Ik heb me AX GT nogniet zo lang.Maar hij liep niet helemaal lekker.
Wat bleek de koppakking en kleppendekselpakking(ofzo)lek.Nou ja goed kan gemaakt worden.Gaan ze aan de slag komen ze wel tig andere dingen tegen.o.a spruitstuk lek(heeft de vorige eigenaar weer dicht geplamuurd ofzo,gaten onder de motorkap.de schakelstangen waren met tightswraps vast gezet!!! en hij is van een monteur geweest!
Wat een eikel,hij me auto gewoon verwaarloosd!
hot_femeel wrote: Nee, kan ik nu met goed fatsoen zeggen , is geen excuus!
Trouwens, een sleutelmeeting is een goed idee! Ik heb alleen geen fazantenschuur over?
Nou ik heb echt geen verstand van auto's kan dr ook nix aan doen [/quote]
Had ik eerst ook veel minder, maar dat wordt beter na een tijdje. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee te zeggen! Ik ben nu ook nog steeds geen sleutelheld hoor!
hot_femeel wrote:Nee, kan ik nu met goed fatsoen zeggen , is geen excuus!
Nou ik heb echt geen verstand van auto's kan dr ook nix aan doen
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat als je een beetje durft, en/of wat oefent dat het dan beter wordt! En ik ben ook nog geen sleutelheld hoor! Maar door schade en schande wordt je wijzer, en koop je volgende keer pas een autootje als je even onde de motorkap hebt gekeken en moeilijke vragen hebt gesteld. Dat zal die kerels leren!
hot_femeel wrote: Nee, kan ik nu met goed fatsoen zeggen , is geen excuus!
Trouwens, een sleutelmeeting is een goed idee! Ik heb alleen geen fazantenschuur over?
Nou ik heb echt geen verstand van auto's kan dr ook nix aan doen
Had ik eerst ook veel minder, maar dat wordt beter na een tijdje. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee te zeggen! Ik ben nu ook nog steeds geen sleutelheld hoor![/quote]
hahaha gelukkig ben ik niet de enige,wist eerst niet eens hoe de motorkap openging
hahaha.... Wel als ik tijd heb dan zal ik een duidelijke HOW-TO voor je schrijven...
maak m dan wel in paperback formaat.. en roze kaft ofzo
ennuh niet de duidelijke illustratieve foto's met duidelijke aanwijzingen vergeten!
(loop naar de voorkant van de auto, de voorkant is de kant waar je naartoe kijkt als je in de auto zit...)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.