Maar ik kon er nog mee naar huis rijden en ben nu zo langzamerhand de schade aan het opnemen.
Kwam op een haarspeldbocht afrijden. Ging allemaal lekker en waren al de hele dag aan het rijden. Daardoor is het waarschijnlijk ook fout gegaan. Ik was toch wel vermoeid na dik 250km bochten e.d.
Maar ik rem, stuur in en raak al voor het midden van de bocht met de steuntjes de grond. Dus ik kon niet meer platter i.v.m. middenbok e.d.
In een reflex zet ik de motor rechtop en rem zo hard als kan. Zodra ik in de berm kom laat ik de rem los en probeer de motor weer richting de weg te draaien. maar hierbij val ik om en ik land tegen een boom (verder niks aan de hand, alleen twee blauwe plekken) en mijn motor valt om, en komt tegen een helling naar beneden tot stilstand. Met de tank naar onderen en de wielen naar boven. Gelukkig ligt hij in het gras en niet op de keien in het riviertje onder aan die helling.
Met wat hulp van voorbijgangers en mijn broer krijgen we de motor rechtop en weer naar boven op de weg.
Na een uurtje bijgekomen te zijn toch maar rustig verder gereden naar een hotel.
De schade lijkt allemaal mee te vallen. Maar ik heb nog niet alles kunnen nakijken. Ik had gelukkig valdoppen en bagage achterop zodat alleen de voorkant schade heeft en de tank.
Maar nu staat mijn motortje dus beschadig en inmiddels half gedemonteerd in de garage.
snik,