietsers zonder licht zijn ook zwaar irritant!!! Ik fietste zelf eerlijk gezegd ook altijd zonder licht, totdat ik 16 was, scooter reed, en toen al doorhad hoe slecht je mensen zonder licht ziet als je zelf veel harder rijdt.

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 795
Joined: WedJan26, 2005 2:06:57 PM
Location: Pingjum

Post by TjizZzuH »

Gisteravond stond ik ook ineens te trillen op mn benen...

Kom op een rontonde afrijden die ik voor 3-kwart moest hebben...rijd ik op besluit een of andere maloot dat t voor hem sneller was om de rotonde verkeerd om te nemen...dus hij vloog letterlijk vlak voor mn neus langs!!!

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 371
Joined: ThuJun12, 2003 6:16:05 PM
Location: Montfort (Limburg)

Post by Tim @X »

Tering :shock: dat had echt slecht kunnen aflopen voor je, ik zat laatst hier in het dorp al bijna tegen een vrouw met een Slopel Zafira aan die 2 meter voor me toch nog besloot de rotonde op te rijden :evil:
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face

Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear

Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain

Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!

mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 176
Joined: SunApr02, 2006 4:18:00 PM
Location: Oss-city

Post by mandy »

TjizZzuH wrote:Gisteravond stond ik ook ineens te trillen op mn benen...

Kom op een rontonde afrijden die ik voor 3-kwart moest hebben...rijd ik op besluit een of andere maloot dat t voor hem sneller was om de rotonde verkeerd om te nemen...dus hij vloog letterlijk vlak voor mn neus langs!!!


zo dan heb je echt mazzel gehad :shock: sommige mensen . echt waar :evil:
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Tim @X wrote:Tering :shock: dat had echt slecht kunnen aflopen voor je, ik zat laatst hier in het dorp al bijna tegen een vrouw met een Slopel Zafira aan die 2 meter voor me toch nog besloot de rotonde op te rijden :evil:


Zo zat ik bijna eens tegen een politie-auto aan, die er beetje laat achter kwam dat ie mij voorrang moest verlenen.

Valt me zowiezo op dat er nogal wat mensen zonder te kijken zo'n rotonde op vlemmen, en vervolgens als een koe kijken als je ff toetert en boos kijkt.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Ik ben zo ook eens aangereden op een rotonde... Ik reed daar echt netjes zoals het hoorde en die kerel zag me niet. Ik dacht dat ie remde dus ik reed door. Hij bleek te remmen voor de rotonde, niet voor mij :roll: Maar ik had niks. Die kerel was wel een lul. Probeerde zich eruit te bluffen. :twisted:
Kijk uit, een Cactussssss

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Net reed een of andere ouwe gek mijn achterbumper bijna aan stront. Kon er nog net op tijd voor springen (was mijn auto aan het wassen) en het scheelde echt een centimeter tot aan mijn been ofzo. Als ik dr niet voorgesprongen was had ie volgens mij echt mn bumper geraakt.

En het ergste was dat ie dacht dat ik auto's voor Roemenie aan het wassen was. Hij wilde dat ik zn auto ging wassen. Bleek dat er aan het eind van de straat (bij de kerk) een autowas actie was. En de opbrengst ging naar Roemenie ofzo :roll:

User avatar
Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 334
Joined: MonNov15, 2004 8:42:53 PM
Location: Hattem

Post by Wolfje »

pfieuwww!schrikken!!!!
I don't like my AX,I love it!!!

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Fietsers zijn idd erg vervelend en onvoorspelbaar. Zo was ik zelf ook vroeger op mijn twee wieler, totdat ik een keer zelf in de lesauto zat 's avonds. dan schrik je wel zeg!

Gelukkig goed afgelopen, voor t zelfde geld had ie een kratje bavaria bij zich en had ie die ff op je kap gedeponeerd.

Thommes
**Stay Tuned**
Image
Image

Post Reply