Buren die niet kunnen rijden!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Buren die niet kunnen rijden!

Post by Mastenhose »

Fiets ik vanmorgen langs 't AX-je, zie ik dat de voorbumper en de wielboog van de skirtset niet echt lekker op elkaar aansluiten.
Ben ff afgestapt, heeft er waarschijnlijk iemand tegen de AX aangezeten, waardoor de voorbumper uit z'n houder is gesprongen. Gelukkig verder geen schade, maar 't is wel verschrikkelijk irritant dat mensen zo met spullen van een ander omgaan!

Binnenkort maar ff fiksen, had vandaag geen tijd (aldus de vrouw...;))
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

MrBBQ
AX Master
AX Master

Balen zeg !

Post by MrBBQ »

Dat is effe balen zeg !
Sommige mensen hebben het gewoon niet in de gaten als ze achteruit rijden of willen het niet weten !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Quinten
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Quinten »

ik heb ook van die buren die het gewoon vinden om bij het inparkeren aan allebei de kanten bumpers aan te tikken...tis zelf zo erg dat ik een keer de politie erbij heb gehaald omdat het splintenieuwe vw busje dat ik toen te leen had stond te schudden toen zij ernaast inparkeerde. Ze bleven het ontkennen en heb uiteindelijk ook nix uit ze gekregen behalve een gat in de meegespoten bumper.

:idea:Als je in Scheveningen ben, nooit je ax in de buurt van een groene astra station parkeren...

rockfordbreda
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by rockfordbreda »

bericht is door mij verwijderd
Last edited by rockfordbreda on FriJan02, 2009 12:01:30 PM, edited 3 times in total.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ja dat had ik laatst ook, bij mn werk, komt er een andere auto, parkeert hem te strak naast mijn barrel en gooit zo zn deur open :S:S

Bedanktt!!!!

Dus ik erheen, ik weet dat ie lelijk is en al maar nog lelijker hoeft niet hoor

gelukkig heb ik skirts en kwam de deur daar tegen aan
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MrBBQ
AX Master
AX Master

kijk zo kan het ook !

Post by MrBBQ »

Saxo style is sexy style....

benny666
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by benny666 »

eerste reactie op het inparkeren van die astra, niet cool.
eerste reactie op de video, ROFL.

Succes!
Benjamin
Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ik zet mijn frustratie in jouw frustratie omdat het er wel mee te maken heeft.

kom ik de straat inrijden, nog 1 plekje voor de deur, waar ik echt maar nauwelijks in pas, (eigenlijk niet, maar omdat ik weet dat ik er toch als 1e weer uit moet morgenochtend = 06:00 uur) heb ik 'm er toch tussen laten rollen en ben voorzichtig uitgestapt.

heb dan vervolgens ook een briefje onder de ruitenwisser van de auto die zo asociaal geparkeerd staat geschoven.

'LEER RECHT PARKEREN !
DANK JE.

of het helpt weet ik niet, maar het valt wel weer op dat het een duits automerk is.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

DuFF wrote:of het helpt weet ik niet, maar het valt wel weer op dat het een duits automerk is.
er zijn duitse automerken die wel recht staan... maar misschien helpt het daar ook bij dat de rest van de tijd in iets Frans gereden word door de hoofdbestuurder :lol:

Maar ook bij ons voor de duur is het een crime... 1 persoon in een Toyota nog iets staat ALTIJD buiten de vakken laatst al een keer mijn auto er stijf tegen aangezet, helaas niet gezien hoe dat mens is ingestapt maar in elk geval niet aan de bestuurderskant want dan had ik nu een blauwe plek op m'n (witte) AX :lol:

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Eigenlijk is het te belachelijk voor woorden, maar ik let er altijd op waar en hoe ik m'n auto neerzet, wat voor auto's ernaast staan etc.

Op m'n werk is het een crime, enorm veel parkeerplaatsen en nog presteren mensen het om hun deuren in m'n AX-je te parkeren bij het uitstappen. (9 van de 10x leaserijders (NO OFFENCE!!! :)) Nu weet ik wel dat een AX plaatwerk ter dikte van karton, maar dan nog kunnen mensen wel met respect met de spullen van een ander omgaan.

Met m'n Civic destijds lette ik nooit op waar ik 'm neerzette, maar toen ik 'm wegdeed had het plaatwerk verdacht veel weg van een golfplaat.
Sindsdien let ik altijd op waar ik m'n auto neerzet (het liefst in een parkeervak met aan 1 kant een paal en aan de andere kant een muur, zodat er niets naast kan...)

Een andere frustratie zijn de winkelwagens die rustig tegen je auto neergezet worden, als ik dat zie gebeuren schiet ik echt uit m'n slof...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply