tentamens

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

tentamens

Post by Eriks »

ook super fuck!

Vooral de laatste, ik moet er totaal nog maar 3! Dat zijn dus de k*t vakken die je steeds maar overgeslagen hebt!

en het is kl*te weer!

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

dat weer ben ik het volledig mee eens!

sleuteld zo rot in de regen
bovendien is de boor van me pa verzopen.. ik denk niet dat hij daar om kan lachen.. :roll:

school begint voor mij morgen weer.. ook niet echt lekker
Image

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

q01z wrote:bovendien is de boor van me pa verzopen.. ik denk niet dat hij daar om kan lachen.. :roll:

Wow, das aal! Geef je vader maar het forumadres, dan kan hij hier zijn frustraties kwijt :?
Supermooi forum onderdeel trouwens, die frustraties! Ik ben sowieso een voorstander van flink schelden als iets tegenzit! Lucht lekker op!

Image

Schoppen is niet goed natuurlijk!

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

jawel!
schoppen is wel goed,

anders zaten me velgen nu nog scheef erop :roll:

ik weet niet hoor, maar AX velgen die niet netjes over de AXnaaf heen vallen? tis maar vaag..

en toen regende het weer..
Image

citro-power
AX Master
AX Master

Post by citro-power »

Hier in Maastricht is het al de hele dag droog. Misschien moet je hiernaartoe komen om te sleutelen... :wink:

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

citro-power wrote:Hier in Maastricht is het al de hele dag droog. Misschien moet je hiernaartoe komen om te sleutelen... :wink:

nu rijd het wat lasti :lol:
volgende keer ram ik m gewoon bij de buren onder de carport.. vinden ze vast leuk al die roest/olie op hun mooie tegeltjes
Image

citro-power
AX Master
AX Master

Post by citro-power »

Och, de eerste druppel olie is het ergste. Als de oprit eenmaal zwart is, klaagt niemand meer :wink:

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

school :evil:

Post by Rob GT »

Zou eigenlijk liever het woordje tentamens willen omwisselen voor school... is ook altijd zo ontzettend goed geregeld daar... niet dus.

Heb er echt geen zin in! (maandag weer) Kun je ook wel een beetje zien aan mijn cijfers :evil:

Geef mij maar vakantie, beetje dom vakantiewerk doen enzo...

Hier kun je trouwens nog wel zelf je berichten verwijderen, blijft dat zo?
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Heb gelukkig nog een weekje vrij, maar daarna begint het weer. Maar moet ook nog genieten van de vrije tijd die ik dan heb, want vanaf januari heb ik stage tot de zomer :(

citro-power
AX Master
AX Master

Post by citro-power »

pfuf, ik heb er alweer bijna een week op zitten. Maar in december is het kerstmis en heb ik weer twee weken vrij!!

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ax_Dude »

Ik heb als Belg op school nooit te klagen gehad, 2maanden vrij in Juli en Augustus, 1 week met allerheiligen, 2weken met kerstmis en nieuwjaar, 1week met carnaval en dan nog eens 2weken met pasen. Ik weet niet precies hoe t allemaal zit in Nederland maar bij ons beginnen de scholen altijd pas op 1 september (behalve de universiteiten en hogescholen die pas beginnen op 14 september ofzoiets). Als ik in Nederland rondrij zie ik soms schoolgaande jeugd rondrijden op een donderdagmiddag om half twee :shock: Vond ik wel raar, bij ons heeft iedereen gewoon op woensdagmiddag vrij... Blijkbaar is het 1001 jaar verschil tussen beide landen dus als iemand zich geroepen voelt om deze Belg nog iets bij te leren :wink:

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Om te beginnen zijn de zomervakanties in NL opgedeeld in 3 regio's. Noord, midden en zuid. Basischolen hebben andere vakantietijden dan op middelbare scholen. Middelbare scholen regio zuid moeten 6 sept weer beginnen, en hebben ergens eind oktober weer herfstvakantie. Net als ik trouwens (hbo).

Allerheiligen kennen we hier niet. Wel hebben veel scholen nog hemelvaartvakantie, maar ligt er vaak aan of ze met pasen vakantie hebben.

Weet niet precies wat je met schoolgaande jeugd bedoeld, maar als je scholieren op middelbare colleges bedoelt dan is het geen uitzondering dat je ze ziet fietsen rond half twee, want velen hebben een gatenkaasrooster en de uren ongelijkmatig verspreid over de 5 werkdagen. Dat was bij mij het geval tenminste.

En ik mag eigenlijk ook niet zo klagen want ik maak vrij weinig uren in de week, en dan hoef ik thuis ook nog niets zoveel te doen (op tentamenweek na)

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

Het weer was vandaag weer super!!
Dikke wind hoge golven en dikke zon 8)

Heb vandaag een zeil gescheurd @!#$!@#$!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

Ax_Dude wrote:Ik heb als Belg op school nooit te klagen gehad, 2maanden vrij in Juli en Augustus, 1 week met allerheiligen, 2weken met kerstmis en nieuwjaar, 1week met carnaval en dan nog eens 2weken met pasen.

Yo, maar dit deel van het forum is om te klagen, frustreren en schelden!

Hoe dan ook, ik zit vandaag weer de hele dag binnen met die k*t boeken! Maar ach, die k*t regen is er ook nog!

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ax_Dude »

Eriks wrote:
Ax_Dude wrote:Ik heb als Belg op school nooit te klagen gehad, 2maanden vrij in Juli en Augustus, 1 week met allerheiligen, 2weken met kerstmis en nieuwjaar, 1week met carnaval en dan nog eens 2weken met pasen.

Yo, maar dit deel van het forum is om te klagen, frustreren en schelden!

Hoe dan ook, ik zit vandaag weer de hele dag binnen met die k*t boeken! Maar ach, die k*t regen is er ook nog!
?

Ok als ik mag schelden :wink: GODVERMILJAARDENONDEDJU heb ik me daarsstraks meer dan 2uur in de file gestaan :? Erg lekker allemaal zo in z'n 1 op stationair toerental verder pruttelen :evil: Op dat ogenblik wou ik dat m'n wagen een motor was :twisted: Overal tussendoor :twisted:

Post Reply