dat iedereeen met zn poten van mn auto afblijft!!!!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
dat iedereeen met zn poten van mn auto afblijft!!!!
Nou... ik heb weer een geweldig weekend :angry
net uit de voetbal kantine gekomen en zie ik dan mn voorbumper helemaal los hangt.... ik gaan kijken, blijkt de grille na de kl*te mn rechterkoplamp en mn knipperlicht ook kapot :angry
Tot slot blijt mijn sleepoogbumperkampje gejat....
Daar moeten ze toch geweld voor gebruikt hebben, want door mn splitter gaat ie al niet echt lekker los en hij hing nog met tie-rips vast.
Ook geen sporen dat iemand er tegenaan heeft gezeten.
Zal wel een zatte mongool geweest zijn die ff ergens tegenaan wilde trappen!!!! maar ik zit nu met de zeik
woensdag heb ik weer s tijd om hem weer es te maken.
Foto;s volgen
gr
Maarten
net uit de voetbal kantine gekomen en zie ik dan mn voorbumper helemaal los hangt.... ik gaan kijken, blijkt de grille na de kl*te mn rechterkoplamp en mn knipperlicht ook kapot :angry
Tot slot blijt mijn sleepoogbumperkampje gejat....
Daar moeten ze toch geweld voor gebruikt hebben, want door mn splitter gaat ie al niet echt lekker los en hij hing nog met tie-rips vast.
Ook geen sporen dat iemand er tegenaan heeft gezeten.
Zal wel een zatte mongool geweest zijn die ff ergens tegenaan wilde trappen!!!! maar ik zit nu met de zeik
woensdag heb ik weer s tijd om hem weer es te maken.
Foto;s volgen
gr
Maarten
-
- AX liefhebber
-
- AX Master Spammer
heb het zovaak met van die mooie bestelbusjes die dan lopen te pushen om er voorbij te mogen, dan ga ik gewoon met mn linkerpoot ff op de rem, rechts gewoon op het gas houden, dan houden ze wel weer ff afstand, en als ze dan proberen voorbij te komen dan geef ik gas bij.
Scooters zijn idd ook erg irritant, wat mij betreft mogen ze die dingen in een mobiele shredder pleuren bij controles onder de ogen van de eigenaars mochten ze opgevoerd zijn.... opgeruimd staat netjes.
Scooters zijn idd ook erg irritant, wat mij betreft mogen ze die dingen in een mobiele shredder pleuren bij controles onder de ogen van de eigenaars mochten ze opgevoerd zijn.... opgeruimd staat netjes.
-
- AX liefhebber
He peter. ik voetbal niet in nuth maar in sittard bij DVO. t kan ook zijn dat t 's nachts is gebeurd. Ik ben namelijk in limbricht gebleven. 's morgens ben ik met een katertje in de auto gestapt en heb ik eigenlijk niet goe opgelet... evengoed blijft t k*t
Morge maar es n nieuwe grille zoeken, koplamp en knipperlicht iig
dat sleepoogbumperkapje maak ik wel van metaal.. ik ga er geen 35 euro voor betalen, zodat ze t weer eruit kunnen jatten.
groete
Maarten
Morge maar es n nieuwe grille zoeken, koplamp en knipperlicht iig
dat sleepoogbumperkapje maak ik wel van metaal.. ik ga er geen 35 euro voor betalen, zodat ze t weer eruit kunnen jatten.
groete
Maarten