popo

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

popo

Post by DuFF »

die smeris krijg ik ook de hik van,
rijd ik lekker 130 cruisecontrol waar je 100 mag..

zie ik 2 opdoemende koplampen opeens achter me, lang recht stuk dus die moeten flink doorgeplankt hebben.

opeens rood licht bij kruispunt, ik dacht, als de auto achter me smeris is, dan moeten ze hard balen, en jawel hoor, ik moest stoppen voor rood, en ik zag al een smerisauto achter me.

dus ik erna netjes 80 rijden, en zij me inhalen en naar binnen kijken, dus ik met een erg foute smile recht voor me uit kijken..
Image

toen reden ze voor me, en plankten 100 waar je 80 mag, ik bleef vrolijk achter ze plakken, en niks geen 'stop' teken of iets in die zin, walgelijk gewoon.

maak ik een overtreding, houden ze me nog niet aan.

en wel word ik voor het weekend nog geflitst door een flitskast omdat ik mogelijk 3 km te hard reed... als 't niet zachter was..
zal wel een leuke foto worden, aangezien ik zonder handen aan 't stuur zit :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Dus als ik het goed begrijp ben je gefrustreerd dat je geen bon kreeg toen je 'm wel verdiende, en wel één toen je 'm niet verdiende? :lol: Denk dat die wel duurder zou zijn geweest dan die miezerige 3km-bon hoor...

Waar ik me dan aan erger is dat de agenten hier vinden dat ze ook zonder zwaailicht en sirene door rood mogen. En dan het liefst als ik er op de fiets aankom. Ik weet dat ze er zijn voor mij hoor, serve & protect enzo, maar daar heb ik zo weinig aan als ik tegen zo'n wit-oranje-blauwe kap geplakt zit... :?
Kijk uit, een Cactussssss

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

dat deden ze vorige week ook, zelfde stuk weg, ik had groen en meneer de agent drong nog ff voor, het was voor hem dus al rood, ik ging toen express bumperkleven met stadslichten en mistlichten, dat zou dus een 3dubbele boete horen te zijn, maar niks geen stopteken ofzo....
denk dat anders hun koffie koud geworden zou zijn.. :P

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

pcrodent wrote:Waar ik me dan aan erger is dat de agenten hier vinden dat ze ook zonder zwaailicht en sirene door rood mogen. En dan het liefst als ik er op de fiets aankom. Ik weet dat ze er zijn voor mij hoor, serve & protect enzo, maar daar heb ik zo weinig aan als ik tegen zo'n wit-oranje-blauwe kap geplakt zit... :?
Politie is de enige die zonder O&G (optische en geluidsignalen) de regels met in achtneming van de veiligheid aan zijn laars mag lappen.
Om een voorbeeld te geven:
Ze willen zich liever niet aankondigen bij de bankovervallers dat ze eraan komen. Maar willen uiteraard wel prio 1 ter plaatsen zijn (logisch)

En dan nog komt er een hele zwik aan regels bij kijken over hoe je door rood mag etc.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

bankovervallers _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ koffie

ergens zit er toch een kink in de kabel lijkt mij :lol:

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Joost wrote:Politie is de enige die zonder O&G (optische en geluidsignalen) de regels met in achtneming van de veiligheid aan zijn laars mag lappen.
Dat wist ik wel, en zoals ik schrijf, ik realiseer me ook dat ze er voor mij zijn. Dat neemt echter niet weg dat je je - zeker als onbeschermde fietser - keer op keer te pletter schrikt als blijkt dat de politie niet van plan is te gaan remmen voor het stoplicht waar jij zojuist groen hebt gekregen om over te steken (1x) of al aan het oversteken bent (1x). Is me nu al twee keer gebeurd, en zoveel overvallen met gijzeling hebben we ook weer niet in mijn slaperige suburbia... :)
Kijk uit, een Cactussssss

kleutscher
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by kleutscher »

heerlijk die agenten:D

moest laatst naar de apotheker, ik de auto vlakbij de apotheker geparkeerd(plek genoeg op 50 meter loop afstand). zie ik een politie auto op de stoep staan tegenover de apotheker.

loop ik de apotheker binnen lekker druk, en ja hoor staat meneer de agent rustig te wachten op zijn medicijnen 15 min lang, geen haast of wat dan ook(gesprek afgeluisterd).

jammer dat mijn mobiel in de auto nog lag, anders ff een Pica gemaakt:P,

een keer bijna door de politie geramd moest flink uitwijken terwijl ik van rechts kwam, en ze reden zeker geen 30 meer 50 a 60. ben ze even gevolgd toen, stopten ze voor hun politiebureau zonder enige haast:S

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

Bij de pizzeria om de hoek staat regelmatig een ambulance dwars over de stoep, half op de weg.
Ik dacht eerst: die pizzabakker heeft bijna dagelijks een hartaanval. Maar toen bedacht ik me dat de ambulancerijder gewoon van pizza hield...

Post Reply