Andere mensen die NIET kunnen inparkeren.. :S

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Andere mensen die NIET kunnen inparkeren.. :S

Post by TTF »

laatst was mijn spiegel er eens half afgereden ( aan de onderkant gescheurd waardoor ie omhoog wees ) en een kras op het voorscherm door iemand die denk ik wat moeite heeft gehad met het inparkeren...

van de week .. had alweer iemand langs mijn auto geschaafd net voor het achterlicht zatten allemaal witte vegen :S gelukkig kon het meeste weg worden gepoetst maar toch..

en vanmiddag ben ik mn buitenspiegel ja die ene die ik net weer er nieuw had op gezet, er afgeflikerd zo maar spontaan.. :S dus die zou ook wel een tikje hebben gehad

zo dat was het.. :twisted:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

ik ken het gevoel als ik in mn auto aant wachten ben op een colega die aant pinnen is of zo en er iemand probeert naast me in te parkeren dan slaat mn hard ook nog wel eens over en verkrampen me tenen en krijg ik koud zweet :shock: want soms gaat het maar NET en daar kan ik ZOOO KWAAT OM WORDEN :evil: :evil: :evil:

LEER PARKEREN OF GA ANDERS MET DE BUS
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

heb het gezien.....best wel balen voor je
Image

User avatar
Devil
AX driver
AX driver
Posts: 36
Joined: FriFeb04, 2005 10:11:31 PM
Location: Wezep

Post by Devil »

Ai das wel een ***streek

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Ey Stefan, ik heb nog wel een spiegeltje voor je hoor ;)

best wel balen dat ze m dr zo snel al weer af rijden :?
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

q01z wrote:Ey Stefan, ik heb nog wel een spiegeltje voor je hoor ;)

best wel balen dat ze m dr zo snel al weer af rijden :?


het was ook nog de rechter .. die ik van jou had gekocht..

ach ik ga toch nog even langs de sloop....moet nog wel wat meer hebben....
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Hmmm ik had twee weken geleden iets dat erop leek. Busje stond op twee parkeerplaatsen. AX tussen busje en andere auto gepropt, m'n deur kon nog net open. Toch maar kenteken van het busje op geschreven, je weet nooit wat ik aantref als ik terugkom.... Hij stond zo strak dat ie er waarschijnlijk van de rechterkant in moest, helaas was ik eerder weg dan het busje.
Kijk uit, een Cactussssss

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

doe ik ook vaak, kenteken opschrijven als ik zoiets tegen kom. Had laatst nog een debiele vrouw naast me. Ik zette mijn ax op de buitenste plek zodat ik hem extreem goed langs de kant kon zetten. Troela der naast komt net aanzetten en gaat instappen. Ze slingert in ene keer woem die deur open, net langs mijn spiegel, scheelde een paar cm. Dus ik kijk der verontwaardigd aan, zit ze me aan te kijken met zo'n smoel van "wat moet je". Dus ik zeg heel netjes: U moet wel een beetje uitkijken met uw deur hoor. Wordt dat mens parra: Dat doe ik al tientallen jaren zo, jij gaat me toch niet vertellen hoe ik met mijn deur om moet gaan.
Dus ik schiet uit mijn slof en maak er even wijs dat ze echt een groot probleem had gehad als mijn auto ook maar iets dichterbij had gestaan. Toen was het stil. Stomme truthola. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Iets anders in deze categorie! Bij mijn vriendin haar flat is een grote parkeerplaats met tussen twee bomen steeds drie parkeerplaatsen. Die plaatsjes zijn smal, dus parkeren veel mensen slechts twee auto's op drie plaatsen. Jammer, omdat het druk genoeg is en in de hele wijk vaak geen plek over is. Begrijpelijk als je een grote volvo of bmw hebt (maar ook die passen er net tussen).

Nu kwam ik aanrijden en is er zo geparkeerd:
Image

die vrije plaatsjes waren er 's avonds niet. Het enige plaatsje wat vrij was was naast die AX, die net een band over de witte lijn heeft staan, waardoor ik er niet meer tussen kon! Aan de andere kant heeft hij meer dan een meter!

Waarom zou je zo parkeren? Hoe lomp kun je zijn! Die 206 staat ook op twee plekken! Aso! :x :(

Ik wilde eerst nog proberen of mijn sleutels in die AX paste om de deur te openen en die auto weg te rijden of duwen! Maar ik bedacht me dat zijn sleutels dan misschien ook in mijn auto zouden passen :?

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Die boompjes staan ook enorm onhandig!
Die Golf aan de overkant kan er trouwens ook wat van.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Had je die AX geen tilletje kunnen geven? Even die achterkant een stukkie opzij verplaatsen :D

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Glenn@NL wrote:Had je die AX geen tilletje kunnen geven? Even die achterkant een stukkie opzij verplaatsen :D


Lol, ik zie je al staan tillen.
En als er dan iemand komt vragen wat je aan het doen bent kun je gaan uitleggen dat je plek aant maken bent om te kunnen parkeren :lol:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Eriks wrote:
Waarom zou je zo parkeren? Hoe lomp kun je zijn! Die 206 staat ook op twee plekken! Aso! :x :(




heel simpel, kijk naar de witte auto, als die subtiel de deur openzwaait zou die tegen de ax komen en schade veroorzaken mits deze er dichterbij stond, nu dus niet. Daarom parkeren mensen soms zo breed mogenlijk tussen andere auto's, om te voorkomen dat andere schade toebrengen wat maar al te vaak gebeurd.
Maar het blijft idd niet netjes, en het is ook lastig te zien of het daadwerkelijk luiheid of bezorgdheid is.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Drake wrote:
Eriks wrote:
Waarom zou je zo parkeren? Hoe lomp kun je zijn! Die 206 staat ook op twee plekken! Aso! :x :(




heel simpel, kijk naar de witte auto, als die subtiel de deur openzwaait zou die tegen de AX komen en schade veroorzaken mits deze er dichterbij stond, nu dus niet. Daarom parkeren mensen soms zo breed mogenlijk tussen andere auto's, om te voorkomen dat andere schade toebrengen wat maar al te vaak gebeurd.
Maar het blijft idd niet netjes, en het is ook lastig te zien of het daadwerkelijk luiheid of bezorgdheid is.


En misschien stond die witte er eerst niet maar een andere auto die helemaal in het midden stond... zo ongeveer als de Peugeot.

Je kon toch nog makkelijk naast die grijze Niksan? :wink:
Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

ik moet eerlijk toegeven dat ik op sommige plaatsen ook dubbel parkeer. :oops:
Gewoon omdat er anders heel krap een boodschappenvrouwtje naast je parkeert en der deur tegen jou deur openslingert. Maar meestal probeer ik gewoon een buitenste parkeerplaats te pakken zodat ik hem helemaal strak langs de kant kan zetten.

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Browny wrote:en der deur tegen jou deur openslingert.


Daar had je stootstrips voor :D

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Moet die deur van de ander wel precies tegen die stootstrip aankomen, en das vaak niet het geval. Die stootstrips zitten gewoon te laag daarvoor.

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Gewoon je auto strak parkeren!
Deuken horen erbij..het is een auto..geen kunstwerk! scheelt een hoop ergenis.
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

Joris wrote:Gewoon je auto strak parkeren!
Deuken horen erbij..het is een auto..geen kunstwerk! scheelt een hoop ergenis.
:shock: Ben jij huisvrouw of zo?

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Joris heeft wel een beetje gelijk. Je kan nooit verwachten dat een auto gloednieuw blijft, dan moet je er nooit meer rijden en hem als een museumstuk behandelen ofzo. Krasjes en deukjes hou je toch.

Alleen vind ik het minder fijn als dat gebeurt doordat iemand zn portier ofzo maar keihard tegen je auto ramt. Parkeergarages zijn wat dat betreft ook altijd errug hinderlijk!

Post Reply