GDVD word ik ZOOOO pissed van!
Gewoon hier wagen voor de deur, rijden ze hier mijn spiegel af, NAATUUUURLIJJKKK niets laten weten h?, ge kent dat
ASOCIALE KLOOTZAKKEN
excuseer voor de forumgebruikers h?, beter hier stoom eruit laten dan als een gek rondrijden nietwaar...
('"???u???'?") KLOJO'S $$^$^$??
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
Daar is toch dat waarborgfonds voor? Kan je er nog een paar centen uit trekken.
Het is echt een klere streek, iedereen betaald toch verzekering? Stop dan gewoon ff, had je maar beter uit moeten kijken... Heb een hekel aan die sociaal gestoorde mensen.
Het is echt een klere streek, iedereen betaald toch verzekering? Stop dan gewoon ff, had je maar beter uit moeten kijken... Heb een hekel aan die sociaal gestoorde mensen.
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.
Waar ik woon is een straat waar het een paar jaar geleden de sport was voor de schoolgaande jeugd - die standaard 2x per dag door die straat ging - zoveel mogelijk auto's op een rijtje te ontspiegelen
Heerlijk is ook het verhaal van de bewoner aan de ene kant van de straat die de politie belde, en de politie die nu eens wel op tijd was en de jongens aan de andere kant van de straat stond op te wachten. Die hebben saampjes voor duizenden euro's schade mogen lappen
Heerlijk is ook het verhaal van de bewoner aan de ene kant van de straat die de politie belde, en de politie die nu eens wel op tijd was en de jongens aan de andere kant van de straat stond op te wachten. Die hebben saampjes voor duizenden euro's schade mogen lappen
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX liefhebber
neej geen waarborgfonds hier te vinden...
Trouwens, geen spoor van lak gevonden, wel een buil in mijn A-stijl van het omklappen . Plezant
Ik had over enkele weken een ongelukje, heb andere bumper gestoken en nu heeft er trouwens weeral iemand tegengereden met een witte wagen.
Ik zou beter verhuizen zeker?
Trouwens, geen spoor van lak gevonden, wel een buil in mijn A-stijl van het omklappen . Plezant
Ik had over enkele weken een ongelukje, heb andere bumper gestoken en nu heeft er trouwens weeral iemand tegengereden met een witte wagen.
Ik zou beter verhuizen zeker?
ik vind t nog redelijk meevallen, dus troost je maar, bij mij voor op straat hebben "ze" op een nacht m'n volledig Vision bodykit eraf gesloopt en meegenomen, en de politie doet niets, heb m zelf moeten gaan terughalen toen ie een jaar later te koop stond, en toen beweerde de politie dat ik niet zomaar kon zeggen dat ie van mij was omdat ik m al had gezien................duhhhh...............ze hadden me dus zelf erheen gestuurd zodat ik eerst ff kon kijken of t wel de mijne was.
en nu ben ik m weer in elkaar aant plakken, omdat de gemeente een gat in de weg had gefreesd, en krijg bijna geen geld voor de reparatie terug....................................hoezo pech
dus een zijspiegeltje voor een tientje op de sloop vals nog mee, maarja dat tuig van vandaag moet gewoon van andermans spullen afblijven..
suc6 met je spiegel, als je er gene vind op de sloop kan ik je wel een paar goedkope adressen geven op inet.
grtz...
en nu ben ik m weer in elkaar aant plakken, omdat de gemeente een gat in de weg had gefreesd, en krijg bijna geen geld voor de reparatie terug....................................hoezo pech
dus een zijspiegeltje voor een tientje op de sloop vals nog mee, maarja dat tuig van vandaag moet gewoon van andermans spullen afblijven..
suc6 met je spiegel, als je er gene vind op de sloop kan ik je wel een paar goedkope adressen geven op inet.
grtz...
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707