ontstoken wortelkanaal punten

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

ontstoken wortelkanaal punten

Post by TTF »

Grrr begin deze week kreeg ik wat last van mn mond, naja kan gebeuren in eerste instantsie denk je een gaatje,

een maal bij de tandarts blijkt het om een ontstoken wortel kanaal te gaan( het stukje weefsel tusen je kies en t bot is onstokken, je wilt dus niet weten hoe veel pijn dit doet, de hele dag lig ik al suf van de pijnstiller, slapen is ook niet meer mogelijk

maar goed, een antbiotica kuur gekregen zo dat ik 17 november kan worden geholpen bij de kaakchirurg.

vanacht, kreeg ik zo veelpijn, blijkt de antibiotica niet te helpen, mn kop is zo dik geworden als een hamster of wat voor ander beest

dus vanmiddag met spoed behandeld door de kaak chirurg, deze heeft een snee tje in de binnenkant van mijn mond gemaakt en de onstekking een beetje schoongemaakt, je wilt echt niet weten HOE pijn dat doet.

maar goed, maandag moet de hechting er uit, komende donderdag moet ik geopereerd worden aan mn kaak, gaan ze al het aangetaste weefsel ofzo verwijderen. dus dat word een een tijdje geen ax.. :cry:

erg k*t, net een airbox binnen gekregen, en ik zou vandaag een GT chiq ophallen.

gelukkig heb ik een paar hele lieve vrienden :wav: die nu naar lelystad gaan om die auto voor mij op te halen

wopke en ingmar bedankt.
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

klinkt niet zo heel erg lekker idd :?

ik loop ondertussen ook al tijdje rond met ontstoken tandvlees dat steeds terug komt! antibiotica hielp bij mij ook niet.. wat wel hielp was overigens zelf (ja zelf) met een spelt een beetje het wroeten.. en idd, das niet lekker.. tranen springen dan echt in je ogen :shock: maar toen was het dus een weekje weg! :D
nu helaas weer terug :?

zelfde probleem trwns, ook het weefsel tussen de tanden en het tandvlees.. dit is trwns best hard he? kost best moeite om los te snijden.
\

sterkte met hetgeen dat je in het vooruitzicht is gesteld iig! :D en wees blij dat je lieve vrienden hebt
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

ken het...

heb nu een maandje rust... daarvoor twee maanden vast klant bij tandarts geweest... 8x in totaal...

Wortelkanaalbehandeling... zenuwbehandeling.. etc et.c...

Weken met pijnstillers.. die zware ibuprofen.. 4 opkauwen.. en je ligt te kwijlen in je bureaustoel... geen fut meer! :(

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Wopke is een goeie (Y)
met AX spoiler

Sterkte kerel, enne Image (van de hamster he!)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

whaha Joost!!

Ik heb ook last van mijn kies. Mijn tandhals ligt bloot door het vele poetsen. De *** Koud, warm, zoet, alles voel je door je kies trekken aaargh!

Sterkte, we denken aan je donderdag :)
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Stefan, sterkte!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

miennepetien
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: SunMar06, 2005 4:04:11 PM
Location: Vlissingen

Post by miennepetien »

Sterkte joh, ken het ook! Toen ik t had heb ik zelf ook een beetje zitten wroeten met een speld maar kwam iedere keer weer terug :evil: Totdat m'n kies getrokken moest worden, toen was t weg :D

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

hihi, ik krijg dan hulp aan huis :D...


Sterkte stefan!
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Sterkte!, als het iets is waar ik wel een hekel aan heb dan is het als er iets mis is met mijn gebid, en een wortelkanaal behandeling is altijd erg pijnlijk en vervelend, word niet leuk dus :cry: .

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

miennepetien wrote:Sterkte joh, ken het ook! Toen ik t had heb ik zelf ook een beetje zitten wroeten met een speld maar kwam iedere keer weer terug :evil: Totdat m'n kies getrokken moest worden, toen was t weg :D


kon die kies maar worden getroken, tis het weefsel tussen wortel en kaak en tussen de wortels in wat onstoken is, en na een wortel kanaal behandeling is de kies zo goed als dood, wel een plus puntje is dat de GT die opgehaald is nog een zo goed als volle tank heeft... :lol:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

en jeuh....

ik mag donderdagochtend 9.00uur weer aan de bel trekken bij de tandarts.. afspraak nummero 9 in de maanden juli - november.... :(

Vandaar alle brieven van Unive?? :)

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

vanmiddag gaan ze een drain ofzo uit mn bek hallen, en dan woensdag operatie.. kijk er nu al tegen op :shock:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Sterkte alvast!

Ik heb er zo'n hekel aan als ze in je bek gaan lopen klooien! Doet meestal zeer en daarna kun je niet meer normaal praten ofzo. Eten en drinken is er meestal ook al niet meer bij. Hoewel....drinken? Alcohol ontsmet zeggen ze toch? :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

en tja..

Dacht ik vanochtend even voor een wisseling van een vulling heen te kunne gaan... Had de beste man wat anders in gedachten..Na enkele zenuwbehandelingen en andere afspraken was het vanochtend eens tijd voor een wortelkanaalbehandeling!

Afspraak nummero 9 bij de tandarts in de afgelopen 3 maanden... Kon nog met trots tegen Joost zeggen dat Unive niet blij met me is! :)

Maar goed, ik druip gauw af.. seizoen 24 bekijken... en een paar ibuprofen... Lam achter mijn scherm liggen/zitten/kwijlen! :(

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

ik herken het.. ik voel me nu opzich wel redelijk fit, gister geopereerd.

de dokter had het over een volledige pijnloze behandeling, nou dat klopte het gaat opzich wel vrij ruig, met bruut geweld stukjes van je wortels afzagen..

maar toen ik thuis kwam, begon het echt pijn te doen, pas na 2 uurtjes deed de ibuprofen z'n werk en dan heb ik ook nog hele zware op dokters recept..

maar goed, beetje call of duty2 spelen vandaag en morgen maar weer eens naar de studie kijken...
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Ja... je moet het eigenlijk al preventief slikken... die twee uur zijn echt zwaar kl*te..

Maar goed, domme dingen idd.. beetje films/series kijken.. Wat mijn externe hdd (maxtor 250gig) opruimen omdat ik ruimte te kort heb...

Beetje mp3's organiseren in de juiste mappen/categorieen... (zo'n 80 gig) :(

Ik kom de tijd wel door..

En vooral veel ontwerpen... (Adobe Creative Suite 2 Premium ROCKS> )...

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

tja het vervelendste vind ik nog dat je niet even lekker kan gaan eten, na een week lang soep, vla, cup a soup, en wat simpele groente, wil je ook wel eens wat anders, shoarma of patat ofzo ..

btw. ze hebben wel lekkere shoarma in leek :lol: 8)
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

TTF wrote:tja het vervelendste vind ik nog dat je niet even lekker kan gaan eten, na een week lang soep, vla, cup a soup, en wat simpele groente, wil je ook wel eens wat anders, shoarma of patat ofzo ..

btw. ze hebben wel lekkere shoarma in leek :lol: 8)


BRINTA??? Brood zonder korstjes?? :?

Shoarma en Leek? yeah...

Welke? Zonboot of Mazzel

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

euhm de kleinste van de 2 met een gele pui, ben de naam effe kwijt, maar best lekker daaro.. :)
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Je kan ook shoarma in de blender gooien. Misschien wordt het dan wel vloeibaar :wink:

Post Reply