De Picasso is all-risk verzekerd, de AX WA. Picasso kost dus niets terwijl ik voor de AX had moeten dokken.
@MNM, spiegel is electrisch verstelbaar, electrisch inklapbaar en verwarmd. Gelukkig geen lakschade op de gespoten spiegeldelen, want dan was het nog veel duurder geweest.
kan men dan ook nooit van andersmans spullen afblijven....
gelukkig de picasso idd, maar dan nog vind ik het nogal 'slecht' van de samenleving tegenwoordig
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
sjit ze hebben hem wel goed te pakken gehad zeg je zou toch denken dat je daar best je best voor moet doen
maarja, nu weer een nieuwe dus?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bossie wrote:En ja, de kabelboom naar mijn spiegel is groter dan onder de motorkap van mijn AX na de conversie naar carb
En dat wilde je toch wel even graag niet onvermeld laten?
Spiegel zit vanaf de buitenkant bevestigd?
Zat vanmiddag nog even te kijken, maar voor de C4 Picasso is er nog amper iets verkrijgbaar op de aftermarket-markt.
Je bent toch wel een behoorlijk zielige stumpert als je 's nachts aan iemand zijn spiegel gaat sjorren...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Zo hebben "ze" Nigel's spiegel er ook afgetrapt...
Maar daar zit idd een stuk minder (overbodige) electronica in.
Ben inmiddels een voorstander van het "at random" executeren van enkele tieners per postcode enkel als voorbeeld. Misschien helpt het.
(en dan ook het executeren van enkele ouders in doezelfde postcode... ook als voorbeeld)
2Black wrote:Ben inmiddels een voorstander van het "at random" executeren van enkele tieners per postcode enkel als voorbeeld. Misschien helpt het.
Niet at random. En niet afschieten. Niet random omdat je dan net de goeie kunt treffen, pluk dan een stel "bekenden van de politie" van een hangplek waar mensen worden lastiggevallen. En niet afschieten want dat geeft zo'n zooi. Gewoon preventief plantsoenen schoffelen of zooi opruimen ipv genereren.
En na nog een ochtendje bij de dealer, zit de spiegel er weer op. Best een behoorlijke klus aangezien de kabelboom van de spiegel mee is vervangen (zat allemaal aan de nieuwe spiegel) en alles doet het weer
Bossie wrote:En na nog een ochtendje bij de dealer, zit de spiegel er weer op. Best een behoorlijke klus aangezien de kabelboom van de spiegel mee is vervangen (zat allemaal aan de nieuwe spiegel) en alles doet het weer
Goed om tehoren Bossie dat hij weer heel is , Gefeliciteerd !
Ga je nu ook je geweer weer opruimen !