A6 afgesloten ivm kettingbotsing

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

A6 afgesloten ivm kettingbotsing

Post by Tijmen »

sta al 1,5 uur stil op de A6, vlak voor me is een redelijk serieuze kettingbotsing geweest. Er zijn flink wat bransdweer, politie en ambulances voorbij gekomen. Politieheli cirkelt ook de hele tijd boven m'n hoofd.

Was net op de radio dat de wegafsluiting naar verwacht nog tot 18.30 zal duren (nog twee uur dus!!!!!!) nja voor de mensen betrokken bij het ongeluk zal het nog wel minder zijn...
AX GTI '91

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

sterkte dan maar...

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

heel vervelend ...

Post by MrBBQ »

Heel vervelend voor je, als je zorgt dat jij maar veilig thuis komt.

Gr.MrBBQ 8)
Saxo style is sexy style....

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Ik ben zelf na 4 uur (ipv 1,5u) veilig thuis en besefte dat hier helemaal geen sneeuw is gevallen. Meer naar het noordoosten + Flevoland was door de sneeuw niet bepaald prettig rijden. Zeg maar gewoon gevaarlijk.

Ik kreeg tijdens het wachten wel door het aardig serieus was, er kwam een groot aantal ambulances, brandweerauto's, politieauto's, bergingsauto's, ongevallenonderzoek, commandocentra op vrachtwagens etc voorbij. ondertussen cirkelde er een helicopter een meter of 500 voor me.
Image

Na twee uur stilgestaan te hebben werden we door de politie via de oprit weer van de snelweg afgehaald. Al is het niet enorm lang, ik was blij dat ik een volle tank had en er warm bij zat!

Image
artikel met meer foto's:
http://www.112groningen.nl/Flevoland/ni ... agele.html[/img]
AX GTI '91

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Ik heb het ook gehoord ja, Op de radio zijden ze dat een paar automobilisten door de mist niet wisten dat de brug open was en daarom aardig hard achter op andere geklapt waren. Waarvan er 1 bekneld heeft gezeten. :o

Inderdaad, voor die mensen die erbij betrokken zijn is het nog iets erger dan er achter staan.

Post Reply