Ik weet dat ik hier nieuw ben maar om maar posts weg te halen omdat ze volgens de mensen niet in het topic horen???????
Ik heb nu al een paar dagen dit forum gelezen en kan je denk 45 topics noemen waar het oftopic gaat....
Erg jammer dat er zo gereageerd wordt in een forum dat voor iedereen open hoort te zijn.
En dat ik vraag over de km stand vind ik een normale vraag.
Dat andere antwoord was niet nodig maar ja........het is een vorm vn vermaak he een forum,
Een informatie bron/tijd besteding kennis opdoen plek.
mischien omdat het een forum is?????????????????
dit zal me wel niet in dank afgenomen worden maar als dit al niet meer kan wordt het wel een dictatuur denk..........
er worden zo maar posts weggehaald????
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
er worden zo maar posts weggehaald????
komt ie dan he
[

[

Misschien is het een idee dat je je eerst eens netjes voorsteld in een wie-is-wie.
De manier waarop je hebt gereageerd zou ik van een onbekende ook niet zo waarderen. Ik weet ook niet wat de actuele km-stand is van mijn auto's. Daarnaast voegden de berichten niet echt wat toe aan een verkoop topic. Wat mij betreft heeft de moderator die de berichten uit het topic heeft gehaald groot gelijk.
De manier waarop je hebt gereageerd zou ik van een onbekende ook niet zo waarderen. Ik weet ook niet wat de actuele km-stand is van mijn auto's. Daarnaast voegden de berichten niet echt wat toe aan een verkoop topic. Wat mij betreft heeft de moderator die de berichten uit het topic heeft gehaald groot gelijk.
-
- AX super weirdo
Ik heb ook hoofdschuddend naar het km teller verhaaltje gekeken,... en denk zelf dat 98% van de mensen hun km stand niet exact op de km na weten ...
Ik kan mij voorstellen dat buiten het feit dat het redelijk off topic was de verkoopster zich aangevallen voelde, en dat is niet nodig.
De sfeer binnen de club is nagenoeg altijd goed, om dit te houden verwijderen wij onnodige aanvalletjes ...
Het kan zijn dat je het niet aanvallend bedoelde, in dat geval zou je een
kunnen gebruiken ... en met
zit je helemaal goed wat dat betreft.
het werkt ook 2 kanten op, als jij op een dergelijke manier word aangevallen (wat jij ook onprettig vind) dan zullen de moderaters ook ingrijpen.
Heb ik nog een klein vraagje waar je echt eerlijk in moet zijn...
Weet jij je tellerstand exact op de km na ? ....
Als je het wel weet ..... respect !
.... als je het niet weet,... dan maakt het ook geen reet uit.
Je bent welkom op de AXclub, al had ik je ook liever welkom geheten in een wie is wie topic van je. (dit wordt op elk forum gewaardeerd)
Een nieuw jaar, een nieuw begin, ik zou zeggen, stel je ff voor en keep on posting met een roze bril.... zoetsappig of niet,... wij vinden het belangrijk dat de sfeer hier altijd goed moet zijn, dat is onze kracht en drijfveer voor de vrijwilligers die altijd hun stinkende best dien om een goed sfeertje te blijven behouden.
Ik kan mij voorstellen dat buiten het feit dat het redelijk off topic was de verkoopster zich aangevallen voelde, en dat is niet nodig.
De sfeer binnen de club is nagenoeg altijd goed, om dit te houden verwijderen wij onnodige aanvalletjes ...
Het kan zijn dat je het niet aanvallend bedoelde, in dat geval zou je een

het werkt ook 2 kanten op, als jij op een dergelijke manier word aangevallen (wat jij ook onprettig vind) dan zullen de moderaters ook ingrijpen.
Heb ik nog een klein vraagje waar je echt eerlijk in moet zijn...
Weet jij je tellerstand exact op de km na ? ....

Als je het wel weet ..... respect !

Je bent welkom op de AXclub, al had ik je ook liever welkom geheten in een wie is wie topic van je. (dit wordt op elk forum gewaardeerd)
Een nieuw jaar, een nieuw begin, ik zou zeggen, stel je ff voor en keep on posting met een roze bril.... zoetsappig of niet,... wij vinden het belangrijk dat de sfeer hier altijd goed moet zijn, dat is onze kracht en drijfveer voor de vrijwilligers die altijd hun stinkende best dien om een goed sfeertje te blijven behouden.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Mooi...
Om even in te haken op bovenstaande posts; toen ik 't las was ik ook een beetje verbaasd idd... 't leek me niet zo'n heel normale gedragscode om op die manier op een willekeurige verkoper te reageren.
Ik achte het daarom nodig, om deze dame al reagerend te van jou bericht te ontdoen.
Maar ach, ik heb post ook weleens wat, wat later niet meer is terug te vinden... Njaa, so be it
! Wij zijn dan ook geen moderaters/bestuur die veel tijd in de club en 't forum steken. Een beetje respect is dan ook wel op zijn plaats!
Maar open een wie is wie, stel je ff voor en doe lekker mee
!
Om even in te haken op bovenstaande posts; toen ik 't las was ik ook een beetje verbaasd idd... 't leek me niet zo'n heel normale gedragscode om op die manier op een willekeurige verkoper te reageren.
Ik achte het daarom nodig, om deze dame al reagerend te van jou bericht te ontdoen.
Maar ach, ik heb post ook weleens wat, wat later niet meer is terug te vinden... Njaa, so be it

Maar open een wie is wie, stel je ff voor en doe lekker mee