pas op, gevloek!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

pas op, gevloek!

Post by grietje »

G*tver de ***
Loop ik net langs de GT

Zit me hele zijkant verneukt! Krassen over bijna de hele lengte inclusief deuken.

Heeft 1 of ander *** langsgegleden en niet eens even een briefje geplaatst ofzo.

Voorscherm, Deur en achterscherm naar de t*fus :evil:


Echt ******* die niet eens even melden wat er gebeurd is of een briefje plaatsen, grrrrr
Last edited by grietje on ThuJan14, 2010 6:40:17 PM, edited 3 times in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

wat minder mag van mij ook wel. Iemand ff modden?

Blijft vervelend dit soort geintjes, sterkte met het herstel.
Freude am Fahren.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik heb geen geld om het te herstellen... Of ik moet met ASN een dealtje kunnen sluiten maar die hebben het door dit weer al druk zat

En 'rustig aan', wil jou wel eens zien als een ander jou project, waar je 3 jaar veeeeel tijd en geld in hebt gestoken 'even' vernield :evil:
Last edited by grietje on ThuJan14, 2010 4:23:22 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

moeilijk hoor... gewoon even een briefje achterlaten...

Even goed opletten welke kleur er op jouw AX bij is gekomen en welke auto er in de buurt ineens zwarte vegen bij heeft...

sterkte ermee!

Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2000
Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Johannus »

ik snap je reactie heeel erg goed! Super balen!

Erg jammer, en te zot voor woorden dat er mensen zijn die zo met andermans spullen omgaan!

Erg vervelend :(

Sterkte ermee.
Image Image

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

Waarborgfonds
Altijd meer PK's dan jou!

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Wat ontzettend kl*te!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Bas_S wrote:Waarborgfonds
eigen risico van 250 euro.....

En daarbij, mochten ze de hele zijkant willen herspuiten weet ik vrij zeker dat ie total-loss verklaard word. Daar zit ik ook niet op te wachten...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Aww kl*te zeg! :( Niemand uit de buurt iets gezien?
Kijk uit, een Cactussssss

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

grietje wrote:En daarbij, mochten ze de hele zijkant willen herspuiten weet ik vrij zeker dat ie total-loss verklaard word. Daar zit ik ook niet op te wachten...
boeiend dat ie total loss gaat. als je maar centen beurt en het "wrak" mag houden.
maar het blijft K dit soort grapjes
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Is zeker kl*te zulke acties, maar een beetje minder gevloek mag ook wel. Gvd's en ziektes gebruik je mijns inziens niet.

Waarborgfonds valt altijd te proberen, check hun site even voor de voorwaarden en doe hoe dan ook aangifte bij de politie.
Image Image Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Hm, ik kan me iets herinneren dan er een waarschuwing bij dit forum stond met dat er gescholden kon worden...

Desalniettemin, het is wel heel erg vervelend, zeker omdat het niet alleen lakschade betreft, maar ook deuken heeft veroorzaakt. Ik ken wel een methode waarmee ze krassen in de lak kunnen herstellen, zonder de hele auto te hoeven herspuiten, maar met deuken blijft het zichtbare schade.

Kijken hoe dat kan worden aangepakt, maar de lakstift zal het niet worden...
Image

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Wat mij betreft heb je het volste recht om je gevoel op deze manier te uiten!

Erg balen dit! Vast niet meer goedkoop mooi te krijgen zoals het was

Sterkte!

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Erg zonde van de GT.
Blijven hopen dat de dader zich toch nog meldt, maar eigenlijk is dat hopen op een wonder...
Sterkte met ´t herstel, en zou zeker ´t waarborgfonds aanschrijven!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

das kl*te zeg ,... suc6 met het eventuele herstel, hoop dat het achteraf mee zal vallen.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

WYD
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 186
Joined: SatJan24, 2009 7:56:07 PM
Location: Renkum

Post by WYD »

Typisch een slogangevalletje.... het KAN in Almere :evil:
Was het op de parkeerplaats bij de winkel ofzo? Ik zou het ook in de gaten houden als je de kleur van de lak kunt zien van de dader, of er een schadeauto rond rijdt.
To finish first, you'll first have to finish!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

WYD wrote:Typisch een slogangevalletje.... het KAN in Almere :evil:
Was het op de parkeerplaats bij de winkel ofzo? Ik zou het ook in de gaten houden als je de kleur van de lak kunt zien van de dader, of er een schadeauto rond rijdt.
hahaha

Nou het is veel erger, de GT staat al 2 weken stil achter het huis. Zijn maar 3 autos die daar dagelijks langsrijden, die van de buren namelijk (apart hofje...)
Maja het lijkt witte lak oid te zijn wat erop zit, en geen van die autos is wit.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

grietje wrote:
WYD wrote:Typisch een slogangevalletje.... het KAN in Almere :evil:
Was het op de parkeerplaats bij de winkel ofzo? Ik zou het ook in de gaten houden als je de kleur van de lak kunt zien van de dader, of er een schadeauto rond rijdt.
hahaha

Nou het is veel erger, de GT staat al 2 weken stil achter het huis. Zijn maar 3 autos die daar dagelijks langsrijden, die van de buren namelijk (apart hofje...)
Maja het lijkt witte lak oid te zijn wat erop zit, en geen van die autos is wit.
De pakkettenbezorgers van de TNT rijden hier in witte auto's...
Maargoed, op al die auto's zit ook wel ergens schade hier...:roll:
Ben bang dat de dader op 't kerkhof ligt...(waar ie zeer zeker ook terecht zou komen als je erachter gekomen zou zijn dat hij tegen je auto aangezeten had en 't niet had gemeld...)
Blijf 't erg jammer vinden van je GT-tje!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Nou marco zo gevaarlijk ben ik nu ook weer niet :D

Maar ik vind het gewoon beetje slap, meld het gewoon even....

Ik ga wel even informeren of het nuttig is om het via waarborgfonds te doen en anders tja, heeft ie er nog wat deuken bij, opzich waren het niet de eerste...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Donderkar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 190
Joined: MonSep18, 2006 8:52:58 PM
Location: Steenwijk

Post by Donderkar »

grietje wrote: Nou het is veel erger, de GT staat al 2 weken stil achter het huis. Zijn maar 3 autos die daar dagelijks langsrijden, die van de buren namelijk (apart hofje...)
Buren al gevraagd, of ze bezoek hebben gehad? Je weet nooit :idea:
Image
AX 1.4 D wit 3d 1995 JX-VD-49
AX 1.1 TE 5d 1989 XS-29-VH
Ami 6 break wit 1969 AM-00-01

Post Reply