verzendmethodes webshops

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

verzendmethodes webshops

Post by DuFF »

2 producten aangeschaft, levertijd 5 dagen, direct betaald.

krijg ik 2 mailtjes, elk product is apart verstuurd, zucht, kansloos.

1e product word bezorgd door de postbode, het product dat niet door de brievenbus kon.

er vanuitgaande dat het andere product dan wel spoedig in de brievenbus zou verschijnen, gewacht, en maar is gaan mailen gister en vandaag.

krijg mijn geld terug voor het 2e product, het is dus mogelijk verdwenen in het verzendtraject.

WAT EEN BULLSHIT, als ze nou beide producten bij elkaar in 1 doos hadden gedaan, en dat door de postbode was bezorgd met een pakketnummer dat te traceren is, ipv een niet te traceren enveloppe.

kansloos, dat bol.k*t

jk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 673
Joined: SatAug04, 2007 9:56:51 PM
Location: Regio Breda

Post by jk »

Never nooit problemen gehad met bol.***.

Wel onlangs een probleem gehad met TNT Post zelf, namelijk een niet al te klein pakje dat spoorloos verdwenen is binnen het postkantoor en zelfs binnen een postbus.
Ik had niet verwacht dat er zelfs binnen een postkantoor uit een postbus wordt gestolen.

Onlangs ivm APK-keuring twee TYC (Taiwan) AX-koplampen @ € 24.95/stuk besteld bij *Winpart* (naam heb ik hier op het forum gevonden).
Perfect verpakt en perfect binnen enkele dagen thuis afgeleverd door hetzelfde TNT Post.
(En mijn Citroën-dealer had nog gele Philips H4's liggen!!!).
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Lekker dan, ze zijn duurder geworden:

19,87 voor een koplamp betaald op 25 juni 2009... En ja, da's inclusief BTW :-)
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

deze frustratie krijgt mogelijk nog een staartje, ik ben er mee bezig, ookal krijg ik me geld terug, ik probeer uit te zoeken waar mijn bestelling is gebleven, ik heb namelijk een vermoeden.

*sherlock out.*

Post Reply