Jammer hoor als mensen gaan inparkeren en ze rijden tegen je auto aan en maken daarbij je koplamp, bumper en grill kapot en dan geen eens een briefje onder de wisser o.i.d. Gelukkig weten achterhalen dat t de buurvrouw was. Ze had als excuus: "ja ik heb geen briefje gedaan omdat ik dacht dat het een auto van aso's was..." NOU KAN HET FF WAT MINDER?@?!!!
Ongeloofelijk........... Samenleving...........
En dan zeggen ze de jeugd van tegenwoordig. Ik ben een autoliefhebber, daarom maak ik mijn auto naar MIJN zin omdat IK er in moet rijden, niet omdat ik een aso ben. TSSSSSS
ik ga ook naar de cit dealer, en laat het denk ik gewoon daar maken, is het gewoon goed, ik hoef er zelf geen slag uit te slaan, ik baal er al erg genoeg van.
Altijd balen als er iemand tegenaan rijdt, ook al lijkt de schade mee te vallen. En sjah inparkeren... mensen zo moeilijk is dat toch niet (koop anders een smart )?
Als je 't nieuw koopt is 't echt nieuw... onbeschadigd
dat is bij bumpers nog wel eens anders, en koplampen gaan ook acheruit met de tijd
gewoon geen fratsen, hop naar Citroen!
heb je nog geluk dat je erachter bent gekomen wie het was...voor het zelfde geld zit jij met schade, en weet je niet wie het gedaan heeft!
ja ik ben ook blij dat ze gelijk toegaf dat zij het was. @ Browny en mistlampen dan? Die schroeven zijn niet goed meer dus die zullen er ook nieuw in moeten. Dus wordt nog meer...
En dus verdien je ook nog meer Eerst prijsopgave bij Citroën halen, dat geld cashen. Ik zou vervolgens de bumper bij Citroën halen in kleur (dan is ie goed en mooi) en eventuele andere gekleurde delen ook. De rest kun je net zo goed goedkoop scoren, verdien je er nog aardig op ook!
Dat is inderdaad mooi Zag dat ze bij mijn 16v laatst ook een trekhaak in mijn kenteken hebben gezet, en dat terwijl dat ik juist zo trots was op mijn ongedeukte luxe (opleg letters)kentekenplaat
Waar ik ook altijd zo ziek van word zijn van die mensen die met hun deuren tegen andere auto's aan klapperen,
MENSEN! toevallig zijn er ook mensen die zuinig zijn op hun auto, zelfs op een oudere Citroën
Met mijn auto's maak ik me nooit zorgen over andermans deuren in de mijne. Andere mensen vrezen mij eerder. En dat is leuk in combinatie met mensen die niet kunnen parkeren en dus een minimaal plekje overlaten naast zich in de hoop dat daar niemand komt staan. Daar krijg ik 'm altijd precies in Leuk om me voor te stellen hoe die mensen zich weer in die auto gaan proppen. Ik schrijf wel altijd de kentekens op trouwens. Je weet maar nooit...
Weet je wat ook zwaar irritant is? Als je naar huis rijdt, voor je huis parkeert en de kat van de (bijna) buren gaat op je motorkap liggen. Met tig van die scherpe nageltjes!
schade formulieren zitten op de post, dus ik hoop een dezer dagen iets te horen van een verz. agentje. komt allemaal goed, word allemaal beter thnx for the support.
Ik heb post gehad van de europese rechtbijstandsverzekring en in de post staat dat de tegenpartij schuldig is bevonden en dat de schade op hun verhaald gaat worden!!! Me is happy. Nu nog afwachten wat ik terug ga krijgen.
Ik heb hier een hele klopjacht ontketent tegen degene met een wit bestelbusje die m'n AX, m'n BMW, de auto van m'n moeder en meerdere auto's voor de hobbie beschadigt met uitstappen. Maar ja er staan hier op de parkeerplaats minstens 3 witte busjes elke avond. Moet t nu nog 1 keer zien... kan ie lachen
TB wrote:Ik heb hier een hele klopjacht ontketent tegen degene met een wit bestelbusje die m'n AX, m'n BMW, de auto van m'n moeder en meerdere auto's voor de hobbie beschadigt met uitstappen. Maar ja er staan hier op de parkeerplaats minstens 3 witte busjes elke avond. Moet t nu nog 1 keer zien... kan ie lachen