ik twijfel, ben gefrustreerd en gestresst tegelijk

k*t k*t k*t ronduit k*t nog is k*t ultrakut

ik zocht me een ongeluk naar me rijbewijs vanochtend, waar ook mijn werkpas bij zit, en beide moet ik hebben om te kunnen werken anders ben ik gewoon de lul

Ik moet het mapje niet goed in mijn borstvakje hebben gestoken en dat het tussen me trui en overhemd is blijven hangen ....
huis afgezocht, auto afgezocht, parkeerplaats afgezocht, werkplek afgezocht.......

Nieuw rijbewijs aanvragen
Met het proces-verbaal kunt u een nieuw rijbewijs aanvragen bij de gemeente (stadsdeelkantoor) waar u staat ingeschreven. Ook moet u een kleurenpasfoto en een geldig identiteitsbewijs meenemen. De eisen aan de pasfoto zijn gelijk gesteld aan die van het paspoort. Een volledige weergave van de eisen vindt u op de website paspoortinformatie.nl. De gemeente neemt uw aanvraag in behandeling en als alles akkoord is, krijgt u een nieuw rijbewijs met dezelfde geldigheidsduur (verloopdatum) als het gestolen rijbewijs.
U moet rekening houden met een wachttijd van 5 werkdagen. Het is mogelijk om het rijbewijs sneller te krijgen met een spoedprocedure. Voor informatie over de spoedprocedure en met vragen over de benodigde documenten en de kosten kunt u terecht bij uw gemeente. Tot u het nieuwe rijbewijs heeft, mag u niet rijden. U moet namelijk in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. De geldende boetes voor het niet kunnen tonen van een geldig rijbewijs vindt u in de Boetebase van het Openbaar Ministerie (OM).