Ik rij naar een discotheek bij mij in de buurt en ik reed heel rustig en deed ook geen rare dingen of rare fratsen, gewoon heel rustig. kom ik aan bij die tent "de hooizolder" en neem ik daar heel voorzichtig de grootste drempels van nederland. maar omdat me middedemper vrij laag hangt ga ik er schuin over heen, nou oke alles gaat goed over de drempels, toen gebeurde het volgende... wil ik weer gas geven om naar een pakeer plekje te rijden hoor ik een dikke boenk en hoor me uitlaat wel heeeel erg goed (net een traktor

) ik denk k*t uitlaat afgebroken of zo iets maar weet dat dat niet zou kunnen heb em 2 weken terug nog op de brug gehad en alles nagekeken toch geef ik een beetje gas en merk dat ik geen trekkracht heb en tot mijn grote verbazing

ruik ik versnellingsbakolie (

toen kreeg ik koudzweet

).
heb toen me auto uitlaten rollen precies op een pakeerplekje begint die terrein beheerder te janken dat me auto een metertje opzij moet

na de uitleg van mijn probleem aan die kneus :alienfinger :violent1: ben ik met een zaklamp ff onder de kap gekropen en daar trof ik al aan wat ik dacht. een scheve motor en steun afgebroken ergens bij de accu.
ff naar huisgebeld en toch tot het plan gekomen dat ik em de volgende dag zou gaan ophalen en ook de schade eens goed bekijken.
net me koppakking ect ect vervangen gebeurt dit
IK KAN WEL JANKEN!!!!!!!!! :crybaby: :crybaby:
foto`s volgen uiteraard
en nu het pluspunt

......geen auto geen bob...... dus heb ik gelijk maar me frustratie weg gedronken als een brutus :drunken: