Mooie spaakvelgjes die je neus voorbij vliegen!
Moderators: Rock's, webmasters
Mooie spaakvelgjes die je neus voorbij vliegen!
Arghhh!
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.
-
- AX super weirdo

Te bedenken dat ik die wielen hier getipt heb omdat ik er zelf niets mee kon.....TOEN !!

Neh,..... ik denk dat ik een setje 14" staal laat verbreden (klein stukje maar).... ik vind die stalen wielen super ! (mits er nog van die kleine zwarte naafkapjes verkrijgbaar zijn.....)

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote::roll: intressant![]()
Te bedenken dat ik die wielen hier getipt heb omdat ik er zelf niets mee kon.....TOEN !!![]()
Neh,..... ik denk dat ik een setje 14" staal laat verbreden (klein stukje maar).... ik vind die stalen wielen super ! (mits er nog van die kleine zwarte naafkapjes verkrijgbaar zijn.....)
Ghehe, ik heb sinds afgelopen augustus nog wel een setje 13" stalen velgen liggen

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

-
- AX super weirdo
Browny wrote:master-arnie wrote:Iemand 15" Azev 3-gaats velgen hebben? Biedt maar en ik ga erover nadenken. De spoorverbreders die over 2 weken binnenkomen krijg je er dan uiteraard bij
frustrerend he die velgen.
Dat niet zozeer, maar een maand wachten op 2 spoorverbreders is best wel frustrerend. Die velgen gaan passen, daarvan ben ik overtuigd.. Ze komen toch onder een 106 vandaan, dus kan niet anders...

Freude am Fahren.