met het uiltaatspruitstuk aan de achterkant van het blok.
Ik moest de tussenpijp incl cat vervangen

mooie pijp geregeld (incl lambda) voor een redelijke prijs en een zonnige dag.
begin met mijn sleutels bij elkaar te zoeken en ga aan de gang.
hey dopje 10 is teklein voor het boutje.
uhm gedver dop 11 is te groot voor het boutje.
Oke dan maar de slijper erop

mmm wel erg weinig plek om erbij tekomen. een kleine haakse slijper was nog te lomp.
Dan maar met de dremel aan de gang. Na een flinke tijd lekker Dremelen ging het eerste kopje eraf. (fuck wat worden die boutjes heet zo

toen het 2de boutje, ook dat duurde even (dremel was maar in 1 stand te houden vanwege de geweldige plek die Citroën daar gecre?erd heeft. (niet te vergeten alle LHM leidingen)
eindelijk het 2de boutje los (kan goed half uurtje geduurd hebben.
nog even de lambda stekker los trekken. Hoe dat in elkaar zit ik snap het niet dus maar los gedraait uit de pijp.
de uitlaatklem los. Eitje sleutel 13 en gaan.
Nou forget it boutje 13 te groot en 12 teklein (of zoiets) en alles goed vast gerot.
1 geluk genoeg plek voor de haakse slijper

de klem viel vervolgens in 2en wat die was opgerot.
Bij de onderdelenboer een klemmetje gesloopt hij herkende zowaar een Citroen/peugeot klem in. (gaf hem een compliment)
4 euro lichter. en begonnen aan het terug plaatsen van de nieuwe pijp.
Blijkt dat je eerst een achterstang tussen de achterwielen er onderuit moet schroeven (Xantia eigen)
4 keer sleutel 13 jaja

pijp erop gelegd en stang weer vast (ideaal!)
zijn we bij de kat aangekomen om die te bevestigen aan het spruitstuk hangen daar nog de afgeslepen boutjes.
Die konden er niet uit omdat het spruitstuk en hitteschild zelf in de weg zit.
Dus weer met de dremel aan de gang.
uiteindelijk de boutjes weggeslepen moest ik nog effe nieuwe halen @ praxis
zo nu het montage werk een eitje want ja nieuwe boutjes daar heb je gelukkig wel sleutels voor

draai ik de nieuw gekochte klem aan diggelen

( het kostte me ongeveer een uurtje of 6 op de oprit)