Gaat dus om deze: (Duff, bedankt voor de foto)

Weet iemand wat voor een dit is?
En mocht iemand 'm tegenkomen op marktplaats ofzo...
Moderators: Rock's, webmasters
Dacht ik ook gelijk aan!! Gewoon elke morgen om 4.00 uur starten zonder die demperMusketier wrote:Zo dat is minder wat een mafkezen!!!
Maar kan het inderdaad je buurman niet zijn die hem heeft!![]()
Zover ik me kan herinneren is dit al meer dan 40 jaar oud, mij is zoiet overkomen in 1966 met een 2CV, plug uit de tank gedraaid volle tank foetsie (20 liter). Die 2CV had nog geen benzinemeter maar een peilstok in de tank, dus starten (beetje brandstof in de carb.), wegrijden, motoruitval, uit de auto peilen shitJoris wrote:En de nieuwste rage is de tank even aan de onderkant openboren en jerrycan eronder
Ik ook!Glenn@nl wrote:ik wilde hetzelfde zeggenJoost wrote:
Enne Henk gelukkig was de benzine toen nog goedkoop.
Maar als je net begint werken voor fl. 18,70 per week is een liter benzine van fl 0,45 toch een flinke aderlating op het buget.Eriks wrote:Glenn@nl wrote:ik wilde hetzelfde zeggenJoost wrote:
Enne Henk gelukkig was de benzine toen nog goedkoop.
Op het moment zelf sta je idd wel ff flink te vloeken, later is het wel een mooi verhaal.Henk Bats wrote: Maar als je net begint werken voor fl. 18,70 per week is een liter benzine van fl 0,45 toch een flinke aderlating op het buget.
Groetjes, Henk
wtf bij een AX kan ik me dat nu niet voorstellen, wel bij een dure auto, maar van een AX kost dat alles amper 25? op de sloopMC wrote:Hoi,
bij mij vorige week de ruit ingeslagen, kap open en de koplampen + knipperlichten er uit gehaald![]()
dat was weer effe fijn klussen om het weer terug te krijgen !
mark
graag gedaan voor de foto, like to take picsRio97 wrote: (Duff, bedankt voor de foto)
![]()