Als ik naar zeelandia rijd doe ik er ook wel eens het dubbele over om der te komen laatst ook, 3 uur in de file gestaan en toen moest ik nog een uur rijden, normaal is t 2 uur....
Gewoon niet op het 'verkeerde' moment naar de verkeerde lokatie willen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
mr dean wrote:Rond Lijnden / Badehoevedorp is het altijd druk, elke dag 10 tot 15 km file.
Welkom in Nederland en in de randstad!
Gr Mr Dean
grappig dat je dat meld, ik moest in de Singaporestraat in 1175 RA LIJNDEN zijn.
door om 6U20 vanuit Mechelen (be) te vertrekken zijn we deze ochtend in 2U25 in Lijnden aangekomen, 't ging al iets vlotter. deze avond was 't weer miserie, maar ja, morgen moet ik gewoon naar bureau gaan, 5600 meters van bij me thuis
Gisteravond ff naar Brabant gereden; pas toen ik Zuid Holland uit was reed het door! (Deed er bijna 2 uur over ipv 75 minuten ; m'n auto vond t niet leuk meer om tot aan Dordrecht/Breda constant te stoppen en op te trekken)
's avonds om 11 uur reed het een stuk beter door gelukkig Maar waarom rijden al die mensen met GROOT LICHT vlak achter je! Word zowat blind als ik in me spiegels kijk :S (ook als ik er niet in kijk)
Of zijn ze gewoon te schoon dat alles te goed weerkaatst
Bij SUV pielen achter je verblind het in een lage auto ook al als ze gewoon lichten voeren.
Ik snapniet dat suv eigenaren die lampen niet wat meer naar beneden afstellen, dan verblinden ze niet meer.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
[foute antwoord modus]
...omdat de meeste SUV-rijders egoïstische pisvlekken zijn die het geen reet interesseert of ze anderen hinderen!
[/foute antwoord modus]
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:[foute antwoord modus]
...omdat de meeste SUV-rijders egoïstische pisvlekken zijn die het geen reet interesseert of ze anderen hinderen!
[/foute antwoord modus]
Denk niet eens dat ze het weten
Ze stellen die lampen af met een kast voor de koplamp
Er word dus totaal geen rekening gehouden met de hoogte van de auto. Denk dat het probleem meer zit in de Afstelregelgeving