Zo ongeveer een week geleden begon het...

Eerst raakt ik mijn boekenlegger kwijt, ik lag op mijn bed te lezen dus kan ook nooit ver zijn zou je denken

Maar vorige week ben ik dus de sleutels van de TRS verloren!
Weet nog dat mijn broertje en een vriend van mij bij de TRS zaten te rommelen. Ik heb toen de GTI ingeladen met velgen en banden en heb toen de sleutel toegeworpen gekregen. Deze heb ik in mijn oude ja opgeborgen en ben vervolgens naar de sloop geweest en heb daar de velgen weer uitgeladen en later weer in. (banden gewisseld) Toen ik thuis kwam alles weer in de schuur gelegd, GTI op de parkeerplaats gezet en toen kwam ik erachter dat ik een sleutelbosje miste

Kan nooit ver weg zou je denken... zal dus wel geruisloos naar mars vertrokken zijn waarschijnlijk. Op de sloop niemand iets gevonden (ben niet verder geweest dan de kassa's) liggen niet in de GTI/TRS en ook niet in de schuur of de voering van mijn jas...
Helaas passen de sleutels van de GTI, oude GT of de BX van pa niet... was ook te mooi om waar te zijn

En zojuist ben ik erachter gekomen dat ook mijn reservehandzender voor het alarm van de GTI spoorloos is. De reservesleutels zelf liggen er nog wel maar de handzender is verdwenen.

Zucht...

K*tsleutels...
(eigenlijk kan de TRS er ook niks aan doen dat ik de sleutels verlies maar goed)