Trippel trappel..

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Bossinkje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 128
Joined: SatMay08, 2010 11:19:34 AM
Location: Enschede

Trippel trappel..

Post by Bossinkje »

Bah.. Slapen gaat nog behoorlijk vervelend worden begin ik een beetje door te hebben. Er is een bewoner hier die niet graag heeft dat ik slaap..

Laat ik bij het beginnen.. Een paar weken geleden toen ik 's avonds in bed lag, hoorde ik getik, dat bij het plafond bij mijn slaapkamer wegkwam.. Ik had geen idee wat het was.. Had het ook nog nooit eerder gehoord.. Maar na een tijdje hield het weer op. Toen paar nachten geen last gehad, maar toen begon het weer.. Had het al aan mijn ouders verteld, en die zeiden me dat ik hun maar eens moest roepen als ik het weer hoorde..

Dus ik hun ophalen, en hun luisteren.. Dus mijn vader naar boven, naar zolder, kijken.. Wat naderhand behoorlijk dom bleek, want boven mijn kamer zit dus geen verdieping meer. :lol:

Maar dat houdt dus in dat hij tussen het dak en het plafond zit..
Is waarschijnlijk dus een muis, tenminste, daar gaan wij van uit. Als ik wat hoorde, moest ik maar een paar tikken tegen het plafond geven.
En het werkte, het was meteen stil.. En naderhand ook geen last meer van gehad! Dus ik dacht, he, ik kan weer rustig slapen zonder getik.

Toen ging ik dus op vakantie.. En ik ben vrijdag dus terug gekomen. En nog steeds was het het hele weekend lekker rustig. Maar tot gisteravond.. Begon dat rotbeest weer. :|

Dus ik weer tikken op het plafond.. En was het weer stil. VOOR VIJF MINUTEN JA! :evil: Begon hij weer met lopen en weet ik veel wat hij allemaal aant doen was.. Dus ik weer op het plafond tikken, en nu ietsjes harder. Weer stil. Maar dan voor tien minuten. En toen begon hij voor de derde keer. Toen begon ik behoorlijk geirriteerd te raken, en heb ik een helse klap met mijn vuist tegen het plafond gegeven. En ik dacht bij mezelf, als hij nu weer begint ga ik beneden op de bank liggen! :x

Maar gelukkig, het was de hele avond weer stil.. En nu maar kijken wat het vanavond word.. :|

1 ding is zeker; Het is behoorlijk frustrerend..

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

worden de meeste beesten niet helemaal gestoord van hele hoge tonen... hoog genoeg dat het menselijk oor ze niet kan waarnemen? misschien daar eens mee experimenteren...

Bossinkje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 128
Joined: SatMay08, 2010 11:19:34 AM
Location: Enschede

Post by Bossinkje »

Zou ook een oplossing zijn ja, maar waar kan je zulke dingen halen die die hoge tonen uitzenden? Gewoon bij de dierenwinkel ofzo?

Mijn vader wou eerst gewoon een val uitproberen...

Bassieh
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 56
Joined: SunAug09, 2009 11:03:25 PM

Post by Bassieh »

Eerste wat bij me opkomt is zo'n hondenfluitje. Gewoon 10 minuten blazen en kijken of het werkt. Of op ingenieuze wijze vast maken aan een compressortje, hoef je zelf niet te blazen :P

Bossinkje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 128
Joined: SatMay08, 2010 11:19:34 AM
Location: Enschede

Post by Bossinkje »

Zou kunnen ja! En even t raam uit blazen voor de lol.. Genoeg honden in de buurt. :lol: :lol:

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Muizen komen in de winter naar binnen ... je moest eens weten hoeveel muizen we in de polder in huis hadden vroeger :lol:

Het is geen winter ... het kan zijn dat er een vogelnestje zit met schattige kuikentjes .... denk daar maar aan,... dat slaapt lekker :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=621736

Zo'n ding?

Vogelnest: da's mooi, binnenkort leren ze poepen, zit heel je plafond vol...

Bossinkje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 128
Joined: SatMay08, 2010 11:19:34 AM
Location: Enschede

Post by Bossinkje »

Ja hoor. Mijn kamergenoot heeft zich ook vannacht weer gemeld...

'T is geen winter nee, maar hij zit er ook al een tijdje hoor denk ik..

En 40 euro ga ik ook niet betalen voor zo'n ding.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Kan je der niet gewoon muizengif/rattengif neerleggen

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Maar muizenvalletjes neerzetten of een kat nemen helpt misschien ook wel...
En als je dat zielig vindt, dan moet je de aanwezigheid van je ´huisgenoot´ gewoon accepteren! ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Richie3301
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 40
Joined: SunOct07, 2007 6:26:07 PM

Post by Richie3301 »

Ik had een slang, die had het alleen een beetje gehad in zijn bak en besloot de benen (?) te nemen. Sindsdien gaat het een stuk beter met de muizenoverlast ;)

Bossinkje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 128
Joined: SatMay08, 2010 11:19:34 AM
Location: Enschede

Post by Bossinkje »

Zielig.. Neeu hoor. Moettie zich maar stilhouden, ik heb genoeg gewaarschuwd. :lol:

Bossinkje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 128
Joined: SatMay08, 2010 11:19:34 AM
Location: Enschede

Post by Bossinkje »

Rustig geweest de laatste dagen! Vanaf mijn laatste post hier eigenlijk al.. Of zou dat beest meelezen :lol:

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Denk dat die stiekem mee kijkt ja, Nou tegenwoordig als jij slaapt zit die op de pc om te kijken wat je over hem typt ;)

Post Reply