Een minder plezierige dag met de rallye

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

205rallye
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Een minder plezierige dag met de rallye

Post by 205rallye »

Nee hij ligt niet in puin

Had mijn rallye al een paar dagen geparkeerd tegenover mijn werk, zodat ik er mooi een oogje op kon houden...........

Zie ik er vandaag een groepje jongelui tegenaan staan leunen, iets waar ik niet echt blij mee ben :? , maar ja zolang er niks gebeurd maak ik er niet echt een punt van, bovendien weet je niet wat er 's avonds allemaal met de auto gebeurd....

Iig mijn aandacht was wel even getrokken en ik hield ze in de gaten, zie ik op een gegeven moment een jongen zich wegdrukken tegen de wagen, gevolgd door wat gelach van de groep en ze zaten te kijken naar een plaat gedeelte, ik werd dus even minder blij. :evil:

Net op het punt dat ik naar buiten wil stappen, om ze er even over aan te spreken, haalt 1 zo gast uit en mept vol tegen de zijkant van mijn wagen :shock: :shock: . Goed Eric minder blij en rent naar zijn wagen toe, waar ik het persoontje eens even toesprak....

Nou ja om een lang verhaal kort te maken:

Ik maakte me druk om niks (deukje van een paar cm), mijn wagen had al meer deuken, etc etc.... Ik begon toe behoorlijk :evil: :x , te worden, op een gegeven moment roept dat gassie tegen me, man het is geen Ferrari, waar maak je je druk om DAT BRIK IS RIJP VOOR DE SLOOP, verder kwam hij niet.........want ik sloeg hem vol op zijn harses, met het gevolg dat de "stoere" jongen na 1 slag al op de grond lag.....

ECHTER deed ik het precies op het verkeerde moment, want er kwam juist een motormuissie langs rijden, die toevallig net zag hoe ik dat jochie tegen de grond sloeg

Dus stoppen die agent, meerdere mensen erbij en ja hoor dat gassie kon ook nog aangifte doen tegen mij, vanwege mishandeling :shock: , verstoring van de openbare orde en nog een 3e punt....

Goed een agent sla je niet tegen de vlakte, maar ik stond behoorlijk kwaad te worden op de beste man, mijn werkgeefster, kwam er ook nog even bij, om alles uit te leggen en mij even rustig tot rust te brengen.....

nadat het jochie weer op zijn beentjes stond besloot die om geen aangifte te doen (goh wat vreemd zeg :roll: :roll: ) en dus liet de motormuis het er ook maar bij en kreeg ik een officiele waarschuwing....

na het geblaat aangehoord te hebben vroeg ik wat nu verder, die gasten hebben er wel voor gezorgd dat ik er een deukje bij heb, ja zegt die agent daar kan ik niks aan doen, wie zegt dat die deuk er al niet zat......

Heb je getuigen die hebben gezien dat je wagen deukvrij daar is neergezet etc etc.....Ehm nee, maar er zat gewoon geen deuk, etc, mocht niet baten.........

Ik heb geen poot om op te staan, maar ben wel een deukje van een cm of wat rijker :evil: , kan dus fluiten naar mijn centen Behoorlijk krom hiero in NL., moet ik aantonen dat ik mijn wagen zonder deuk daar heb neergezet, terwijl ik zie dat zij er een deuk inmaken

Nou ja, dit lucht ook wel op, wagen heb ik nu wel verplaatst, staat nu op een plek waar geen voetganger langskomt.....

Groeten,
Eric

first
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by first »

Kun je de volgende keer de persoon in kwestie niet beter vasthouden en de politie bellen....het is wel absurd dat iemand zo ff een deuk in iemands auto slaat. :evil:
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

Jaaa dit is echt bizar.

Je ziet iemand je auto vernielen (ook al is ie niet mooi) en dan geef je hem een knal en dan ben jij nog de lul.

k*t voor je, ik zou hetzelfde gedaan hebben, zonder te twijfelen...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

zullen we m es in een donker steegje opwachten Eric?

stelletj @#(^*@# ze mogen van mij veel van me auto zeggen.. aaien mag ook.. maar ik ben nog altijd de enige die er een deuk in mag trappen/slaan! waar halen ze het lef vandaan!

&#$#$
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

hoe oud waren ze?, stel dat hij zelf een auto heeft dan had ik het wel geweten, Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

maarja dit slaat nergens op ongeacht of de auto al deuken had of niet.
Last edited by Drake on TueJan24, 2006 7:57:44 PM, edited 1 time in total.

first
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by first »

Het kan gewoon niet....men hoort andermans eigendom gewoon niet te vernielen!

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

hehe op zulke moment zou ik ook niet echt voor meer zelf in staan.... :roll:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Tja en zie als ie ontkent maar 'ns te bewijzen dat hij het was... Toch goed dat je 'm een klap hebt gegeven, want z'n straf zou ie toch hebben ontlopen.
Als je nog een mooie steen nodig hebt voor z'n ruit (als je tenm. weet waar z'n huis woont), ze zijn deze week in de aanbieding bij mij: 1 gratis baksteen bij elke portie gerechtigheid!
Kijk uit, een Cactussssss

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Damn, wat een verhaal. Je auto mag dan misschien oud zijn en er niet meer tiptop bijstaan, maar dan mag iemand anders nog het gore lef niet hebben een deuk erin te slaan. Blijkbaar hebben ze er ook totaal geen verstand van, want de 205jes rallye zijn toch behoorlijk schaars.

Als mij zoiets zou overkomen weet ik niet wat er met me gebeurd. Ik weet wel dat ik onwijs van me autootje hou :wink:
Freude am Fahren.

Figuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Figuur »

Ik zou de ramen ingooien bij hem thuis. Kan toch ook niemand aantonen dat jij dat gedaan hebt :lol:
Maar wie weet gaat het dan van kwaad naar erger...er lopen gekken rond op de wereld. Voor je het weet staat je huis in de fik ofzo..

first
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by first »

voorzichtig hoor, met dat soort opgeschoten types.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

teeering zeg!! en die motormuis het nog voor hem opnemen ook. Typisch nederland :evil: :evil: :x
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Dat van die motormuis slaat helemaal nergens op :evil: Ik geef je groot gelijk dat je hem een ram verkocht hebt! Maar....let wel op waar je in het vervolg je auto neerzet, als ze je 205 weer zien staan lopen ze er zo met een sleutel bij langs of ze prikken je banden lek! Goed in de gaten houden dus!
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

hahah.. doe ik echt niet meer te moeilijk over dat soort volk...

stoere jongens leren m'n wat hardere kant kennen. als de motormuis weg is de keus; of betalen of je krijgt de rest van je verdiende loon..

misschien ook eens kijken hoe stoer hij is en 'm een rondje mee nemen rijden met de Rallye, kijken hoe rijp voor de sloop het ding is...

als ie z'n broek vol heeft terug afzetten bij z'n vrienden... of 20 km verderop in de rimboe :lol:

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

bij dat soort mensen moet je een parkeerzone van hun oog maken.

..blauw dus

:evil:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

haha, DuFF snapt 'm bijna.

blauw oog is zichtbaar :evil:

broek vol is ook leuk.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

wat een stinkkids. idd, gewoon een ruit inpingelen en laat hem maar bewijzen dat het huis daar met een hele ruit stond voordat jij langskwam.

Ik zou ook niet voor mezelf in staan met zulke mensjes en ik ben dan zwaar ontoerekeningsvatbaar, tis net of ze je vriendin slaan met zoiets, dan gaat er een knopje om.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Browny wrote:ze je vriendin slaan met zoiets, dan gaat er een knopje om.

dat heb ik ooit gehad, iemand sloeg m'n vriendin op de dansvloer omdat ze handtastelijk gedrag niet accepteerde. dan gaat er idd een knopje om :evil:

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

kakanox wrote:
Browny wrote:ze je vriendin slaan met zoiets, dan gaat er een knopje om.

dat heb ik ooit gehad, iemand sloeg m'n vriendin op de dansvloer omdat ze handtastelijk gedrag niet accepteerde. dan gaat er idd een knopje om :evil:

Zowieso als er een vrouwelijk iemand wordt geslagen dan gaat er bij mij al een knopje om.

Dat is echt van de weinige dingen waar ik echt helemaal niet tegen ken !
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by blueduck »

Beetje voorzichtig met de knoppen mannen! Ik heb een keer een gast gehad die tegen me wagen trapte. Ik dacht heel ff dat ik boos op m zou worden, maar ik reed toen nog in een golf. :)
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

Post Reply