Kat

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Kat

Post by pcrodent »

Gisteravond reed ik naar huis bij een vriend vandaan,
in die woonwijk ZOEF kat de weg op.
Ik stond vol op de rem. Ik voel 'hobbel, hobbel', stap uit, verwacht een bloedbad aan te treffen, staat die kat me 10 meter achter me aan te staren.
De hobbel hobbel was de auto die afsloeg omdat ik (uiteraard) vergeten was te ontkoppelen toen ik in een reflex op de rem stond.
Toch weer een kat met heel veel mazzel. Ik was me wel kapot geschrokken...
Kijk uit, een Cactussssss

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

en toen had die kat er nog maar 8
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

dat had ik vorige week met een hond.

Ik reed in Vaals naar het altijd mooie 3 landenpunt. Rechts lopen 2 mensen met een hondje, links is gras en er staan wat paaltjes. Net als ik er aan kom, komt er een ander hondje achter die paaltjes vandaan. Nou, dan rij je 55, maar dan is het hard remmen. De hond schrok een meter voor mijn voorwiel en draaide om. Gelukkig kwam er van de andere kant niets.

Dan sta je stil met ineens de ruitenwissers en een knipperlicht aan. Wie laat zijn hond dan ook aan de andere kant van de weg lopen?

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

ze moeten honden gewoon aangelijnd houden wanneer ze langs een weg lopen! Paar jaar geleden is onze hond ook kapot gereden, omdat er zon mafkees het leuk vond om veeel te hard te rijden door een 30km zone
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

ja, inderdaad, aangelijnd, zeker langs zo'n drukke weg! Deze liep zelfs aan de andere kant van de weg. Je mocht hier 50, dat reed ik ook ongeveer. Maar dan is het nog hard remmen hoor. Het hondje kwam pas te voorschijn toen ik slechte een paar meter bij hem vandaan was.

M'n vriendin was het liefst uitgestapt en was gaan schelden op de eigenaren. Maar dat vond ik toch wel wat overdreven, ik neem aan dat ze zelf ook genoeg geschrokken zijn.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Hopen dat ze geschrokken zijn, wie weet past ze zich dan aan en lijnt ze de volgende keer wel de hond vast.

Weet je wat het is, als jij hem platrijd, heb jij het gedaan, terwijl de fout toch echt bij de mensen zelf licht. Lijn dat beest aan, dan kan zoiets ook niet gebeuren, en laat hem in het park los ofzo :?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Post Reply