Mooie spaakvelgjes die je neus voorbij vliegen!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
mpm
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Mooie spaakvelgjes die je neus voorbij vliegen!

Post by mpm »

Arghhh!
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Het vinden van mooie AX wielen voor een nette prijs is niet makkelijk, zie het als een uitdaging..... het is best leuk om er een sport van te maken :idea:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Iemand 15" Azev 3-gaats velgen hebben? Biedt maar en ik ga erover nadenken. De spoorverbreders die over 2 weken binnenkomen krijg je er dan uiteraard bij :P
Freude am Fahren.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

:roll: intressant :roll:

Te bedenken dat ik die wielen hier getipt heb omdat ik er zelf niets mee kon.....TOEN !! :lol:

Neh,..... ik denk dat ik een setje 14" staal laat verbreden (klein stukje maar).... ik vind die stalen wielen super ! (mits er nog van die kleine zwarte naafkapjes verkrijgbaar zijn.....)
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Rock's wrote::roll: intressant :roll:

Te bedenken dat ik die wielen hier getipt heb omdat ik er zelf niets mee kon.....TOEN !! :lol:

Neh,..... ik denk dat ik een setje 14" staal laat verbreden (klein stukje maar).... ik vind die stalen wielen super ! (mits er nog van die kleine zwarte naafkapjes verkrijgbaar zijn.....)

Ghehe, ik heb sinds afgelopen augustus nog wel een setje 13" stalen velgen liggen :P
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

master-arnie wrote:Iemand 15" Azev 3-gaats velgen hebben? Biedt maar en ik ga erover nadenken. De spoorverbreders die over 2 weken binnenkomen krijg je er dan uiteraard bij :P

frustrerend he die velgen.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Browny wrote:
master-arnie wrote:Iemand 15" Azev 3-gaats velgen hebben? Biedt maar en ik ga erover nadenken. De spoorverbreders die over 2 weken binnenkomen krijg je er dan uiteraard bij :P

frustrerend he die velgen.

Dat niet zozeer, maar een maand wachten op 2 spoorverbreders is best wel frustrerend. Die velgen gaan passen, daarvan ben ik overtuigd.. Ze komen toch onder een 106 vandaan, dus kan niet anders... :wink:
Freude am Fahren.

Post Reply