de plisie

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

de plisie

Post by thommes »

erg jammer, bewerk morgen mn tekst heb er nu ff geen woorden voor :roll:
**Stay Tuned**
Image
Image

TB
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TB »

Ben benieuwd wat nu weer.... :)
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

gewoon typen, vloeken mag, mits het juist gecensuurd is !! :)

gooi 't 'r uit, ....

ik gok voor 10 euro dat je iig boete gehad hebt.. :x
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

En ik ben nu benieuwd naar hoe en wat!

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by thommes »

nou, daar komt ie dan:

Ik was gezellig bij mn broer op verjaardag, leuk gezellig en ik weer naar huis. Een straat voor mn moeders huis, de plisie in een zijstraatje. Ik rustig voorbij hun achter mij aan. Ik rechts de straat in hun weer volgen met Poltie Stop. Ik balen en dacht wat nou weer? Ik stoppen, raampie open dus hij zei, zo meneer ga daar maar even staan want u voert mistlicht en er kloppen nog meer dingen niet, waaronder de APK. Ik van mn apropos en gestopt op een parkeerplaats. Toen kreeg ik te horen dat ik GEEN apk had en of ik mijn papieren en rijbewijs had. Rijbewijs gegeven, kentekenbewijs zoeken, hebbes! Ook meldde hij dat mijn uitlaat illegaal was (remus dempertje) :? Ik met hem in discussie over mijn APK, hij zei nl dat die op 10 januarie was verlopen, en ik zei NEE MENEER die is op 16 januarie verlengt dat weet ik 100 % zeker omdat ik dat zelf op de rdw site had gecheckt. Hij stoer dat ze directe verbinding hadden met de RDW en dat dat niet faalde. Daar was ik ook van overtuigd maar toch klopte het niet. Ik ondertussen een peukie aangestoken en zitten mijmeren, buikpijn, hoe kan dat in godsnaam!?!? Ik met volle moed naar de auto gelopen en gevraagd of ie zn raampje ff naar beneden deed. Ze waren met zn tweeen, een routinier en een net afgestudeerd mannetje of stagiair. Dus ik flink roken in hun open raam (haha) en toen keek ik op zn scherm in de bus en d8 ik bij mezelf neeeee hee, stelletje frotters. Ik zei jongens beetje respect voor mn auto he. Dat jullie plakplaatjes van de plisie op je auto snap ik, maar ik doe geen plaatjes van GTI op mn auto omdat ik dat mooi vind maar omdat dat zo is! De auto die jullie voor je op je scherm hebben staan in een 1.1 First, dus op het eind had hij 24 ingevoerd ipv 21. Ik was zo over de zeik, want ik zat dus helemaal in de stress door hun. Mooie was dat de routinier toen tegen het broekie zei, hoe kan je nou zo stom zijn man, wat is dat nou weer? Ik lachen maarja, hun zich een beetje schamen maar toch boete voor de verstralers, ik heb als rede et slechte weer gegeven, want het regende. Als de boete binnenkomt g ik dat ook aanvechten. Totale schade 50 euri's. Erg jammer maar eigen schuld. Wel jammer dat er zo'n hoop frustratie bij komt.

Thommes

(10 euro voor Duff)
**Stay Tuned**
Image
Image

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

mooi verhaaltje thommus! jammer zijn toch zure centen maar 50 euro is niet t einde vd wereld!! Wel een stelletje gapers dat ze t verkeerde kenteken invoeren :?
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by GTE »

ik ga dat proberen aan te vechten > verkeerde invoer kenteken.

Gisteren op de Vogelweg in Maarssen-Broek. 2-baans weg, elke kruising met stoplichten, geen onoverzichtelijkheden, geen fietspaden niks...
Bij het President hotel, onder de snelweg stonden ze met een laser, verstoppertje te spelen als kleine kinderen. NSB-er #1 stond achter een pilaar te laseren, Brigadier #2 stond met z'n notitieblokje erachter... Ik reed 80 waar je 50 mocht, remde nog tot ongeveer 70, maar was al veelste laat met remmen...

Eens kijken of ik 't kan aanvechten dat hij m'n kenteken verkeerd heeft opgeschreven, dat 't iemand anders was met zo'n zelfde soort kenteken, en dat ik kan bewijzen dat ik gistermiddag heeeeel ergens anders was...
Ben niet gefotografeert, en niet aangehouden, maar met z'n 2-en is 't al "bewijs, met z'n 2-en zijn ze getuigen"... etters
1721 cc Image

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

@ GTE, dat vind ik echt dom. Als je te hard rijdt weet je dat je geflitst kan worden, das het risico van het vak! Als ik een bekeuring krijg baal ik natuurlijk, maar ja eigen schuld.

Bij thommes is het wat anders, als ze een kenteken verkeerd invoeren! Maar als je geflitst wordt (en je ziet dat dus) EIGEN SCHULD!

Sorry dat ik het zo zeg, maar das hoe ik er over denk.

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

Ben t met anouschka eens, bij thommus zat de politie fout maar in jouw geval ben jij degene die fout zit!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ach kutpolitie, altijd weer wat, ik draai me muziek hard open als ik langs politie rij, gewoon neiging om uit te dagen, krijg ik nog wel een keer spijt van.

tevens ben ik achter een trucje, er is een weg van vlissingen naar middelburg, berij ik vaak, Tank_driver ook denk ik, en halverwege is een flitspaal, mag je maar 80, maar als je met 120 over de busstrook schiet rechts, word je niet geflitst :lol: doet de politie namelijk ook HA.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ik zat in de cel op de avond dat ik 19 werd, :P lekkere verjaardag dus, en ow wat hou ik van de plisie

mpm
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by mpm »

Anouschka wrote:@ GTE, dat vind ik echt dom. Als je te hard rijdt weet je dat je geflitst kan worden, das het risico van het vak! Als ik een bekeuring krijg baal ik natuurlijk, maar ja eigen schuld.

Bij thommes is het wat anders, als ze een kenteken verkeerd invoeren! Maar als je geflitst wordt (en je ziet dat dus) EIGEN SCHULD!

Sorry dat ik het zo zeg, maar das hoe ik er over denk.

Thommes heeft uiteindelijk helemaal geen boete gekregen omdat 't verkeerde kenteken werd ingevoerd.
Ik vind mensen die onterecht met verstralers rijden (en iedereen verblinden) veel irritanter dan mensen die wat te snel rijden.
Een boete voor onterecht voeren van verstralers vind ik dan ook terechter dan een boete voor te snel rijden.

Sorry dat ik het zo zeg, maar das hoe ik er over denk. :P
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

verstralers of mistlampen aan overdag of savonds zonder dat het nut heeft, maar zomaar voor de sier, vind het wel mooi.
ik doe t zelf ook :D

dat het een boete waard is, tja, jammer, dan waag ik het er maar op, ik weet bij deze dat ik er een boete voor kan krijgen maar toch doe ik ze aan :)

lekkr kabouters zoeken bij laag asfalt met die lampe :)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ik was ze laatst te snel af :D 160-110 in 20m. Ja ik ben blij met mn gepimpte remmen :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Op dat stuk waar GTE reed is het echt b*llshit dat er maar 50 gereden mag worden. Het is een dubbelbaans weg met hier en daar vangrail en de enige reden dat het bebouwde kom is is dat het industrieterrein waarin het overloopt gemeente Utrecht is.

Prachtig flitspuntje.. ik zit er soms over de 100, zelfs de bocht die een 200m verderop zit red je met 80+.

Ik heb ze ook nog zien staan op dezelfde weg bij het station, waar het een 30-kilometerzone is. Totale bullshit, ook daar zit je zo aan de 60.

Ik was erbij, en dat GTE een boete heeft is aan 'm zelf te wijten, maar het is echt schandalig dat volwassen mannen, nee, agenten zelfs - mensen die een voorbeeldfunctie dienen uit te oefenen - daar gaan staan te controleren. Vervolgens zie je ze zelf met 80 voorbijrijden...

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

kakanox wrote:Ik was erbij, en dat GTE een boete heeft is aan 'm zelf te wijten, maar het is echt schandalig dat volwassen mannen, nee, agenten zelfs - mensen die een voorbeeldfunctie dienen uit te oefenen - daar gaan staan te controleren. Vervolgens zie je ze zelf met 80 voorbijrijden...

Volledig mee eens. Voor dat geld wat die BOA daar kost kan hij ook rondrijden en in de gaten houden of onze axjes niet bekrast worden :evil:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Idd, als m'n auto niet beschadigd/bekrast wordt, m'n vriendin veilig met de fiets en openbaar vervoer overal kan komen (??n van de redenen dat haar GT nu bij ons op de stoep staat) en ik geen velgensloten nodig heb om te zorgen dat ik m'n Foxjes mag behouden mogen zij wat mij betreft ook mierenneuken en me aan de regeltjes houden. Als ze dus echt niks beters te doen hebben pas!!

Figuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Figuur »

Ik vind het dom als je je mistlichten aan onnodig aan hebt. Je weet dat je er een boete voor kunt krijgen. Bovendien kan het verblindend zijn voor de tegenligger. Ik doe ze alleen aan bij mist. Het kan dan wel mooi zijn, maar je ziet het zelf niet..

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Vandaag ook weer... stonden ze flitsen precies in die 200 meter op de N230 waar je maar 50 mag ipv 70 of 100... :? Sukkels, gelukkig zag ik ze op tijd!

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

kakanox wrote:Vandaag ook weer... stonden ze flitsen precies in die 200 meter op de N230 waar je maar 50 mag ipv 70 of 100... :? Sukkels, gelukkig zag ik ze op tijd!

Mja, dat kun je natuurlijk weten dat ze dan juist op dat stukje gaan staan. Niet te moeilijk maken he ;)

Post Reply