Ga een ander wakker houden!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Ga een ander wakker houden!

Post by Tijmen »

Er zijn verdoeme ook mensen die morgen weer gewoon vroeg op moeten om te werken! Lag ik net fatsoenlijk te pitten (voor het eerst deze week)....

Het blijkt moeilijk je een beetje aan te passen. Nou ja, dan doe ik over een paar uurtjes als ik opsta toch ff fijntjes geen moeite om te zorgen dat m'n omgeving vrolijk in z'n bed door kan meuren als gekke henkie weer naar het werk gaat?

@!#/?@! enzeau
AX GTI '91

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Ben benieuwd waardoor jij wakker gehouden wordt...
Meest frustrerende dat ik heb meegemaakt is toen ik voor m'n werk wat verder van huis in een hotel moest overnachten.

Had al gezien dat er een schaars geklede dame over de verdieping liep. Later bleek dat m'n buurman op de hotelkamer naast me had een vrouwtje 'gehuurd' en ik heb de hele nacht mogen genieten van hoe hij haar (of zij hem, was er niet bij) een flinke beurt gaf...Volgens mij op de meest mogelijke manieren, want het duurde een uur of 3 achter elkaar...

Ik kan je vertellen, als je dan al een week alleen op je hotelkamertje ligt en je niet kunt slapen, verlang je best naar (je vrouwtje t)huis...:oops:

De volgende ochtend hing er een bordje "do not disturb" aan z'n deur en stonden de restanten (een champagnekoeler, bittergarnituur (bijna niet van gegeten), glazen, en nog wat hapjes van de roomservice) naast de voordeur...

Wat ook wel grappig was, was dat een collega van me aan de andere kant van zijn kamer had overnacht en ook wakker had gelegen, dus een uitgebreide evaluatie kunnen doen van mister NN...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

In zulke gevallen haal ik dat bordje 'Do Not Disturb' gewoon weg. Of, draai hem om, in sommige gevallen staat er op de achterkant een verzoek om de kamer schoon te maken 8) (heb een tijdje in Finland in een appartement gezeten waarbij dat het geval was)
Image Image Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

om die reden heb ik nou een vrijstaand huis gekocht.. enige wat mij hier wakker houdt is het onweer en de hagelkanonnen (kanonnen tegen de hagel dus..)

vriendin van mij woonde vroeger in een rijtjes huis.. als ik daar op visite was kon je in de woonkamer horen wat de buren op de wc aan het doen waren, geef mij maar vrijstaand!
Image

kleutscher
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by kleutscher »

ik werd vanochtend alweer wakker geneukt door de bovenburen(zie mijn topic) maja mijn wekker was net gegaan dus goede reden om toch maar mijn slaapkamer te verlaten. gelukkig heeft hij maar 1x per paar maand sex ofzo :twisted:

maar dan gaat het ook direct lang door :?
Image
TO DO:
stoel weer aan de bodem bevestigen
eeuwige roestgaten behandelen
nieuwe handremkabel.
olie/koelvloeistof,filters, etc vervangen.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Haha, als dat laatste het geval is heb ik het niet meer gehoord aangezien ik maar muziek heb aangezet en ben gaan forummen tot een uur 2. Als ik wel van dat soort geluiden hoor ga ik wel in m'n auto slapen ofzo, daar heb ik dus echt geen behoefte aan.

Was meer een gevalletje thuiskomen en nog flink gaan rondstampen terwijl je weet dat het gehorig is en dat het beneden al donker is. Forumtijd klopt niet helemaal trouwens; zo'n zeikerd ben ik nou ook weer niet :wink:

Anyway, ik heb me vanochtend ook niet ingehouden bij het opstaan zoals ik tot nu toe altijd gedaan heb. Wacht maar af tot ik een keer droknen thuis kom :twisted:

@ Marc; helaas kost een vrijstaand huisje in deze omgeving (provincie Utrecht) net iets meer.
Last edited by Tijmen on WedJul29, 2009 1:51:46 PM, edited 1 time in total.
AX GTI '91

Guido_AXGT
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Guido_AXGT »

Wat schitterend uit gedrukt "ik werd vanochtend alweer wakker geneukt door de bovenburen" PROEST, val bijna van me stoel :D

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Guido_AXGT wrote:Wat schitterend uit gedrukt "ik werd vanochtend alweer wakker geneukt door de bovenburen" PROEST, val bijna van me stoel :D
Een terechte vraag in zo'n geval is: "Was het lekker?"
AX GTI '91

kleutscher
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by kleutscher »

ben niet zo van onder meer van boven.
beetje de touwtjes in de handen houden.

en die touwtjes heb ik nu iig niet in de handen :)
Image
TO DO:
nieuwe handremkabel.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

q01z wrote:om die reden heb ik nou een vrijstaand huis gekocht.. enige wat mij hier wakker houdt is het onweer en de hagelkanonnen (kanonnen tegen de hagel dus..)

vriendin van mij woonde vroeger in een rijtjes huis.. als ik daar op visite was kon je in de woonkamer horen wat de buren op de wc aan het doen waren, geef mij maar vrijstaand!
Marc, jij hebt ook het geluk dat je in een regio woont waar vrijstaande huizen betaalbaar zijn.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Tijmen wrote:Wacht maar af tot ik een keer droknen thuis kom :twisted:
Gisteravond heerlijk aan de bbq gezeten en een paar biertjes gedaan in Utrecht. Dus vannacht met 'een paar biertjes op' thuisgekomen, maar me toch in kunnen houden. Laten we maar weer sociaal doen enzo.
AX GTI '91

kleutscher
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by kleutscher »

zelf proberen sociaal te blijven.
en als dat niet werkt er zelf niet aan beginnen maar iemand anders laten doen.

word vriendjes met de hanggroepjongeren :twisted:
die vervelen zich vaak wel.

iig werd ik vanacht weer wakker gekraakt.
dus vanavond even sociaal er langs, anders weet ik het ook niet meer :twisted:

it wasnt me
Image
TO DO:
nieuwe handremkabel.

Guido_AXGT
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Guido_AXGT »

Vraag anders of je mag komen kijken de volgende keer? Is de buurvrouw een beetje lekker?

kleutscher
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by kleutscher »

nee
Image
TO DO:
nieuwe handremkabel.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

kleutscher wrote:nee
Moehahaha! Eerlijk antwoord in ieder geval. Soms wil je het niet weten, de gedachte alleen al.....

Met die stappen ben ik het wel eens eigenlijk:
1e stap is inderdaad 'even laten merken dat je het er niet mee eens bent' en dan gewoon zelf het goede voorbeeld geven.

2e stap is eens vriendelijk langsgaan

3e stap is iets minder vriendelijk langsgaan en alvast vriendjes worden met een stel hangjongeren.

Leven en laten leven was het toch eigenlijk?
AX GTI '91

Steenwiekermoat
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Steenwiekermoat »

je kunt ook gewoon oordopjes in doen ;)

laat je buurtjes ook lekker genieten
Groeten van Henk uut Blesdieke

kleutscher
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by kleutscher »

te veel stilte gaan mijn oren van piepen.
oordopjes al is geprobeert maar daar kan ik helemaal niet mee slapen.

als je bed zo hard kraakt en je doordeweeks snachts sex gaat hebben en in een appartementje woont weet je dat je geluidsoverlast veroorzaakt.
matrasje op de grond en klaar. of ff overdags krikken

het ergste is dat ze de politie x aantal keer hebben gebeld omdat het bed van hun bovenburen kraakt
en die hebben nu sex op de bank daardoor.

ze houden weinig vrienden over hier:P
geen van de 4 ander woningen mag hun.
ik nu ook niet echt meer.
komt zelfs geen hallo vanaf als je langs hun loopt en een deur open houden ho maar.

lekker sociaal :evil:
Last edited by kleutscher on ThuJul30, 2009 6:51:51 PM, edited 1 time in total.
Image
TO DO:
nieuwe handremkabel.

kleutscher
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by kleutscher »

Tijmen wrote:
kleutscher wrote:nee
Moehahaha! Eerlijk antwoord in ieder geval. Soms wil je het niet weten, de gedachte alleen al.....

Met die stappen ben ik het wel eens eigenlijk:
1e stap is inderdaad 'even laten merken dat je het er niet mee eens bent' en dan gewoon zelf het goede voorbeeld geven.

2e stap is eens vriendelijk langsgaan

3e stap is iets minder vriendelijk langsgaan en alvast vriendjes worden met een stel hangjongeren.

Leven en laten leven was het toch eigenlijk?
1ste stap nog niet langsgegaan, maar wel ons krakend bed uitelkaar gehaald matrassen op de grond en een boxspring gekocht geen gekraak meer alleen wat gekreun dat je toch niet hoort :D

2de stap volgt

3de stap ben al vriendjes met de hangjongeren ze hangen op het skateparkje voor de deur en ik skate nog wel regelmatig. aardige lui alleen IQ van 0,0(en broertje van mijn beste vriend is een beetje het leiderstype)
:P
Image
TO DO:
nieuwe handremkabel.

Post Reply