Zucht, sommige fora....

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Zucht, sommige fora....

Post by grietje »

Ik was tot voorkort ook altijd lid en actief op een ander sportief Citroën forum.....

Nu gaat het meeste wat daar gepost word boven mijn boekje, maar er zaten soms toch leuke topics tussen + dat er een bepaalde groep ook altijd geinteresseerd is en was in wat ik met de GT, TRS en de 1.0 doe en ik leuke en goede tips kreeg.

Maar goed, nu poste ik deze week (net als hier in mijn wie=wie) 1 foto van de kever in het water, met het verhaal erbij dat ik vast had gezeten.

T was 1 zin met 1 foto, en daarna de update van de GT erop volgend.........

Krijg ik meteen een reactie van moddergooier dat ik ontopic moet blijven anders word mijn topic gewist :roll: zonder enige waarschuwing vooraf.
Ik moest maar een apart project topic openen voor de kever.. Jaa jaa, voor 1 grappig verhaaltje (nooit iets technisch), een hele nieuwe topic openen van een DUITSER op een CITRO forum... dat vind ik nou ontzettend ongepast, en dat maakt nou een tering bende van een forum

Toen ik er vervolgens op wou reageren met van, ' sorry, rustig maar, ik hou al op'
Word alles verwijderd en krijg ik bijna een dreig pb van het 'bestuur' met ontzettende kwetsende inhoud. Dat ik ze al 2 jaar tot last ben en ze door mij extra regels in gebruik hebben genomen, dat ik al het maandelijks onderwerp in bestuursvergaderingen ben :roll:
Oh en dat ik een 'egoposter' ben, oftewel, alleen in me eigen topic post, maar als ik vervolgens zoek op mijn naam bij auteur vind ik pagina's vol met andere onderwerpen waar ik ook (zinnig) in reageer.

Dus wat willen ze? Iemand die in elk topic onzinnige oneliners plaatst? Oh en vooral geen leuke verhalen tussendoor want stel je voor dat het gezellig word.

En dan eindigen met 'bij ons staat sfeer voorop!'

hahahahhahaha

Ik mag dan inderdaad neiging hebben tot snel offtopic gaan, maar ik zit ook op veel andere fora en bij de meest gezellige, nuttige fora waar nooit problemen zijn hebben de minste regels en word vrijwel nooit iets gemoddergooit. Het kan anders ;)
Last edited by grietje on MonFeb23, 2009 8:11:53 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

leroy
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 65
Joined: SunDec24, 2006 10:02:18 AM
Location: huizen

zuch, sommife fora...

Post by leroy »

what goes around , comes around....
Grtz Leroy

Burn Rubber Not Your Soul,nieuwe aanwinst..
uitgebouwde saxo 1.4 vts

Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: zuch, sommife fora...

Post by grietje »

leroy wrote:what goes around , comes around....
:lol:

Inderdaad what comes around goes around
Last edited by grietje on SunFeb22, 2009 8:14:31 PM, edited 3 times in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

WYD
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 186
Joined: SatJan24, 2009 7:56:07 PM
Location: Renkum

Post by WYD »

Ach, dat is de reden dat ik er ook zo'n 2 jaar al niet meer reageer.
Het niet sportieve forum over Citroens is ook zo verschrikkelijk arrogant en meet met dubbele maten.
Je bent altijd welkom op het forum van bxsportief.com :wink:
To finish first, you'll first have to finish!

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Wat heb je dat "bestuur" terug geschreven?

"Flikker dan maar een eind op met je t*ring forum, stelletje arrogante kl**thommels!" ? :twisted:


Dan is de ontvangst van je 'nieuwe' aanwinst bij deze club toch een stuk leuker verlopen. ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Nitroën
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 305
Joined: ThuJan17, 2008 7:14:00 PM

Re: Zucht, sommige fora....

Post by Nitroën »

grietje wrote:En dan eindigen met 'bij ons staat sfeer voorop!'
Weet je zeker dat daar niet een * achter staat, met nadere uitleg en een stel hypocriete voorwaarden onderaan de pagina? :lol:
Trouwens, hoe tegenstrijdig kunnen ze zijn?
Nota bene, eindigen met iets dat voorop staat... jjjuist! :wink:

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Waar sommige mensen zich wel niet druk om kunnen maken...
Wat maakt 't nou uit, een fotootje van een auto van een ander merk?

Hoe ver gaan ze daarin? Betekent dat ook, dat als je een plaatje op je eigen auto last, dat toevallig geknipt is uit een spatbord van een VW dat je niet meer welkom bent? :?

Verschrikkelijk kinderachtig en nutteloos. Zou voor mij reden genoeg zijn om een nieuw topic op dat forum aan te maken, daarin te vertellen hoe je door de moderators/bestuur behandeld bent en vervolgens nooit meer posten op dat forum...(ja, ze wissen je nieuwe topic natuurlijk meteen, maargoed, voor je gevoel nog ff kunnen backstabben! ;))
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

mcdean
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 347
Joined: FriApr13, 2007 2:58:45 PM
Location: Borculo

Post by mcdean »

op het bx sportief forum is zelfs een "overige autos leden" "map" waar iedereen zijn topics over zijn andere auto`s kan aanmaken
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Oef ik dacht bij kever in het water meteen aan nog een ongeluk toen ik dit hier las (sorry, wie=wie's loop ik hopeloos mee achter...), dus dat valt weer mee (of heb ik ergens overheen gelezen? :? )

Anyway, op het "sportieve forum" kom ik al héél lang niet meer...
Kijk uit, een Cactussssss

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

citrosport zeker?

hmm, ach ja, je hebt overal moderatornazi's* die soms op hun tenen getrapt zijn en dan opeens de regels die volgens hun gelden gaan volgen, ookal doen ze het vaak zelf niet, maarja dat is dan weer machtsmisbruik maar daar kun je dan zelf niks over zeggen, want zij kunnen op de 'delete / ban' knop klikken, wij niet.

hier valt het super mee gelukkig, ookal word je wel op je plek gezet als je toch buiten de lijnen gaat.

maar op andere forums, tja...
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Fast eddie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 453
Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
Location: Hoogkerk (Groningen )

Post by Fast eddie »

DuFF wrote:citrosport zeker?

hmm, ach ja, je hebt overal moderatornazi's* die soms op hun tenen getrapt zijn en dan opeens de regels die volgens hun gelden gaan volgen, ookal doen ze het vaak zelf niet, maarja dat is dan weer machtsmisbruik maar daar kun je dan zelf niks over zeggen, want zij kunnen op de 'delete / ban' knop klikken, wij niet.

hier valt het super mee gelukkig, ookal word je wel op je plek gezet als je toch buiten de lijnen gaat.

maar op andere forums, tja...
Kben 6 jaar voorzitter geweest van CitroSport, en kmoet zeggen het zijn wel een stelletje zeuren daar 8) .
Puur Citroën gericht, toen ze hoorden dat ik VW ging rijden ( voor de zaak ) was het hek van de dam.
Dus voor de duidelijkheid het gaat bij veel CS'ers hun om de auto en niet de persoon, dat gevoel kreeg ik.
Laat ik ook even duidelijk zijn niet alles CS'ers zijn zo maar wel veel.

@ Grietje

Ik vind je VW een plaatje, ik wilde ook altijd een Kever maar het is een AX geworden :wink:
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Image

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik ga geen namen noemen ;)

Maar voor mij hebben ze het goed verpest!
Jammer voor die aardige mensen die er wel zitten op dat forum

Maaruhm, dat ze het niet leuk vinden dat ik post over een VW op dat forum mjaw, daar kan ik nog wel op komen. Daarom post ik niets technisch of updates van de kever! Hier ook niet, daarvoor moeten jullie maar kijken bij mijn project topic op (het geweldige!!!!) keversite.nl ;-)

Alleen ik dacht dat het wel leuk was om grappige verhalen te delen :P

Achja.. het zal wel! :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

grietje wrote: Hier ook niet, daarvoor moeten jullie maar kijken bij mijn project topic op (het geweldige!!!!) keversite.nl ;-)
OOOOOOOOHHHHH Jij loopt te spammen!!!!!! Ik wil helemaal niks weten van gave blauwe autootjes van een ander merk met ubergeile oldskool bandjes. Direct bannen!
AX GTI '91

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Soow,... mijn wie is wie (dus mijn persoonlijke pagina met mijn historie) is ook op slot gegooid .... ik begrijp niet waar ze het lef vandaan halen om aan mijn persoonlijke pagina te zitten .... onder het mom van .... "maak maar ff een nieuwe" om overzicht te bewaren (lekker overzichtelijk zeg, voor 1 persoon 3 topics over de auto's, 1 over de puch, en 1 over de Sparta.... moet ik voor een nieuwe radio ook een nieuw topic openen, of mag die wel bij mijn Citroën ?).... nu kan ik potverdorie mijn hele verleden weer neer gaan kalken ..... nono .... ik denk dat ik het na 12 jaar Citrosport nu wel gehad heb met de regeltjes.

Zijn er al goede clubpetten ? ... ik geloof dat ik mijn lievelingspetje ff ga verbranden :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ja rocks dat hadden ze dus ook bij mij geflikt

zeikerds he? zucht!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

AXClub
Total admin
Total admin
Posts: 437
Joined: SatJun07, 2003 3:04:50 PM

Post by AXClub »

En zo kan ie wel weer.

Aangezien hier ook de sfeer voorop staat en in dit topic negatieve energie rondgaat gaat deze op slot ;)
Ik zou zeggen, neem het op met het bestuur van het betreffende forum.
Wij zouden het ook niet erg kunnen waarderen als op andere fora mensen negatief reageren op ons gezellige cluppie.
Het is ook niet echt heel netjes om op forum X af te gaan lopen geven op forum Y. Zeker als je weet dat er over en weer wordt gesurfd.

Locked