Ook al ingebroken!
Moderators: Rock's, webmasters
Ook al ingebroken!
Jaaaaaa hier nog een slachtoffer van inbraak....
Gisterenavond om 8 uur was Duff hier nog, auto stond vóór m'n huis
geparkeerd, bij een parkeerterrein van het ziekenhuis.
Ik wil om half 10 naar m'n werk gaan, is mn auto open,
en vol glas. Camera weg, das het enige, wat een achterlijk gedoe,
gewoon overdag!
Vanmiddag maar een ander ruitje erin doen, is niet zo moeilijk heb ik gelezen.
Vannochtend uit m'n werk gelijk aangifte gedaan, m'n enige hoop is dat er misschien camerabeelden zijn van het ziekenhuis.
Daar ging mijn goede humeur.......
Gisterenavond om 8 uur was Duff hier nog, auto stond vóór m'n huis
geparkeerd, bij een parkeerterrein van het ziekenhuis.
Ik wil om half 10 naar m'n werk gaan, is mn auto open,
en vol glas. Camera weg, das het enige, wat een achterlijk gedoe,
gewoon overdag!
Vanmiddag maar een ander ruitje erin doen, is niet zo moeilijk heb ik gelezen.
Vannochtend uit m'n werk gelijk aangifte gedaan, m'n enige hoop is dat er misschien camerabeelden zijn van het ziekenhuis.
Daar ging mijn goede humeur.......
Dat mensen toch niet met hun tengels van anders mans spullen af kunnen blijven he!!!!
Bij mij v/d week ook al ingebroken, navigatie weg. Tja, had ik niet in de auto moeten laten liggen... mja, dat wij ons leven toch helemaal moeten aanpassen voor stelletje dieven, vind t belachelijk :S
Bij mij v/d week ook al ingebroken, navigatie weg. Tja, had ik niet in de auto moeten laten liggen... mja, dat wij ons leven toch helemaal moeten aanpassen voor stelletje dieven, vind t belachelijk :S
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb echt verschrikkelijk veel geluk, dit valt onder de inboedelverzekering die m'n ouders hebben afgesloten, mijn studentenwoning valt daar ook onder en als de auto voor de deur staat, deze ook!
Ondanks al het gezeik toch nog iets positiefs.
Al met al is het, zoals grietje zegt, belachelijk dat we ons moeten aanpassen aan dieven en ander tuig, absurd gewoon.
Ondanks al het gezeik toch nog iets positiefs.
Al met al is het, zoals grietje zegt, belachelijk dat we ons moeten aanpassen aan dieven en ander tuig, absurd gewoon.
Dit is al eeuwen zo, doe je waarschijnlijk nooit meer iets aan, maar ik ben allang blij dat je met je inboedelverzekering nog iets hebt ipv helemaal niets.Fietspomp wrote:Al met al is het, zoals grietje zegt, belachelijk dat we ons moeten aanpassen aan dieven en ander tuig, absurd gewoon.
Succes met de afhandeling daar dan maar van

Btw, zonder dieven hadden we ook een hoop minder verzekeringen nodig, of gaan we verzekeringen straks nog dieven noemen? Is soms echt wel mijn mening namelijk...