Blond......

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Peanut
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Re: Blond......

Post by Peanut »

2 x door dezelfde flitspaal worden geflitst! :!: :roll:

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

blijft zonde

nouja kan nog een leuk verhaal vertellen over de flitspalen van 's-Hertogenbosch :shock:

Flitspalen maanden nutteloos
door Marc Brink

Dinsdag 28 september 2004 - Automobilisten konden maandenlang in de gemeente Den Bosch onbestraft overtredingen maken bij roodlicht-snelheidscamera?s omdat de gemeente had verzuimd om de flitspalen bijtijds te laten keuren.

Den Bosch - ?Het is zeer teleurstellend dat we de camera?s niet konden gebruiken?, aldus politiewoordvoerder V. Viguurs.
Zij benadrukt dat niemand een bekeuring heeft gekregen met apparatuur die niet was gekeurd. ?Wij plaatsen alleen camera?s in palen die op tijd zijn gekeurd en goedgekeurd?, aldus de politiewoordvoerder.
De palen, die onder meer staan op de Graafseweg, moeten geregeld worden gekeurd. Daarbij gaat het er vooral om dat kabels onder het asfalt de juiste snelheid meten van het verkeer. Als de snelheid te hoog is dan gaat er een seintje naar de flitscamera?s.
De gemeente geeft de vorig jaar gemaakte fout toe in een onlangs gepresenteerde Veiligheidsmonitor 2004. Uit die monitor wordt niet duidelijk hoeveel overtredingen over het hoofd zijn gezien. Zeker is dat er vorig jaar in Den Bosch ruim 50.000 verkeersovertredingen (niet alleen roodlicht/snelheid) zijn bekeurd. Dat zijn er ruim 37.000 minder dan in 2002. De politiewoordvoerder benadrukt dat de daling niet alleen wordt veroorzaakt door het niet mogen gebruiken van de palen maar ook door een ?andere manier van registreren?.
In totaal zijn er dertig roodlicht-snelheidscamera?s in Den Bosch. Daarvan waren er elf afgekeurd. Pas sinds twee maanden zijn alle camera?s goedgekeurd. ?We hebben verzuimd om de controle te laten uitvoeren. Inmiddels is een contract gesloten met een bedrijf om de controles jaarlijks automatisch uit te laten voeren?, aldus een gemeentewoordvoerder.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Remy »

tsja, das niet slim nee :? :? :?

2x erg te hard of net op t randje?
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

Ai dat is dubbel dom :?
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Guest

Post by Guest »

Remy wrote:tsja, das niet slim nee :? :? :?

2x erg te hard of net op t randje?

1e keer: 13 km te hard,
2e keer iets harder denk ik... maar das zaterdag avond gebeurd en me vriendin die achterin zat zag iets flitsen. Paar dagen erna zag ik daar eindelijk inderdaad een paal staan!! :x

(ring A10 richting Utrecht vlak na afslag S107)

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Remy »

Ach pas vanaf 30km/h te hard wordt je geregistreerd, ivm herhaling vd misdaad :? . Dus dit is alleen dokken en verder geen problemen. Maar het blijft natuurlijk wel vervelend :(
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

ach, ik ben ook 2x in een week te grazen genomen op dezelfde weg, ene keer met mn eigen auto, de andere keer was met de auto van degene die ik toen chauffeurde, beide keren tijdens/vlak na een inhaalactie (minder dan 10km te hard ook nog). Dus je bent niet de enige :D

Post Reply