VANDALEN!!! *** Jeugd van tegenwoordig!
Moderators: Rock's, webmasters
VANDALEN!!! *** Jeugd van tegenwoordig!
Ja hoor mijn beurd........
Je woont in een GAT. Bodegraven...
En zelfs hier hebben we last van vandalistische jeugd die het leuk vind alles op hun pad te slopen.
Vannacht dus mijn AX. 16V antenne gejat. Achterruitenwisser dubbelgevouwen. Jee wat een lol. Waar gaat dat over. Ga werk zoeken.
Tuinhekjes worden gesloopt. Lantaarnpalen. Lampjes aan de huizen van mensen. Straks maar ff goed kijken of ik geen lak schade heb.
Echt als ik zulke gasten te pakken krijg... Zijn ze de rest van hun leven arbeidsongeschikt!!!
Je woont in een GAT. Bodegraven...
En zelfs hier hebben we last van vandalistische jeugd die het leuk vind alles op hun pad te slopen.
Vannacht dus mijn AX. 16V antenne gejat. Achterruitenwisser dubbelgevouwen. Jee wat een lol. Waar gaat dat over. Ga werk zoeken.
Tuinhekjes worden gesloopt. Lantaarnpalen. Lampjes aan de huizen van mensen. Straks maar ff goed kijken of ik geen lak schade heb.
Echt als ik zulke gasten te pakken krijg... Zijn ze de rest van hun leven arbeidsongeschikt!!!
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Tja tis balen...
maar van die kansloze mensen heb je eenmaal en ze worden toch niet hard genoeg aanpakt effies bureau halt en dan gaan ze doodleuk weer verder
beter heb je geen lak schade suc6 met opknapen
greets,
Rooney
maar van die kansloze mensen heb je eenmaal en ze worden toch niet hard genoeg aanpakt effies bureau halt en dan gaan ze doodleuk weer verder

beter heb je geen lak schade suc6 met opknapen

greets,
Rooney
AX Soupapes 16 
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
q01z wrote:sterkte Mark!!
niet leuk.. zoveelste vandalisme geval binnen de club
alarm niet afgegaan?
Nope alarm niet afgegaan. Die reageert op gebroken ruiten. Of stroomonderbreken. Of deuren openen enzo. Of heel hard schudden.
Ik heb geen lakschade. Antenne is eraf geschroeft. Dus kan zo een andere op. Ruitenwisser is wel helemaal verrot.
En vervangen is vrij iritant. Moet heel die achter onderspoiler er weer af.

Schijnt hier iedere vrijdagavond / zaterdagavond raak te zijn de laatste tijd. Vanacht hebben ze nog minstens 4 andere auto's in de straat gepakt.
Oftewel als ik weer een nieuwe 16v antenne heb. Ieder weekend eraf halen. Kansloos.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Mark wrote:Schijnt hier iedere vrijdagavond / zaterdagavond raak te zijn de laatste tijd.
misschien wordt het tijd een keer een weekendje thuis te blijven met je honkbalknuppel voor de ruit.
Ff serieus: Echt k*t dit soort dingen, ben er zelf ook vaak bang voor. Van die stinketters die heel de waarde niet snappen van zulke dingen.
q01z wrote:zullen we gewoon met ze alle daar gaan wonen
Lijkt me een goed idee!!!
Net ff foto'tje geschoten.
Missende antenne:

En de gemolde achterruitenwisser. Zo goed mogelijk weer rechtgebogen. Maja. Alluminium he. Dat buigt niet echt. Dat breekt.

Nog geluk gehad dat ze die ruitenwisserarm niet hard naar voren hebben getrokken. Dan hadden ze die onder spoiler ook nog gesloopt.
Morgen maar weer nieuwe bestellen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

ja jammer dit...
sommige lui vinden dat nodig... Heb weleens bij me swift gehad dat ze al fietsend tegen mijn buitenspiegel trapte.... gelukkig kun je die beide kanten omvouwen dus dat scheelt weer... maar dan als je dat ziet gaat je bloed idd wel ff wat sneller stromen (ik zag het toevallig vanuit me dakraam)
Misschien een id om een alarm te hebben waarmee je de hele auto mee onder stroom kan zetten...
Zou dan ook werken tegen katten die het nodig vinden om over je auto heen te lopen
Greetzzz
sommige lui vinden dat nodig... Heb weleens bij me swift gehad dat ze al fietsend tegen mijn buitenspiegel trapte.... gelukkig kun je die beide kanten omvouwen dus dat scheelt weer... maar dan als je dat ziet gaat je bloed idd wel ff wat sneller stromen (ik zag het toevallig vanuit me dakraam)
Misschien een id om een alarm te hebben waarmee je de hele auto mee onder stroom kan zetten...

Greetzzz
GTE wrote:echt zuur!
Bij m'n vorige auto vond iemand 't leuk om van voren tot achteren over de gehele lengte met een sleutel erlangs te gaan...
je zou die lui toch aan de hoogste boom opknopen??!
gelukkig valt 't bij jou nog mee, antenne vervangen en wisser, 't kan zat erger, maar toch is 't kl*te
Met een sleutel erlangs is wel het meeste gare wat je kan overkomen. Niets is duurder dan lak schade.
Valt bij mij idd mee. Alleen die ruitenwisser is echt zuur. Dat is gewoon veel werk. Ik kan het wisserblad niet vervangen zonder de achterspoiler eraf te halen. Moet ik dus eerst al die kappen uit de achterklep losmaken. 3de remlicht losmaken. Spoiler eraf. Dan pas kan ik de wisser vervangen. Wil dus eerst zeker weten of het gesloop ophoud in de buurd. Anders kan ik volgende week weer opnieuw beginnen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Niet te geloven dat soort lui. Als ik t zie hebben ze ook echt een probleem...
Hier in de buurt is het een tijd een sport geweest om op de fiets zoveel mogelijk buitenspiegels van auto's te trappen. Sindsdien heb k ook een garagebox aan de overkant van de straat genomen.
Hier in de buurt is het een tijd een sport geweest om op de fiets zoveel mogelijk buitenspiegels van auto's te trappen. Sindsdien heb k ook een garagebox aan de overkant van de straat genomen.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991