Te gek voor woorden gewoon....

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Te gek voor woorden gewoon....

Post by Popmart »

Begin maart dit jaar zat ik achterin bij een vriend van me in de auto na het uitgaan. Het was in de periode toen het zo sneeuwde. We rijden in een 30km zone op een weg met parkeervakken in het midden (Ganzeweide in Heerlerheide). We tuffen rustig richting huiswaarts, en vanuit het niets opeens een doffe klap, en na een paar keer gespind te zijn komen we met veel klappen 15 meter verder tot stilstand. Gelukkig stapten iedereen heelhuids uit. Eenmaal uitstapt zag ik met mn lamme kop wat de oorzaak van het ongeval was, namelijk een aanrijding met een politiewagen. Die kwam van links, zonder sirene, zonder te kijken de weg op gereden, op weg naar een inbraak. De agent die achter het stuur zat gaf gelijk toe dat hij zelf fout zat, en dat hij ons niet gezien had. De materi?le schade was groot. De auto van mn kameraad total loss, en 2 geparkeerde auto's zijn ook totall loss verklaard.

Nou kreeg die vriend tijdje terug een boete opgestuurd: Versperring van de weg :shock: :shock: :shock: :shock: , en die boete bedraagt maar liefst 250 euro :shock: :shock: :shock:

Hij weigert natuurlijk te betalen want het is toch te achterlijk voor woorden dat je ook nog 250 euro genaaid wordt!

Nou kreeg ik vandaag een brief van de officier van justitie waarin ik voor maandag opgeroepen wordt om te getuigen. Allemaal leuk en aardig, maar ik heb een tentamen een uur na aanvang, dus ik kan op het kantongerecht niet verschijnen. Nu hoop dat mijn schriftelijk bericht ter verhindering op tijd aankomt, anders ben ik nog strafbaar ook als ik niet verschijn :roll:

Ik blijf Justitie in Nederland maar een raar iets vinden.....

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

dit is idd behoorlijk raar geregeld allemaal..

hij krijgt dus een bekeuring omdat hij niet voor die auto aan de kant ging??

als jij trwns de enige getuigen bent kan het natuurlijk zijn dat hij nu schuldig bevonden wordt. omdat er geen getuigen zijn voor zijn verhaal..

zou behoorlijk zuur zijn..
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

q01z wrote:dit is idd behoorlijk raar geregeld allemaal..

hij krijgt dus een bekeuring omdat hij niet voor die auto aan de kant ging??

als jij trwns de enige getuigen bent kan het natuurlijk zijn dat hij nu schuldig bevonden wordt. omdat er geen getuigen zijn voor zijn verhaal..

zou behoorlijk zuur zijn..

Wat ik begrepen heb van die jongen heeft hij die bekeuring gekregen omdat zijn auto midden op de weg stond. Na het ongeluk volgens mij, maar nu twijfel ik zelf of de bekeuring niet is omdat hij in de weg stond voor de politie ?

Er is nog ??n getuigen. Hoop dat hij wel kan, want het zou inderdaad behoorlijk zuur zijn als ie schuldig wordt bevonden.

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

Wat een vaag verhaal... Wie heeft die bon dan uitgeschreven?

Weet ie het nummer niet van die agent die die had aangereden.
Neem aan dat die het wel kan regelen.

Die hoeft alleen maar een briefje te schrijven met handtekening en dat zegt genoeg voor de officier.

Was het een beetje een goeie auto die die los reed?

Als zou je een gare bak rijden heb je natuurlijk wel een steengoed verhaal dat je een politiewagen los hebt gereden zonder dat je fout zat. :D
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Das flink kl*te!
Een boete krijgen omdat je aangereden wordt, wordt echt steeds gekker hier :roll:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Brief aangetekend sturen weet je zeker dat hij aankomt, en je krijgt bevestiging dat hij is aangenomen. Kost je wat meer ben je er wel zeker van dat hij aangekomen is...

Maar idd niet om vrolijk van te worden. Kom je van rechts, krijg je nog een bon!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Post Reply