ja hoor, alles nog heel. Waar ik me aan erger is het feit dat er 5 strooiwagens reden en dat het bij mij voor de deur echt elk jaar weer een ijsbaan is.
Scheelde gister niet veel of de 1.1 knalde tegen een stoeprand. Mn moeder bracht me naar het station, en bij het uitrijden van de wijk wilde de auto rechtdoor ipv rechtsaf. Gelukkig stonden we op tijd stil!
mn collega is ook al 2x in de rondte gegaan met dr GrandMove.. (tjsa een groot iets dat beweegt ) 1xtje achter mij.. ik had 'nauwelijks' door dat het glad was.. jah ik moest wel tegensturen maar ik reed gewoon lekker door.. zij ging rond..
Ik ben laatst door een flauwe bocht gegleden. In de bocht ging alles redelijk goed, maar aan het eind zit de afslag die ik moet hebben. 30m. na de afslag kwam ik tot stilstand. Gelukkig niet van de weg gegaan.
Een paar dagen later ben ik in de afslag rechtdoor gegaan. Toen kwam ik tot stilstand op zo'n mooi groot betonblok . Het enige geluk is dat ik er met mijn sleepoog op kwam, deze staat een heel klein beetje scheef en er is een mini randje afgebroken aan de onderkant van de bumper
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
q01z wrote:mn collega is ook al 2x in de rondte gegaan met dr GrandMove.. (tjsa een groot iets dat beweegt ) 1xtje achter mij.. ik had 'nauwelijks' door dat het glad was.. jah ik moest wel tegensturen maar ik reed gewoon lekker door.. zij ging rond..
Het zijn 2 punten die vlak bij elkaar liggen.
Normaal is het daar niet glad, maar het was echt letterlijk een ijsbaan geworden.
De eerste keer wist ik niet dat het al zo glad was, dus mijn eigen domme schuld De tweede keer, was er met het afslaan geen houden meer aan, en ik reed echt niet hard, stapvoets.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
me oma ook, maar dat zegt niet dat ze het toepast!
overigens gister in de mist bijna achterop 3 autotjes geklapt die al wel tegen elkaar zaten.. zat een goede 50m er achter bij +-60km/u en zag ze elkaar zacht aantikken.. dus ik remmen, ja nix dus he spiegeltje glad! (was nix te zien/merken verder) rem los, en op een vage manier m er langs kunnen krijgen..
t ging maar weer net goed.. beetje aangevroren mist denk.. was op het andere eiland, kwamen net vd zeelandbrug af.. bleek beetje anders te zijn daar!
Ik had laatst ook iets stoms. Achteruitrijden en gewoon een splinternieuwe Audi in de dode hoek hebben staan. Audi stond geparkeerd op een donker stuk zonder straatverlichting in de berm. En er was overal plek zat. Geen schade aan de AX trouwens. Sindsdien ook een dodehoekspiegel erop geplakt! Maar ja voor de No claim ga ik van trede 8 naar 3.... betaal je 4 jaar lang voor zo een 3 auto's en 2 motoren premie en dan gaan ze zo moeilijk lopen doen. So be it...