'nieuwe deur

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Ralph
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 73
Joined: WedDec29, 2004 12:25:02 AM
Location: Emmeloord
Contact:

'nieuwe deur

Post by Ralph »

heb ik een dag een nieuwe deur erin .. netjes gespoten glimmend .. strak... rijdt er al weer zon k* koter langs met een skelter ... kras erop .. :twisted:

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

sla m! en hard.. jeugd van tegenwoordig..

honkbalknuppel hebben?
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Das wel zuur ja :cry:


Zie mn broertje ook nog altijd gaan. Ik zou em leren fietsen. Ik als een dolle achter hem aan rennen, maar hij ging me te snel. Rijdt ie in volle vaart tegen een deur van een BX op die open stond :)

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 979
Joined: SatOct09, 2004 9:49:37 AM
Location: krimpen ad lek

Post by gertjuh »

das lekker kl*te dan, naar z?n ouders gaan zeker...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

tja zo werd ik laatst beschoten door 3 jochies met een erten schieter. rij je terug .. heeft het jochie alleen maar steentjes in zn zak.. had het ding natuurlijk al lang weg gegooid.. maar ja wat moet je dan een jongetje van 10 slaan.. :S en het ventje zag er nog al vreemd uit... dus laatst staan zn ouders..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

jochie ontvoeren en losgeld vragen, ten hoogte van de reparatie bij een professioneel autoschade herstel bedrijf.

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

Ja ja, allemaal grote woorden maar wanneer ze in dezelfde situatie verzeild raken wordt er, volgens mij, op identieke wijze gehandeld. Met andere woorden, niks doen.

Ik weet nog dat ik, als klein manneke, ook tegen een auto ben aangeknalt toen ik probeerde met mn armen kruislings te fietsen. Denk niet dat mn paps :P het zo tof zou hebben gevonden als ik daarvoor door een bepaald persoon een lel gekregen zou hebben.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

nee, tuurlijk kan je er niks aandoen. Pas stond ik stil en reed er zo'n ettertje met zijn crossfietsje tegen mijn auto op en viel die. Maar ja, twas in de woonwijk, dus niet boos geworden en gevraagd of ik hem ff thuis moest brengen ofzo. Juridisch gezien sta je toch nergens. Maar kheb nu wel een krasje op mijn motorkap :?

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

Jammer, maar dan had ie maar geen auto moeten worden zeg ik dan altijd. Een auto is om in te rijden, niet om elke week te poetsen.

hans106xsi
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 153
Joined: WedJun16, 2004 10:44:18 PM
Location: emmeloord

Post by hans106xsi »

ik zou gewoon naar zijn ouders gaan en dan zegen dat hun zoon schade heeft gereden aan je auto kan zo op de verzekering (maken ze mij altijd wijs) 8)
't is geen ax maar toch met het zelfde hart

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Ook dodelijk, kinderen die vlak voor je auto gaan voetballen zodat die takke bal steeds bijna (of helemaal) tegen je auto knalt. Als je dr wat van zegt of vraagt waarom ze dat niet bij hun eigen huis voor de deur doen krijg je te horen dat dat niet mag van papa omdat ie bang is dat de bal op zijn auto komt! :roll: :roll: :roll:

Equalizer
AX driver
AX driver
Posts: 39
Joined: WedApr06, 2005 8:09:12 PM
Location: Deurningen
Contact:

Post by Equalizer »

Haha, die uitspraak ken ik ook, of ze mogen niet meer voor de deur voetballen omdat pa bang is dat zn autoraampje voor de 3e keer sneuvelt :? ga dan knutselen ofzo
Alfa Romeo is leuk, AX GTi was leuker maar duurder :S

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 795
Joined: WedJan26, 2005 2:06:57 PM
Location: Pingjum

Post by TjizZzuH »

Vorige week zat er 1 of ander jochie achter de auto van mn ouders te spelen...keek mn moeder nog eens wat beter, bleek ie allerlei spul in de uitlaat te proppen :!: :!: :!:

Dus mn moeder erheen om er wat van te zeggen, loppt ie daarna moppert weg alsof mn moeder iets verkeerds deed :shock:

De jeugd van tegenwoordig...

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Schoppen die handel!

Post Reply