een maal bij de tandarts blijkt het om een ontstoken wortel kanaal te gaan( het stukje weefsel tusen je kies en t bot is onstokken, je wilt dus niet weten hoe veel pijn dit doet, de hele dag lig ik al suf van de pijnstiller, slapen is ook niet meer mogelijk
maar goed, een antbiotica kuur gekregen zo dat ik 17 november kan worden geholpen bij de kaakchirurg.
vanacht, kreeg ik zo veelpijn, blijkt de antibiotica niet te helpen, mn kop is zo dik geworden als een hamster of wat voor ander beest
dus vanmiddag met spoed behandeld door de kaak chirurg, deze heeft een snee tje in de binnenkant van mijn mond gemaakt en de onstekking een beetje schoongemaakt, je wilt echt niet weten HOE pijn dat doet.
maar goed, maandag moet de hechting er uit, komende donderdag moet ik geopereerd worden aan mn kaak, gaan ze al het aangetaste weefsel ofzo verwijderen. dus dat word een een tijdje geen ax..

erg k*t, net een airbox binnen gekregen, en ik zou vandaag een GT chiq ophallen.
gelukkig heb ik een paar hele lieve vrienden :wav: die nu naar lelystad gaan om die auto voor mij op te halen
wopke en ingmar bedankt.