accu leeg
Moderators: Rock's, webmasters
accu leeg
was lekker bezig met mijn m3 spiegels gister, lekker muziekje aan, sigaretje erbij tralala. wou ik daarna dus mijn auto starten om mijn broer te gaan halen in den bosch maakte ie toch wel zon raar geluid. ik over de zeik wat er nou weer was maar viel gelukkig mee, accu leeg. die had ik nog een nieuwe staan dus er vanmorgen in gedaan, loopt weer als een ti*t. dat komt door de woofer die ik achterin heb liggen en die zuipt wel zo veel stroom. gelukkig is het goedgekomen want had echt even schrik......
Had ik laatst ook, alleen moest ik toen naar een klant toe voor werk. Gelukkig waren dat Brabo's dus lekker relaxed "volgende week woensdag dan?".
Helaas was me chef geen Brabo
In eerste instantie de buurman erbij om ff aan te duwen; veel kramp in de kuiten maar nix. Startkabels erbij (die lagen natuurlijk aan de andere kant vd stad) staan starten tot er rook van de kabels kwam.... Rij alweer een paar weken met de accu van een AMI, gaat prima
Helaas was me chef geen Brabo

In eerste instantie de buurman erbij om ff aan te duwen; veel kramp in de kuiten maar nix. Startkabels erbij (die lagen natuurlijk aan de andere kant vd stad) staan starten tot er rook van de kabels kwam.... Rij alweer een paar weken met de accu van een AMI, gaat prima

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage