Hellow allemaal,
Kennen jullie dat ? je Ax'je staat buiten en het vriest, je krijgt em niet open, en als hij dan eenmaal open is dan kan je er iets aan doen omdat het te koud is buite
Ik zit me al heel de dag rot te ergeren dat ik er niets aan kan doen vandaag omdat het te koud is en omdat ik niet weet wat te doen
Misschien kunnen jullie mij helpen en eventueel iets zeggen dat ik kan doen aan het interreur ofzo, dat niet te veel geld kost en wat ik vandaag kan doen :P
Vanochtend had ik ook zoiets, deur zat muurvast gevroren maar een flinke ruk en hij was weer los, zoals gewoonlijk start gelukkig het ding ondanks de vorst wel altijd meteen.
Last edited by Drake on TueJan03, 2006 2:27:47 PM, edited 1 time in total.
Joost wrote:ben zo blij met centrale vergrendeling op afstandsbediening
alleen mijn tankdop kwam niet los, dus heb eerst slot ontdooier gekocht en toen pas getankt.
hehe idd. gelukkig heb ik dat ook..maar die tankdop dat is elk jaar weer feest met een ax .. ik ben wel eens eerst naar huis gereden om de fohn er bij te paken en toen pas gaan tanken...
in de vrieskou was m'n slot van m'n fiets vandeweek dichtgevroren toen ik terugkwam uit 't caf? (werk daar) kreeg dat kreng niet los, kwam oom agent wel even kijken waarom ik over een fiets stond te pissen maar toen ik 'm vertelde dat ik 't deed om m'n eigen slot los te krijgen stond ie toch wel even raar te kijken, vrolijk zwaaien toen ik wegfietste
pcrodent wrote:Ik heb ook vaseline op de deurrubbers, en heb WD-40 op m'n sloten gespoten. Tot nu toe nog geen problemen... op voorruit krabben na
voorruit krabben heb ik een gloeiende hekel aan in de zomer zie je allemaal krassen in de voorruit. ik laat mijn auto aldraaiend ontdooien, beetje antievries op de voorruit spuiten en de voorruit is ontdooit
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
pcrodent wrote:Ik heb ook vaseline op de deurrubbers, en heb WD-40 op m'n sloten gespoten. Tot nu toe nog geen problemen... op voorruit krabben na
voorruit krabben heb ik een gloeiende hekel aan in de zomer zie je allemaal krassen in de voorruit. ik laat mijn auto aldraaiend ontdooien, beetje antievries op de voorruit spuiten en de voorruit is ontdooit